Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are doar air bag sofer si casetofon cu 2 boxe.Ce altceva ar mai putea avea la "5000"E?Eu cunosc 2 persoane care au achizitionat acest model de la reprezentanta de pe Floreasca,una e galbena(taxi),iar cealalta facuta masina de scoala.Dar cum am mai spus,numai anumite persoane au beneficiat de aceasta "facilitate".

Link to comment
Are doar air bag sofer si casetofon cu 2 boxe.Ce altceva ar mai putea avea la "5000"E?Eu cunosc 2 persoane care au achizitionat acest model de la reprezentanta de pe Floreasca,una e galbena(taxi),iar cealalta facuta masina de scoala.Dar cum am mai spus,numai anumite persoane au beneficiat de aceasta "facilitate".

Hmmm, nu pot sa te contrazic pentru ca nu am date concrete, insa un amic si-a cumparat varianta cea mai ieftina de 5800 in februarie si a pus optional servodirectie (inca 400 euro parca); casetofon nu avea SIGUR, avea doar airbag sofer.

 

Din cate stiu, varianta de 5000 NU are airbag si nici casetofon... E la fel de cheala ca si un matiz chel adica, nici un pic de par in plus :mrgreen: !

 

 

Cu toate acestea, dupa parerea mea aceasta varianta de 5000 este singura care merita cumparata, restul dotarilor sunt doar potentiale probleme in cazul Loganului (ori huruie, ori nu-si fac treaba ca lumea, ori necesita vizite in service sau bricolaj in fata blocului pt. a fi aduse in parametri).

Link to comment
Din cate stiu, varianta de 5000 NU are airbag si nici casetofon... E la fel de cheala ca si un matiz chel adica, nici un pic de par in plus :mrgreen: !

Varianta asta asa zisa de 5000 E(chiar atat si e)a fost livrata intr-o serie limitata pentru romania si cum bine spunea cineva mai sus,numai cu pile(si nu orice fel de pile)s-a putut intra in posesia ei,iar singurile ei dotari sunt doar air bag sofer si cas.Restul dotarilor,sunt o pacoste pentru acele persoane,care au crezut ca cu 8500 E pot avea confort si calitate ca la 15 000E!Asta nu inseamna ca masina e proasta,dar pretentiile unora nu pot fi satisfacute pe deplin,mereu.

ps..o poza si cu interiorul masinii de "5000 E".

post-1441-1130790514_thumb.jpg

Link to comment

Si-atunci cum de varianta de 5800 nu are casetofon ci doar airbag??? 800 de euro sa coste doar vopseaua aia de pe bara de protectie?

Tin minte ca la inceput Dacia au anuntat ca varianta cea mai ieftina va costa 5800, si va avea in plus fata de cea de 5000 airbag si barele de protectie vopsite. Da un link, ceva ca pe cuvant nu te cred...

Link to comment

Totusi, se comercializeaza undeva in lume modelul de 5000 E???

Decizia de a nu comercializa in RO modelul de 5000E a fost influentata si de faptul ca, imediat dupa ce a fost lansata, grosul comezilor a fost pt modelul cel mai bine dotat si deci probabil cei de la reno s-au gandit ca nu e nevoie de modelul de 5000 in RO. In plus cererea e mult mai mare decat oferta.

Totusi, personal cred ca ar fi spart piata in RO cu Loganul de 5000E. Ar fi fost de departe cea mai ieftina maisina noua, mai ieftina chiar si decat matizul, iar practic componentele de baza (motor, cutie de viteze, caroserie, suspensii etc) erau reno, la fel ca la modelul de 8500.

Link to comment

Oficial,prima varianta e Ambiance,cea de care zici tu.Asta de care zic eu,nu stiu cum ii zice(o sa ma interesez sa vad daca are si o denumire)si nu se vinde(inca,zic eu)oficial,deci nimeni din cei de la Dacia sau dealer nu o sa recunoasca asa ceva,decat daca ai pe cineva cunoscut,deci nu am ce link sa dau.Asta nu are barile vopsite deloc,lipseste ornamentul cromat de la calandru fata si bandourile laterale de pe usi,rotile sunt pe '14 iar jantele sunt diferite,ca si capacele(si zic eu mai frumoase,decat cele standard),iar interiorul e super saracacios(la dotari).Primele modele au aparut la noi in primavara,dar la export au plecat inca de acum un an.

