icet Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Masina in care m-am urcat eu,avea deja facut rodajul!Si evident ca daca te urci din benzinara in diesel ti se pare ca te urci in tractor,dar eu m-am urcat tot din diesel si nu am sesizat o diferenta prea mare de zgomot sau poate unii nu stiu ce zgomot e intr-o octavia diesel peste 160km/h! ps...cutia de viteze nu e aceeasi !are alte rapoarte si alta demultiplicare! Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) Cutia de viteze regasita pe Logan diesel este aceeasi ca si in cazul versiunilor pe benzina, fiind efectuate insa cateva mici modificari. Cea mai importanta este la nivelul rapoartelor si pinioanelor, diferite comparativ cu benzina. Asta e citat dintr-un articol. Oricum nu e cutia de Clio. Sa foloseasca acelasi turometru ca la benzina si sa nu faca o cutie speciala pt acest motor cand au fost vandute atatea cliouri si sigur vor fi vandute atatea Logan diesel cu acest motor mi se pare culmea zgarceniei. Edited September 27, 2005 by Wichedcoder Link to comment
icet Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Wichedcoder said: Cutia de viteze regasita pe Logan diesel este aceeasi ca si in cazul versiunilor pe benzina, fiind efectuate insa cateva mici modificari. Cea mai importanta este la nivelul rapoartelor si pinioanelor, diferite comparativ cu benzina. <{POST_SNAPBACK}> Cu alte cuvinte e aceeasi cutie dar total diferita,nu? Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) Daca atat ai inteles din chestia asta, da , e alta cutie. osirus said: ps..inca o chestie pe care am auzit-o...cica are demaraj continuu pana pe la 140 si trage bine in toate treptele,nu ca la benzinara cand plangi langa ea cand dai a 5 a si vrei sa atingi viteze peste 140km/h. <{POST_SNAPBACK}> So, vrei sa zici ca tu plangi langa ea peste 140 cu a 5-a? Edited September 27, 2005 by Wichedcoder Link to comment
icet Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Daca esti in treapta a 5 a, te rogi de ea cam la orice viteza,dar cand e vorba de viteze mai mari(peste 140)chiar i-ti vine sa te dai jos sa impingi!In schimb treapta a 4 a e opusul ei.Poti sa faci o depasire fara probleme la viteze mari si se duce cam pana la 170(pe ceas)unde limiteaza,fara prea mare efort!Daca dai a 5 a in momentul ala nu se cunoaste nimic,nu e nici o diferenta. Link to comment
ovi_jer Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Ce fel de frigider e asta de ingheata mai bine pe treapta 4-a decit pe 5-a? Link to comment
woulfy Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 osirus said: Daca esti in treapta a 5 a, te rogi de ea cam la orice viteza,dar cand e vorba de viteze mai mari(peste 140)chiar i-ti vine sa te dai jos sa impingi!In schimb treapta a 4 a e opusul ei.Poti sa faci o depasire fara probleme la viteze mari si se duce cam pana la 170(pe ceas)unde limiteaza,fara prea mare efort!Daca dai a 5 a in momentul ala nu se cunoaste nimic,nu e nici o diferenta. <{POST_SNAPBACK}> 170 intr-a 4-a??? Pai si un bmw ar fi gelos pe asta Link to comment
Esperatul Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) Relax, 170 pe ceas, a precizat omul. Oricum, eu sunt fan marcilor autohtone gen Arctic sau Dacia... ba cateodata le mai si confund una cu alta ... Edited September 27, 2005 by Wichedcoder Link to comment
icet Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Pe ceas.....in realitate cred ca ar fi 150-155.Oricum cand dai a 5 a la viteza asta,mai trec cam 5 min pana se duce intre 185 si 190 pe ceas(mai mult nu am reusit),viteza reala(cea data de fabricant)fiind de 175 pt motorul de 1.6(cum am eu). Link to comment
woulfy Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 osirus said: Pe ceas.....in realitate cred ca ar fi 150-155.Oricum cand dai a 5 a la viteza asta,mai trec cam 5 min pana se duce intre 185 si 190 pe ceas(mai mult nu am reusit),viteza reala(cea data de fabricant)fiind de 175 pt motorul de 1.6(cum am eu). <{POST_SNAPBACK}> M-am linistit, credeam ca vorbesti despre motorul dci, ca asta era trendul discutiei aici Link to comment
icet Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 Nu.La benzinara ma refer si in speta la a mea.Cu dci nu am apucat sa merg decat ~ 1km in oras,dar am folosit toate treptele de viteza,am dat un demaraj pana pe la 110 sa vad cum trage si am ramas placut surprins de ce poate motorul.Cu un chip tuning se poate duce la ~80cp si atunci chiar ca va fi mai sprinten ca benzinara de 1.6! Link to comment
Lucian79 Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) @Osirus draga .. la fel de impresionat a ramas si un gagiu care a vazut loganu' prima data ..da hai sa nu ne entuziasmam prea repede ..adeka voi Edited September 27, 2005 by Lucian79 Link to comment
