silviu75 Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 (edited) Cand am vrut sa bag un aditiv de banzina in rezervor, sticla aditivului fiind mai groasa la gat, nu am reusit sa o introduc in gaura de la rezervor, pe unde bagi benzina, si sa varsat in zona aia tot aditivul. Majoritatea lichidului s-a scurs prin cele doua gauri aflata inaintea celei pe unde bagi pompa, una in stanga si una in dreapta. Acum, eu am sters reprede ce s-a scurs pe tabla masinii insa ce sa scurs pe cele doua orificii unde mama ... sa dus? Atasez si o poza pentru identificare mai usoara. Cei care cunosc va rog raspundeti ca m-am cam speriat- a curs destil de mult pe acolo si daca nu s-a dus in rezervor trebuie sa stiu unde s-a dus ca sa sterg aditivul . Pe el scrie ca daca se varsa pe vopseua masinii trebuie sters repede cu apa. Edited March 30, 2007 by silviu75 Link to comment
euggen Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Părerea mea: adititvul s-a dus în rezervor. Orificiile cele două eu zic că sunt pentru evacuarea aerului din rezervor când pui benzina, deci ajung în rezervor. Oricum, aditivul nu-ţi strică nimic, are capacitatea doar să păteze vopseaua. Link to comment
Satori Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Nu s-a dus in rezervor, ci in aripa Link to comment
zack Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Cred ca in rezervor. Acelea cred ca sunt gauri pentru reglarea cantitatii de aer(cand se duce din benzina...este innlocuita de aer...logic >- ) Link to comment
EM!L Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Daca sub masina nu ai gasit nimic, inseamna ca s-a dus in rezervor! Link to comment
tolin Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 ... (cand se duce din benzina...este innlocuita de aer...logic ... ... sau de vaccum Link to comment
perfidus Posted April 3, 2007 Share Posted April 3, 2007 Din moment ce gaurile alea sunt in spatiul inchis de busonul rezervorului, nu-ti face probleme. Ele ajung sigur tot in rezervor. Acesta are un circuit inchis care include si o canistra de vapori, cu o valva de purjare gestionata de ECM. Link to comment
hawkeye Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Eu cand puneam aditiv la Kalos ma chinuiam cu un pix sau ceva similar ca sa apas clapeta aia Pana la urma in afara de aditivii pentru curatarea injectoarelor (de care nu sunt 100% convins) se merita sa folosesti asa ceva? Eu la Kalos mai bagam "octane booster" si mi se parea ca trage mai bine, dar nu sunt sigur cat de adevarat era. Link to comment
EM!L Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Si la mine e destul de dificil sa introduc aditivul in rezervor! La fel, ma ajut de un pix si indepartez clapeta! Despre Octane Booster aceeasi impresia am si eu... ca masina trage ceva mai bine! Link to comment
Recommended Posts