Cristaky Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 (edited) 122 pagini despre Dacia Logan, pe DaewooClub.ro ... Cred ca cei de pe DaciaClub.ro S"> de plictiseala Edited October 28, 2005 by Cristaky Link to comment
woulfy Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Si totusi cat de coaja e loganul de 5000 de euro? Adica ce dotari are? Ca daca intreb ce nu are cred ca se face lista luuuuunga. Frana de mana e optional ? Link to comment
icet Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Are doar air bag sofer si casetofon cu 2 boxe.Ce altceva ar mai putea avea la "5000"E?Eu cunosc 2 persoane care au achizitionat acest model de la reprezentanta de pe Floreasca,una e galbena(taxi),iar cealalta facuta masina de scoala.Dar cum am mai spus,numai anumite persoane au beneficiat de aceasta "facilitate". Link to comment
woulfy Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hmm pai deci e mai dotat decat un matiz chel de ex... Link to comment
NightClub Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Oricum tot urata e si sincer tot mi se pare scumpa ca nu se stie cat de bine functioneaza mai bine SH decat Logan,parerea mea. Pei cum au luat numai anumite persoane? Pile ceva Link to comment
Wolfman Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Are doar air bag sofer si casetofon cu 2 boxe.Ce altceva ar mai putea avea la "5000"E?Eu cunosc 2 persoane care au achizitionat acest model de la reprezentanta de pe Floreasca,una e galbena(taxi),iar cealalta facuta masina de scoala.Dar cum am mai spus,numai anumite persoane au beneficiat de aceasta "facilitate". Hmmm, nu pot sa te contrazic pentru ca nu am date concrete, insa un amic si-a cumparat varianta cea mai ieftina de 5800 in februarie si a pus optional servodirectie (inca 400 euro parca); casetofon nu avea SIGUR, avea doar airbag sofer. Din cate stiu, varianta de 5000 NU are airbag si nici casetofon... E la fel de cheala ca si un matiz chel adica, nici un pic de par in plus ! Cu toate acestea, dupa parerea mea aceasta varianta de 5000 este singura care merita cumparata, restul dotarilor sunt doar potentiale probleme in cazul Loganului (ori huruie, ori nu-si fac treaba ca lumea, ori necesita vizite in service sau bricolaj in fata blocului pt. a fi aduse in parametri). Link to comment
icet Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Din cate stiu, varianta de 5000 NU are airbag si nici casetofon... E la fel de cheala ca si un matiz chel adica, nici un pic de par in plus ! Varianta asta asa zisa de 5000 E(chiar atat si e)a fost livrata intr-o serie limitata pentru romania si cum bine spunea cineva mai sus,numai cu pile(si nu orice fel de pile)s-a putut intra in posesia ei,iar singurile ei dotari sunt doar air bag sofer si cas.Restul dotarilor,sunt o pacoste pentru acele persoane,care au crezut ca cu 8500 E pot avea confort si calitate ca la 15 000E!Asta nu inseamna ca masina e proasta,dar pretentiile unora nu pot fi satisfacute pe deplin,mereu. ps..o poza si cu interiorul masinii de "5000 E". Link to comment
Wolfman Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Si-atunci cum de varianta de 5800 nu are casetofon ci doar airbag??? 800 de euro sa coste doar vopseaua aia de pe bara de protectie? Tin minte ca la inceput Dacia au anuntat ca varianta cea mai ieftina va costa 5800, si va avea in plus fata de cea de 5000 airbag si barele de protectie vopsite. Da un link, ceva ca pe cuvant nu te cred... Link to comment
woulfy Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Totusi, se comercializeaza undeva in lume modelul de 5000 E??? Decizia de a nu comercializa in RO modelul de 5000E a fost influentata si de faptul ca, imediat dupa ce a fost lansata, grosul comezilor a fost pt modelul cel mai bine dotat si deci probabil cei de la reno s-au gandit ca nu e nevoie de modelul de 5000 in RO. In plus cererea e mult mai mare decat oferta. Totusi, personal cred ca ar fi spart piata in RO cu Loganul de 5000E. Ar fi fost de departe cea mai ieftina maisina noua, mai ieftina chiar si decat matizul, iar practic componentele de baza (motor, cutie de viteze, caroserie, suspensii etc) erau reno, la fel ca la modelul de 8500. Link to comment
icet Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Oficial,prima varianta e Ambiance,cea de care zici tu.Asta de care zic eu,nu stiu cum ii zice(o sa ma interesez sa vad daca are si o denumire)si nu se vinde(inca,zic eu)oficial,deci nimeni din cei de la Dacia sau dealer nu o sa recunoasca asa ceva,decat daca ai pe cineva cunoscut,deci nu am ce link sa dau.Asta nu are barile vopsite deloc,lipseste ornamentul cromat de la calandru fata si bandourile laterale de pe usi,rotile sunt pe '14 iar jantele sunt diferite,ca si capacele(si zic eu mai frumoase,decat cele standard),iar interiorul e super saracacios(la dotari).Primele modele au aparut la noi in primavara,dar la export au plecat inca de acum un an. Link to comment
woulfy Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Inteleg ca toate taxiurile logan cu barele de plastic negre fac parte din lotul de 5000E ???? Link to comment
razvanclub1 Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 toate taxiurile cu bara neagra si fara turometru sunt cele de 5000 de euro. cea de 5800 parca avea turometru Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Specula cu Logan : Desi in Franta pretul de vinzare al modelului Dacia Logan este de 10.000 de euro, un exemplar second-hand costa 11.000 de euro. Explicatia rezida in nesfirsitele liste de asteptare - pe care sint deja inscrise peste 10.000 de persoane - care ii imping pe doritorii automobilului sa recurga la piata masinilor de mina a doua. Tertipurile au iesit la iveala in urma unei anchete aparute in cotidianul „Le Parisien”, acelasi care dezvaluia in urma cu citeva luni ca distribuitorii Renault descurajeaza vinzarile de Logan pentru ca fac concurenta masinilor produse in Franta. Sa le arate careva poze din productie astora! Link to comment
