ovi_jer Posted November 2, 2005 Share Posted November 2, 2005 Faptul ca ai tu logan si il accepti asa cum e sau ti-e greu sa recunosti e problema ta. Cei care au curajul sant in stare sa recunoasca problemele astea si le scriu aici . Link to comment
icet Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 (edited) Da ce,eu am zis ca nu sunt probleme?Toate masinile,indiferent de marca sau model,au cate o hiba sau mai multe,in functie de renumele producatorului si costul final al masinii,dar asta nu inseamna ca sunt proaste.Am un prieten care are un A4 din 2003 si la un drum denivelat(piatra cubica)ii scartie ceva(nu stie ce si nici la service nu au descoperit)in portiera din dreapta fata.Pe mine unu ma dispera zgomotul cand merg cu el.I-i dau muzica mai tare sa nu mai aud . Edited November 4, 2005 by osirus Link to comment
Tommy Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 (edited) poate o fi vreo bricheta in sertarul portierei.. ps: "Ii" Edited November 4, 2005 by Tommy Link to comment
NFS Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Logan Strikes Back! http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=26090 Link to comment
woulfy Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Interesant e am auzit pe cei de la reno ca planuiesc sa incheie contracte de vanzare din 2009 pt vanzarea loganului in anumite tari (nu am retinut ca nu mi s-a parut important), dar eu ma intreb o chestie. Loganul a fost lansat in 2004 si daca incheie contracte in 2009 inseamna ca inca, ceva ani buni va mai fi comercializat. Deci reno planuiesc sa faca din loganul asta o noua dacia 1300 dpdv al longevitatii??? Nu se gandesc si ei macar prin 2010 se scoata un golan 2? Modelele care se respecta se "reimprospateaza" cam la 3-4 ani... Link to comment
andreib Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Nu schimbi ceva ce se vinde bine. Orice face-lift sau schimbare de generatie costa bani multi in design, proiectare si retehnologizare. Interesul economic primeaza nu cel tehnic. Link to comment
ovi_jer Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Uite cum apar si cheltuielile necesare pe banii clientilor de logan prin lipsa filtrului de benzina . Detalii aici . Link to comment
tolin Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Combinatia dintre lipsa filtru de benzina si mersul in pasul piticului e mortala la injectoare. Link to comment
icet Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 E foarte periculos la injectoare mersul piticului in combinatie cu o benzina mai proasta.S-au intamplat cazuri de infundare a injectoarelor si la masini care au filtru separat.Acesta exista in corpul pompei de benzina,atat la logan cat si la solenza(e acelasi sistem de alimentare). Link to comment
ovi_jer Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 La toate masinile exista filtrarea de care spui tu numai ca acea este una primara apoi este obligatoriu un element filtrant fin din hartie. Link to comment
icet Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Nu chiar toate.Renault e una din firmele care a optat pentru o alta solutie(filtru,pompa,joja,intr-un corp comun),care intradevar,la calitatea benzinei noastre,nu e cea mai buna.Dar poti sa ia 100 de filtre,daca mergi cu motorul subturat,tot zapacesti injectoarele. Link to comment
Satori Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 1. Pai Logan nu era proiectat pentru noi, romanii? Adica si pentru benzina noastra? 2. Da. Ceea ce oricum se intampla multor conducatori de Logan Link to comment
icet Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Daca ar fi fost proiectat numai pentru noi,cred ca era altfel,adica mult mai prost !Dar asa cum e acum,se vinde ca painea calda mai peste tot pe unde apare,tocmai de aceea sunt multi care stau cu ochii pe el ca pe butelie si carcotesc si cel mai neinsemnat lucru,care exista si pe la alte masini,dar nu se face atata caz. Link to comment
Satori Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Era mai in spate nitel un fisier de prezentare interna Renault. Acolo se pretinde ca e facut pentru combustibili din Romania. Lasati-ma cu vanzarea ca painea calda. Nu are legatura cu calitatea acestei... acestui Logan. Link to comment
Tommy Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 osirus.. tocmai am primit o parere a unui posesor de logan, legata de un model de fiat mult mai slab cotat in romania, si mai ieftin ca un logan de 1.4 citez: "merge os...nici nu se compara cu logan sau clio" si omu are .. din aia.. 'by reno' dar.. unii pot sa recunoasca.. altii nu Link to comment
