icet Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Dieselul e mai mult pentru cei care face km multi intr-un an.Prea mare sportivitate nu o sa aiba el,dar atuul principal o sa fie consumul si cel mai ieftin diesel de pe piata.In ceea ce priveste zgomotul,cred ca va fi la fel de silentios ca si Clio(cred).Nu e ea silentioasa Octavia,mai ales la viteze peste 150,asa ca nici la astia nu ma astept la prea mare liniste in habitaclu. Satori,tu crezi ca praful ala intra numai pe la GMV?Pe la usi nu intra nimic?Eu tin masinile in garaj si tot gasesc praf pe bord,e drept ca nu asa mult,dar o data pe saptamina tot trebuie stres.Si in momentul in care o sa am timp sa umblu acolo o sa i-ti zic daca are sau nu,cel putin locasul este. Link to comment
Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Omule, reviziile alea ieftine (remember?) sunt obtinute prin inexistenta unor chestii cum ar fi: filtru aer, filtru benzina ce poate fi schimbat... Asta e masina. Poti sa il cauti cat vrei, ori nu exista deloc, ori are gauri cat sa nu intre frunzele cu totul. Link to comment
icet Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Mai filtru de aer exista,orice masina(cit de trompeta ar fi ea)are!Filtru de habitaclu e una(e mai ieftin,citiva zeci de lei),filtru de polen e alta(mai scump,peste suta de lei).Si cu cit are mai putine consumabile de schimbat la revizie,cu atit intretinerea e mai ieftina. Link to comment
Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Dacia mea e prea trompeta si nu are Link to comment
Mircea Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Problema principala care va aparea este: cine dreaq se mai urca in logan acum? de ce bre, ca e supermasina?.... Link to comment
icet Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Dacia mea e prea trompeta si nu are <{POST_SNAPBACK}> Adica tu vrei sa zici ca nu ai filtru de aer? ) Sau nu stii ce e ala? Link to comment
Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Ca sa ne oprim aici, consoleaza-te cu gandul ca nu stiu. Link to comment
ASIMO Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 (edited) Adica tu vrei sa zici ca nu ai filtru de aer? Sau nu stii ce e ala? Ha, ha, ha ce "ne mai radem" noi intre noi! Se expirma si Satori gresit, si e asa comic! . Aici se discuta de filtrele de pe admisia de aer catre habitaclu, parca... Si nu toate masinile au asa ceve, si Dacia 1310 NU ARE ASA CEVA, oricum i-ar zice! Da' la "oha" poti sa zici ca Satori s-a referit la filtrul de aer de la motor ca sa "ne mai radem" un pic. De fapt, pentru a generaliza se poate spune ca Dacia (inclusiv byRENAULT) nu are asa ceva (filtru de habitaclu, polen, aer, sau cum i-o mai zice). Edited August 30, 2005 by ASIMO Link to comment
icet Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Filtru de aer,e numai ala de la motor!Celelalte au alta denumire,dar de,voi sunteti mai tari si le stiti pe toate,asa ca ma scuzati ca v-am contrazis.Si cum am mai zis,o sa vad daca Loganul are sau nu pus filtru de habitaclu in locasul lui.Pina atunci,ce spuneti voi sunt doar pure speculatii. Link to comment
andreib Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Cum Symbol-ul nu are nu imi imaginez ca o avea Loganul... Lacasul exista si la Symbol dar filtrul canci... Link to comment
Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Partea frumoasa este ca la Clio si Solenza poti sa pui La Logan iti trebuie powertape si ciorapi de dama. PS: Mersi osirus ca mi-ai respectat recomandarea! Link to comment
Wolfman Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Uite un tutorial pentru cei ce vor sa scape de praf in lighean: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=13164 Link to comment
Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 prezervative nu trebuie? Hmmm... depinde cata imaginatie (bolnava) ai si cum arata admisia de aer Link to comment
Wolfman Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 ...sau teava de esapament, mai degraba! Link to comment
VIPER Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Da la ce va trebuie prezervativ? Va bagati biiiiip in ea??? Railor! Cat despre praf: o molecula de praf nu am avut pe bord azi cand am dus-o la spalat. Si a mers la drum lung, si a stat langa bloc unde se construieste/asfalteaza etc. Pe dinafara nu mai era gri ci strat de praf, inauntru cucu. Asa ca nu stiu cum poate intra praf intr-o masina care are filtrele respective... Doar daca nu e etansa... Asta imi aduce aminte de bancul ala: "Cum testeaza japonezii etanseitatea masinii: baga o pisica inauntru si daca in 24h moare, masina e etansa. Cum testeaza romanii etanseitatea masinii: baga o pisica inauntru si daca in 24h nu iese, masina e etansa." Link to comment
Satori Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Nu era asa. Pe unde scoate pisica capul pun chit si tot asa pana cand nu mai scoate deloc. Atunci e etansa. Daca nu deschizi geamul, nu are de ce sa intre praf in masina. Bine, se presupune ca nu esti tu plin de praf Link to comment
alx Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 (edited) Domnu Viperos, pai dvs sunteti nefumator iar cu masina cu climatronic chiar nu ai de ce sa deschizi geamul decat pentru a cere directii/indicatii... Chill out, ca praful nu intra prin aeratoare ci direct pe geam si se depune la orice tip de masina daca deschizi geamul. Ce dreaq, sunteti copii? Edited August 30, 2005 by alx Link to comment
Vlad Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 la mine e si mai interesant...nu deschid geamurile si tot am praf o fi o gaura pe undeva? sau am un pitic mic cu un saculet din care mai arunca cu praf ? Link to comment
Alezz Posted August 30, 2005 Share Posted August 30, 2005 Care treceti astazi pe la Razoare aveti sansa sa vedeti un Logan verde cu roata stanga spare rupta din fuzeta . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now