Jump to content

Recommended Posts

Capitonajul din poza este pus after-market... cred!

 

da este after-market, din cate stiu eu pt cielo nu s-a produs niciodata acest capitonaj; cunosc niste baieti care aduc din germania cielo, espereo, nubira si lanos pentru piese si nu au gasit niciun cielo care sa aiba acest acel capitonaj din fabrica, dar se poate adapta unul de espero

Link to comment
  • 1 year later...

Va salut. Observ ca acest subiect s-a discutat cam de-mult, dar totusi as vrea sa va cer si eu parerea. Acest material din pozele de mai jos, din cite stiu eu este "pisla" sau nu? As vres sa il folosesc pentru capitonarea capotei. Credeti ca va rezista temperaturii din compartimentul motor?

 

 

 

Cel negru este de 3mm grosime, iar cel gri de 4mm.

Link to comment

De rezistat eu cred ca rezista fara probleme, in sensul ca nu se va auto-aprinde de la caldura. Pe de alta parte, capitonajul ar trebui ignifug, chiar daca apare flacara deschisa (scintei, etc) nu se aprinde. Pisla aia nu cred ca are asemenea prorpietati. Daca faci rost de o solutie de ignifugat si o tratezi, s-ar putea sa fie chiar OK.

Link to comment

Este solutie ignifuga de tratat lemnul cauta pe la magazinele specializate de constructii...

Pisla arde si chiar foarte bine mai ales imbibata cu ulei...

Cel mai bine totusi de la dezmenmbrari de la alte masini...esti sigur ca e pt ce vrei tu...

Link to comment

La dezmembrari nu gasesc asa ceva, chiar astazi astazi am sunat in citeva locuri si nimeni nu are, dar am deja cumparate doua coli de aluminiu de 120/60cm si ma gindesc sa il pun peste pisla. Chestia e ca, pe spatele acelei coli de aluminiu este lipit un fel de plastic/naylon. Am incercat sa desprind acel plastic si merge, se desprinde usor si ramine aluminiu curat. Astept pareri din partea voastra.

 

 

 

Incerc sa caut si acea solutie (ignifug/a)

Link to comment

In-sfirsit am reusit sa fac rost de acel material asa numit "patura"pentru incendii. Este un prudus autorizat de pompieri, pe care l-am si testat si nu arde. Cred ca la sfirsitul saptaminii acesteia il voi monta pe capota.

 

 

Link to comment

Intr-adevar motorul e selentios (nu zdrangane, nu trancane), dar imi place mult mai mult sa nu-l aud, daca se poate. Un strat de pisla+acel material cred ca face mai mult decit insonorizant si vopsea, in plus, il dau jos cind vreau, iar vopseaua...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Post oarecum :o fftopic: dar in ton cu directia pe care a luat-o.

Eu stiu ca zgomotul motorului in habitaclu este dat de cat de bine este izolat de cabina fata de el. Faptul ca pun pasla sau orice alt material fonoabsorbant pe capota pe mine in cabina nu ma ajuta prea mult, in cel mai bun caz, nu se mai aude de langa masina dar atat.

 

Pentru liniste in cabina se insonorizeaza cabina in sine (usile, podeaua...etc), se verifica chederele usilor, foliile din usi, culisele si chederele geamurilor si, cel mai important, toate mansoanele care astupa gaurile de trecere cabluri din panoul dintre motor si habitaclu ar trebui sa fie la locul lor si astupate toate gaurile in plus. Cea mai frecventa problema este mansonul cablului de la vitezometru care este foarte dificil de remontat daca s-a umblat la el.

 

PS. Dieselul are capitonaj pe capota pentru a reduce zgomotul specific in exteriorul compartimentului motor, cabina oricum este bine izolata la o masina noua.

Link to comment

@nikolas, acel material se gaseste in comert (cel putin aici). Eu l-am cumparat de la un magazin unde se vind chestii din astea, cam tot ce folosesc pompierii.

 

@Dj_Dark, la mine podeaua este insonorizata (cred ca asa este din fabrica, are un burete gros, special) usile si portbagajul le-am insonorizat eu, cablul la chilometraj l-am schimbat de curind si sint sigur ca mansonul de cauciuc e pus bine, capota am terminat-o aseara si am vrut sa pun si poze dar nu a mers, nu stiu de ce, pozele facute cu telefonul le pot descarca, iar cele cu aparatul, nu. Oricum, mai am de insonorizat peretele despartitor (motor/habitaclu) dupa care aripile.

Link to comment
  • 1 year later...

Dupa mai bine de un an de la capitonarea capotei, pot spune ca totul este in regula in ceia ce priveste sistemul de racire a motorului pe timpul verii. Nu este afectat absolut deloc din cauza capitonajului.

post-20861-046390200 1294251928_thumb.jpg post-20861-015359000 1294251957_thumb.jpg post-20861-093988600 1294251984_thumb.jpg post-20861-037320000 1294252010_thumb.jpg

 

Il voi pastra in continuare.

  • Like 3
Link to comment

In poza doi este o pasla mai subtirica, in poza trei am acoperit pasla respectiva cu o banda izolant profesionist, iar peste astea doua, ca si protectie am folosit un material special numit patura pentru incendii, cumparat direct de la pompieri (magazin specializat in astfel de chestii). Materialul respectiv l-am testat personal, nu arde.

post-20861-018870300 1294257536_thumb.jpg

Link to comment

Costi, pe la dezmembrari am cautat si eu, chiar cu schita-n mina si speranta de a gasi macar pe vreun alt model, alta marca, care sa se potrivesca. Nimic, asa ca am trecut la planul doi, confectionare. Scopul a fost insonorizare si tot-odata sa arate mai culturat sub capota, nu prea ma inpacam cu ideia sa vad tabla aia goala cind deschid capota. Cum spuneam in postul #40, nici o problema pe timpul verii, probabil ca ventilatorul sa porneasca ceva mai des, aspect de care n-am fost interesat (ventilatorul sa-si faca treaba). Din cite am observat, iarna, capota se dezgheata si se usuca mult mai greu decit fara capitonaj.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...