Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fratilor, m-am hotarit! Imi iau si eu Logan!...  :D cand o arata ca in pozele astea, bineinteles

 

 

hmmmm... nimic din pozele astea nu este de nereprodus cu vro 1500-2000 de euro maxim si ar arata super frumos... acum nu intra in calculele mele datorita consumului si intretinerii, dar pe viitor ar fi interesant... cu vreo 9.000 de euro ai o masina dupa care sigur se vor intoarce capete, ceea ce nu e deloc scump...

Link to comment

Daca vrei masina de intors capetele (de vite? :banana: ) nu iti golan...

Iti iei o prastie de bmw rechin si ii dai un galben fosforescent si ii pui lumini sub ea...

Link to comment

S-a mai discutat pe aceasta tema si pot sa-ti spun cu mana pe inima si nu numai eu chiar si persoane care se pricep foarte bine la mecanica si industria auto in general ca acel test este o facatura nesimtita a nemtilor care s-au speriat de impactul pe care masina il va avea in tara lor distrugand astfel piata lor foarte dezvoltatat de SH. In primul rand varianta de Logan pe care ei au testat-o nu avea ABS in schimb Golful era echipat complet si ca sa mai ia din suspiciuni au schimbat cauciucurile Montana cu GoodYear (m-i se pare, nu sunt sigur). In al doilea rand se vede clar pe filmare la testul de franare cum soferul loganului incepe sa vraneze aprope cand Golful e oprit. Aceste chestii se observa daca stai sa te uiti mai bine la filmare.

 

 

P.S. Oricum s-a mai discutat problema!!!

 

P.s.s. Mi-e scarba de nemtii astia imputiti care ne vad pe noi romanii sclavi si tigani! :-& X(

Link to comment

Hai las-o incolo de treaba...s-au speriat nemtii (apropo, mai usor cu injuriile) de maretul Logan...Toate testele care s-au facut cu Logan fara ABS au aratat ca franeaza prost spre foarte prost! Distanta de oprire la Logan fara ABS a fost peste 50m in toate testele, restul masinilor din aceeasi clasa avand distante de franare in jur de 40-43m. Nu neamtul incepe sa franeze cand golful s-a oprit ci Dacia :"> ... Nemtii au comparat 2 masini avand acelasi pret, asta a fost singurul criteriu. Asta e realitatea..la ei iti gasesti Golf 4 cu 9000 euro full option in stare foarte buna...

Edited by arp
Link to comment

da domne asa e... intr-adevar, eu as opta pt un golf sh de 1-2 ani IN STARE BUNA. Pb e ca nici macar in germania nu prea mai gasesti asa ceva.

Deci nu exista comparatie. Ala era golf sh din germania nu din romania.

Cine e temerar si vrea sa incerce pe pielea lui si sa riste 8-9 mii de euro nu are decat.

Link to comment

ia te uita, lipsesc o luna de pe forum si se discuta despre acelasi lucru :D

 

nemtii s-au speriat un pic de logan... daca nu s-au fi speriat nu ar fi facut testul de la bun inceput, nu? dar ma indoiesc ca ar fi manarit ceva.

 

dar ce nu intelege romanul e ca testul e valabil numai in germania! Un golf de 8000E in romania nu e acelasi cu un golf de 8000E din germania!

 

 

PS. iar la drumurile din germania, cred ca ar fi acelasi costul intretinerii - logan nou, golf sh, daca nu chiar in avantajul golfului :D

Edited by ticolino
Link to comment

Buna sau nebuna, Dacia Logan se vinde in "disperare" in tara. Inainte ma intrebam, cum se inmultesc asa repede, cine o cumpara ? Acum nu ma mai mir, am 2 prieteni care au renuntat la Daciile lor mai vechi un pic (unul avea Supernova chiar) si au luat (S)loganul "masina de 5000 de euro", care de fapt a costat de fapt mai mult dupa cum se stie.

 

Ideea mea este : am convingerea ca orice producator ar fi fost in locul Daciei nu s-ar fi bucurat de acest succes, adica daca alta masina ar fi avut caracteristicile Loganului, cunostintele acelea ale mele nu si-ar fi vandut masinile lor de pana in 8 ani vechime sa se inhame la rate. Eu cred ca s-a transformat in sport national.

 

De ce ? Ma uit la cei 2 care foloseau masinile ca o necesitate, nu erau pasionati de una noua, cand mi-am luat Kalosul acum 1 an s-au uitat cam lung la mine, erau multumiti si fericiti cu masinile lor. Ce impact psihologic a avut aceasta aparitie a Logaanelului asupra lor nu pot sa stiu...

Link to comment

Mai baieti astia care o tineti una si buna cu testele si cu cat de superior e Golful second hand ...BAAAAIIII NICI MACAR ACELESI CAUCIUCURI NU AVEAU !!Pai una e sa franez cu 185/15 si alta cu 165/13 sau pe 14 sau pe cat pm (puii mei) or fi la Logan!!Nemtii sunt in galeata cu vanzarile asta e ..Vreti nu vreti Logan e un succes si Shvaitzer ala poate linistit sa se apuce de scris carti de marketing!!!!....