andreib Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 osirus said: tocmai de aceea sunt multi care stau cu ochii pe el ca pe butelie si carcotesc si cel mai neinsemnat lucru,care exista si pe la alte masini,dar nu se face atata caz. Pai care sunt cei multi ca am si eu o curiozitate? PS: Daca era gandita pentru Romania trebuia sa aiba filtru de benzina clasic care sa scoata marea majoritate a impuritatilor din benzina. Ceea ce spui tu ca exista in pompa nu este decat o sita. Link to comment
laurentziu83 Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Daca era gandita pentru Romania trebuia sa suporte foarte bine gunoaiele din benzina La versiunea aia de 5000 de euro nu pun si un motor diesel? ma rog, cu cresterea pretului cu 1000 de euro. Asta ar fi intr-adevar masina potrivita pentru romani. Link to comment
Esperatul Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Fara servo si cu 85 de kile in plus fata de benz distribuite in principal in fata datorate motorului cred ca devii o specie de rambo autohton in scurt timp de intrebuintare. Link to comment
icet Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Si care e masina aia Tommy?Sa nu zici ca seicento(sau cum se scrie)ca ma faci sa rad ) ! Satori,motorul poate sa functioneze si cu benzina mai slaba la cifra octanica,dar nu cum e la unele benzinarii de la noi,ca te minunezi de ce gasesti in rezervor!Asta nu inseamna ca e facuta special pentru Romania.Chiar nu s-au asteptat nici in cele mai fericite ganduri cei de la Renault,ca vor avea un asa mare succes cu aceasta masina si au rezolvat din mers unele deficiente aparute la fabricatie(acolo unde au fost).Pacat de calitatea serviciilor din unele(de fapt majoritatea)service-uri . Link to comment
tolin Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 bey, cine critica FIAT se vede ca n-a avut vreodata. Eu, care am avut vreo 3, ma dixtrez de aia cu prejudecati. Din pacate, modelul cu motor Diesel (multijet) era prea scump de nou pentru mine si masina prea patratzoasa. Link to comment
marr Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Am discutat cu un var al sotiei care detine un Logan 1.4 cu AC (nu stiu cum se cheama versiunea). Desi in general onu' asta e un super laudaros - nimeni nu are telefon ca al lui, computer ca al lui etc, si in general nu ar recunoaste nici mort ca si-a luat ceva ce nu-i "Number One", intr-un moment de sinceritate a declarat urmatoarele: - m-a pus ... sa iau cu AC desi cei de la reprezentanta mi-au zis sa NU. In vara, pe Transfagarasan, abia am urcat intr-a II-a, de-mi venea sa ma dau jos si s-o imping - in spate o "trage" curentul pe sotie si copil Incheiat citatul. No comment ... da' poate o fi avut el ghinion - sau NU Link to comment
Gica Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 da putea si el sa decupleze AC, ca pe Transfagarasan oricm e racoare... Link to comment
Tommy Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 nu @osirus, nu seicento, panda de 1.2 Link to comment
hussi Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 marr said: detine un Logan 1.4 cu AC (nu stiu cum se cheama versiunea). - m-a pus ... sa iau cu AC desi cei de la reprezentanta mi-au zis sa NU. In vara, pe Transfagarasan, abia am urcat intr-a II-a, de-mi venea sa ma dau jos si s-o imping - in spate o "trage" curentul pe sotie si copil Incheiat citatul. No comment ... da' poate o fi avut el ghinion - sau NU Versiunea se cheama Laureat. Problema cu scaderea puterii motorului la cuplarea AC o mai au si altii, de ex. Cielo. Daca lua motorizarea de 1,6 nu mai avea aceasta problema. Cu "trasul" curentului - cred ca mai trebuie sa stii putin si la ce folosesc butoanele de pe masina. Pai se regleaza curentul de aer- ca directionare si intensitate. Asta vara pe distanta Craiova-EforieN si retur, am mers numai cu AC in functiune( afara era canicula) , pe treapta 1 la ventilator si maxim la rece si a fost f. bine. Pe treapta 2 la ventilator si maxim la rece dupa 60min. te cam lua frigul. Link to comment
BAD_MF Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 (edited) Cum pui frana la matiz?? raspuns: dai drumul la a/c La cielo?? cum e cu a/c? pai nu e tot nasol? si inca cum parca pun remorca la masina! Deci e perfect normal ca la motoarele mai mici a/c sa scada puterea! Iar la logan 1.6 se simte si aici o diferenta dar e mai mult decat suportabila! Edited November 8, 2005 by BAD_MF Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now