FLEX Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Loganul de 5000 din cite stiu n-are nume de varianta; se identifica dupa spoilerele negre complet, jantele de 14 cu capace deosebite (acopera doar prezoanele) si CAPACUL CONSOLEI CENTRALE NEGRU. E singura varianta pe care mi-as lua-o ... Link to comment
woulfy Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Loganul de 5000 din cite stiu n-are nume de varianta; se identifica dupa spoilerele negre complet, jantele de 14 cu capace deosebite (acopera doar prezoanele) si CAPACUL CONSOLEI CENTRALE NEGRU. E singura varianta pe care mi-as lua-o ... Ma intreb daca la pitesti se mai produc in prezent loganuri de 5000E pt piata interna sau pt export Sunt prea multe taxiuri noi cu bare negre si asta ma face sa cred ca inca se mai lucreaza la modelul asta chel si ras in cap Link to comment
VAXXi Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Am vazut un Logan cu fata troznita, in service. Asa de jos si expus este montat alternatorul ? puteam sa-i numar spirele din infasurari. Link to comment
icet Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 (edited) toate taxiurile cu bara neagra si fara turometru sunt cele de 5000 de euro. Nu exista logan fara turometru!Indiferent de model!La inceput varianta vopsita galben(cea destinata taxi)avea spoilerele vopsite in culoarea caroseriei,in functie de model.Dar dupa scurt timp s-a renuntat la vopsirea spoilerelor,ele ramanand negre indiferent de versiune.Sunt mult mai rare modelele de 5000 si se remarca dupa lipsa bandourilor laterale si a jentilor si pneurilor pe '14(asta la prima privire)! ps...la varianta cu A/C,electromotorul e montat deasupra compresorului,deci undeva la mijloc!Daca lipseste A/C,e montat primul de sus si sub el pompa de servo!Am vazut eu unul pocnit rau de tot,atat in fata cat si in spate,"parcat" in curte la AMG in pantelimon,dar habitaclu a ramas intact! Edited November 1, 2005 by osirus Link to comment
VAXXi Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 N-am comentat siguranta Logan, calmeaza-te si nu mai exclama atat ; am comentat pozitia alternatorului. Nu stiu cum vine asta "primul de sus", sau "undeva la mijloc", pentru ca respectiva masina avea toate elementele frontale de caroserie demontate, si alternatorul parea a fi aproximativ pe coltul spoilerului Link to comment
body Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Mai , am vazut si eu 2 ieri din astea de 5000 de euro in ploiesti , una albastra cu numere de rodaj de arges si una galbena de taxi! Link to comment
BogdanG Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 (edited) Pai si de unde se poate cumpara o astfel de masina cheala pt ca nu prea am vazut in ofertele din RO asa ceva .Cea mai ieftina e Ambiance si nu are barile negre nici roti pe 14". In Franta cel mai ieftin Logan este modelul Logan 1.4 MPI si este acela cu jante pe 14" bari negre ...chel si costa 7500e dupa care urmeaza modelul Ambiance la 7800e . Faza tare in Germania & Spania motoarele sunt EURO IV iar in Franta sunt EURO III Edited November 2, 2005 by BogdanG Link to comment
Esperatul Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Am mers azi cu un Logan 1.6MPI ca pasager. Impresii: + compartimentul motor este mai mic si ii vezi botul + motorul de 1.6 are vana de la turatii mici chiar. + nu zdranganea nimic in el, si bordul mi-a placut - pozitia e stresant de sus. - minus mare: scaunele parca sunt de jucarie comparativ cu alea de espero, sunt mici si incomode, sustinere laterala f slaba - spatiu mult mai mic pentru pasager decat la espero. La espero si cu scaunul la jumatea distantei, ai loc sa-ti intinzi piciorele, la logan nu ai. E mult mai relaxant sa mergi cu espero la drum lung. Link to comment
BogdanG Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Vezi ca este o mare gresala sa compari Espero cu Logan pt ca nu ai ce sa compari ,Espero e comparabil la multe capitole cu Golf IV asa ca nu ai ce sa compari cu LOGAN decit poate un alt LOGAN Link to comment
icet Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Vaxxi,cam undeva in dreptul farului sau cred ca un pic mai jos,oricum in dreptul traversei de protectie de sub spoiler,vine ca pozitie alternatorul,la modelele cu A/C.La cele fara vine un pic mai sus. Link to comment
Mircea Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 + nu zdranganea nimic in el, si bordul mi-a placut - inseamna ca n-ai incercat sa pui mana pe plafoniera, pe aeratoare si pe caciula de la ceasuri... Link to comment
icet Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Mai Mircea,daca ma apuc sa trag de tot ce e plastic,la orice masina,se misca.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa si zdrangane.Am tras si eu cu mana de cochilia de la ceasuri la Megane2,la Kalos si la alte Loganuri si se misca,dar nu fac zgomot!Si sistemul asta de aeratoare existent la logan,e adopatat la mai multe masini/marci si la toate se misca(si mi se pare normal).Plafoniera loganului e identica cu cea de la unele modele de Renault si la toate se misca daca tragi cu mana de ea,dar asta,repet,nu inseamna ca neaparat trebuie sa faca zgomot. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now