Link to comment

Specula cu Logan :

 

Desi in Franta pretul de vinzare al modelului Dacia Logan este de 10.000 de euro, un exemplar second-hand costa 11.000 de euro. Explicatia rezida in nesfirsitele liste de asteptare - pe care sint deja inscrise peste 10.000 de persoane - care ii imping pe doritorii automobilului sa recurga la piata masinilor de mina a doua. Tertipurile au iesit la iveala in urma unei anchete aparute in cotidianul „Le Parisien”, acelasi care dezvaluia in urma cu citeva luni ca distribuitorii Renault descurajeaza vinzarile de Logan pentru ca fac concurenta masinilor produse in Franta.

 

Sa le arate careva poze din productie astora!

Link to comment

Loganul de 5000 din cite stiu n-are nume de varianta; se identifica dupa spoilerele negre complet, jantele de 14 cu capace deosebite (acopera doar prezoanele) si CAPACUL CONSOLEI CENTRALE NEGRU. E singura varianta pe care mi-as lua-o ...

Link to comment
Loganul de 5000 din cite stiu n-are nume de varianta; se identifica dupa spoilerele negre complet, jantele de 14 cu capace deosebite (acopera doar prezoanele) si CAPACUL CONSOLEI CENTRALE NEGRU. E singura varianta pe care mi-as lua-o ...

 

Ma intreb daca la pitesti se mai produc in prezent loganuri de 5000E pt piata interna sau pt export :-?

Sunt prea multe taxiuri noi cu bare negre si asta ma face sa cred ca inca se mai lucreaza la modelul asta chel si ras in cap :D

Link to comment
toate taxiurile cu bara neagra si fara turometru sunt cele de 5000 de euro.

Nu exista logan fara turometru!Indiferent de model!La inceput varianta vopsita galben(cea destinata taxi)avea spoilerele vopsite in culoarea caroseriei,in functie de model.Dar dupa scurt timp s-a renuntat la vopsirea spoilerelor,ele ramanand negre indiferent de versiune.Sunt mult mai rare modelele de 5000 si se remarca dupa lipsa bandourilor laterale si a jentilor si pneurilor pe '14(asta la prima privire)!

ps...la varianta cu A/C,electromotorul e montat deasupra compresorului,deci undeva la mijloc!Daca lipseste A/C,e montat primul de sus si sub el pompa de servo!Am vazut eu unul pocnit rau de tot,atat in fata cat si in spate,"parcat" in curte la AMG in pantelimon,dar habitaclu a ramas intact!

Edited by osirus
Link to comment

N-am comentat siguranta Logan, calmeaza-te si nu mai exclama atat :) ; am comentat pozitia alternatorului. Nu stiu cum vine asta "primul de sus", sau "undeva la mijloc", pentru ca respectiva masina avea toate elementele frontale de caroserie demontate, si alternatorul parea a fi aproximativ pe coltul spoilerului :-?

Link to comment

Mai , am vazut si eu 2 ieri din astea de 5000 de euro in ploiesti , una albastra cu numere de rodaj de arges si una galbena de taxi!

Link to comment

Pai si de unde se poate cumpara o astfel de masina cheala pt ca nu prea am vazut in ofertele din RO asa ceva .Cea mai ieftina e Ambiance si nu are barile negre nici roti pe 14".

In Franta cel mai ieftin Logan este modelul Logan 1.4 MPI si este acela cu jante pe 14" bari negre ...chel si costa 7500e dupa care urmeaza modelul Ambiance la 7800e .

Faza tare in Germania & Spania motoarele sunt EURO IV iar in Franta sunt EURO III =))

Edited by BogdanG
Link to comment

Am mers azi cu un Logan 1.6MPI ca pasager.

Impresii:

+ compartimentul motor este mai mic si ii vezi botul

+ motorul de 1.6 are vana de la turatii mici chiar.

+ nu zdranganea nimic in el, si bordul mi-a placut

 

- pozitia e stresant de sus.

- minus mare: scaunele parca sunt de jucarie comparativ cu alea de espero, sunt mici si incomode, sustinere laterala f slaba

- spatiu mult mai mic pentru pasager decat la espero. La espero si cu scaunul la jumatea distantei, ai loc sa-ti intinzi piciorele, la logan nu ai. E mult mai relaxant sa mergi cu espero la drum lung.

Link to comment

Mai Mircea,daca ma apuc sa trag de tot ce e plastic,la orice masina,se misca.Dar asta nu inseamna ca trebuie sa si zdrangane.Am tras si eu cu mana de cochilia de la ceasuri la Megane2,la Kalos si la alte Loganuri si se misca,dar nu fac zgomot!Si sistemul asta de aeratoare existent la logan,e adopatat la mai multe masini/marci si la toate se misca(si mi se pare normal).Plafoniera loganului e identica cu cea de la unele modele de Renault si la toate se misca daca tragi cu mana de ea,dar asta,repet,nu inseamna ca neaparat trebuie sa faca zgomot.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...