Link to comment

asa, e, nemtii sunt niste porci, NICI MACAR ACELASI MOTOR NU AVEAU! :P si mai mult, tot pentru egalitate, la golf trebuiau sa lege un cufar in spate, sa-l fi vazut atuncea daca mai iesea primul in teste =))

Edited by ticolino
Link to comment

Loganul se vinde foarte bine datorita promovarii pe care o are ,daca ar face si daewoo.ro asa ceva ar vinde si ei ,sa nu uitam ca cele mai multe matizuri se vind la promotie .

Am si eu un prieten care a trecut de pe NOVA pe Logan si e supersatisfacut ,eu am mers cu Loganul si mi-sa parut "infect" din toate punctele de vedere DAR daca apare modelul dci voi fi primul client :D .

Link to comment

Adica vei merge cu un combustibil infect intr-o masina infecta! :) Buna alegere. Apopo, modelul asteptat de tine apare. Deja sunt poze cu el pe... net. Dacia pregateste noi surprize cum ar fi rezervorul de lichid servo aproximativ deasupra radiatorului.

Daca Daewoo ar fi avut francezii ca sa le faca marketingul acum nu ai fi postat la Stiri ci la Probleme tehnice, pentru ca nu se bagau doar in marketing.

 

Alx, conductele alea care sunt la picioarele soferului si se incalzesc, de unde naiba sunt ca nu inteleg?!

Link to comment

Aici ai ratat de tot Satori .

Motorul de 1,5L dci de la Ren(f)ault merge cu motorina tip galeata, butoi sau canistra adica poti sa bagi in el orice motorina ca nu se supara ,are asa ceva un bun prieten si baga in ia motorina de la baietii de la sonde (cei care foreaza) masina are peste 100.000 km (fab 2002) e folosita la carat cartofi de obicei dar masina (clio symbol) a ajuns si la Paris sau Roma .

Masina nu a vazut revizie la reno decit pina la 30.000 km dupa care gata ,si masina merge bine desi cam scirtiie plasticele .

 

Astept cu nerabdare modelul dci de la dacia sa vad cit de "gurmand" este ..

Am gasit ceva interesant pe un site frantuzesc care spune ca pina in 2010 reno vrea sa vinda peste 1mil de exemplare logan ceea ce este posibil dar tot ei zic ca pretul la modelul de baza va fii de 7500e ,asta inseamna ca in RO sigur nu vor mai vinde mare lucru si daca va fii asa nu cred ca nici in alta parte nu vor mai vinde pt ca a aparut si concurenta KIA RIO ,Chevrolet Kalos sedan si TATA indica ,aceasta din urma avind un real succes in europa de vest .

 

:o fftopic: VW nu merge cu motorina tip galeata desi al meu merge dar e din 83 :D

Edited by BogdanG
Link to comment

Gica: "De ce ? Ma uit la cei 2 care foloseau masinile ca o necesitate, nu erau pasionati de una noua, cand mi-am luat Kalosul acum 1 an s-au uitat cam lung la mine, erau multumiti si fericiti cu masinile lor. Ce impact psihologic a avut aceasta aparitie a Logaanelului asupra lor nu pot sa stiu... "

 

Mai, nu stiu exact ce "marketing" fac ei, ca eu sincer nu vad mare reclama, vad mai multe la Audi si Peugeot decat la Renault sau Dacia.

 

Poate gresesc, dar incep sa cred ca romanul "tine" cu Dacia. E masina lui, a fost masina lui atata vreme si asa cum tin cu Rapidu cand pierde asa tin si cu Dacia lui. Faptul ca a fost preluata nu a schimbat asta, nu prea aud "Renault Logan". Toti sustin ca-i Dacie.

 

Cred ca daca Renault nu pastra logo-ul Dacia pe masini n-ar fi vandut asa. Sau poate unde e inca noutate. Si cand a aparut Solenta a fost mania asta, se bagau toti pe strada de jurai ca aveau minim Porsche.

 

E drept ca trendul asta Logan e ceva mai lung decat Solenta dar si marketingul asta "in stages" ajuta. Iese ala de 1.x. Bun, ne-bun, e mai bun ca Dacia veche, arata mai bine. Si daca are bube nu-i bai, asta "nou" o sa fie mai bun.

 

Am auzit de multe ori, incusiv aici pe forum, ca "e nasoala, da cand apare aia ...". Sau "lasa, ma, ca apare acum ..."

 

Ma intreb o singura chestie. Daca toata lumea cu Daewoo ar avea Dacia in loc, sa fie multe, multe Loganuri, ar mai fi mania asta la cumparare? Cred ca nu. Si ar mai fi interesant cati dintre cumparatorii de Logan se muta de pe masini mai pregatite si cati din masini mai vechi/slabe.

Link to comment
  Poate gresesc, dar incep sa cred ca romanul "tine" cu Dacia. E masina lui, a fost masina lui atata vreme si asa cum tin cu Rapidu cand pierde asa tin si cu Dacia lui.

 

Cat de bine ai grait ! Perfect de-acord cu tine !

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...