icet Posted September 27, 2005 Share Posted September 27, 2005 (edited) Da si dupa ce te obisnuiesti vrei altceva !Oricum anul viitor o sa apara si motorizarea cu 16v si incet,incet or sa elimine micile probleme aparute pana acum.Deja la dci sunt niste mici modificari fata de benzinara la cateva subansamble. Edited September 27, 2005 by osirus Link to comment
andreib Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 osirus said: Cu un chip tuning se poate duce la ~80cp si atunci chiar ca va fi mai sprinten ca benzinara de 1.6! <{POST_SNAPBACK}> Cu un chip-tuning distrugi motorul intr-un an. Va ajunge turbina in overspeed, se va termina f repede si o vei plati din banii tai. Oricum va scoate mai mult fum iar motorul va obosi mult mai repede. Diferenta dintre motorul de 80cp si cel de 65 nu sta numai in software. Link to comment
adostar Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 CNA a interzis spotul TV la Logan diesel ! Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a cerut, marţi, oprirea de la difuzare a spotului publicitar pentru modelul Logan cu motorizare diesel întrucât arată un autoturism care trece pe culoarea roşie a semaforului. CNA consideră că spotul contravine articolului 29 din Legea audiovizualului, alin. 1, literele e şi g, care prevede că publicitatea trebuie "să nu stimuleze comportamente dăunătoare sănătăţii sau siguranţei populaţiei", precum şi "comportamentele indecente şi imorale". O opinie distinctă a avut Radu Teodorel, membru CNA, care a considerat că acuzaţiile nu sunt fondate pentru că întâi trece maşina şi apoi se aprinde culoarea roşie a semaforului. http://www.prosport.ro/index.php?c=1&a=77789 Link to comment
Tommy Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 radu teodorel de buna seama are nevoie de o vizita la oftalmolog dar nu e nici o lege care sa opreasca difuzarea unui lucru care e mai mult decat jenant? Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Relama la modeulul Diesel a fost scoasa de pe piata. Quote Discutia asupra celor cinci reclame a pornit de la spotul pentru modelul Logan cu motorizare diesel, care arata, conform CNA-ului, un autoturism care trece pe rosu, promovind astfel un comportament „imoral“ si „daunator sigurantei“. Membrii CNA au considerat ca spotul contravine articolului 29 din Legea audiovizualului, alin. 1, literele e si g, care arata ca publicitatea trebuie „sa nu stimuleze comportamente daunatoare sanatatii sau sigurantei populatiei“, precum si „comportamentele indecente si imorale“. http://www.cotidianul.ro/index.php?id=2204&art=4027 Link to comment
Satori Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Opriti-va. Deja ati scris de 3 ori despre reclama asta! Link to comment
Ndi Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Satori said: Eu sunt curios daca are limitare! Zona rosie nu are, pun pariu ca e refolosit turometrul. <{POST_SNAPBACK}> E oficial, am citit azi intr-un ziar (nu mai stiu care) ca au refolosit turometrul si ca n-au de gand sa-i puna ABS si nu mai stiu ce ca deja e prea scumpa. Nu stiu cat de informati erau oamenii, dar nu am vazut nici un "presupun" in articol. Link to comment
MCojo Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Oricum la banii la care o vor scoate si la banii la care este acum benzinara daca mai pui 1000-2000 euro maxim ai multe alte optiuni pe piata...Dar multi romani cumpara doar in spiritul romanesc...si apoi incep sa se planga... Link to comment
Tommy Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 in libertatea de ieri parca, scria ca prinde 180 loganul diesel desi constructiva e 155 Link to comment
Wolfman Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 Ieri la Metro s-au chinut unii cu un logan sa bage in portbagaj un televizor Watson de 20-21" (fara cutie) aproape 10 minute... Pana la urma l-au pus pe bancheta spate; asa mica sa fie deschiderea la portbagaj??? Link to comment
Tommy Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 nici la mine nu intra unul de 54, tot pe bancheta l-am pus, asa-s facute, nu-i papuc Link to comment
Mircea Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 sa vezi ce m-am chinuit eu sa bag 4 pachete de parchet laminat... ca nu se rabateaza bancheta... la Matiz au intrat imediat cu bancheta rabatata si am inchis si haionul Link to comment
bogdanmat2003 Posted September 29, 2005 Share Posted September 29, 2005 ce m-a deranjat pe mine la logan motiv pentru care nu l-am cumparat este ca astia ai nostri cu tot cu frantuzoi nu remediaza odata pentru totdeauna vechile probleme marunte ale daciei care din pacate s-au transmis si la logan. Probabil ca peste 2-3 ani se va imbunatati calitatea dar va creste si pretul in mod sigur Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now