andreis Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 am si eu un cielo din martie 2003, functioneaza ireprosabil dar ca un fapt as vrea sa intreb daca la toata lumea care are acest tip de cielo (DOHC 16V) se aude mai tare motorul decat la SOHC?? in rest nu am nimic de reprosat Link to comment
iso Posted October 30, 2004 Share Posted October 30, 2004 ... nu motoru' cit evacuarea subdimensionata ... Link to comment
andreis Posted October 31, 2004 Author Share Posted October 31, 2004 si in cazul acesta al evacuarii e ceva de facut?? si cat m-ar costa sa o schimb, sa pun una calumea? Link to comment
andreis Posted November 3, 2004 Author Share Posted November 3, 2004 ok ms oricum pentru ajutor asta e.. Link to comment
bughybughy Posted January 9, 2005 Share Posted January 9, 2005 Motorul intradevar e mai zgomotos la cele cu 16 valve, tot modelul acesta il am si eu si am remarcat ca fatza de cel cu 8v al unchiului meu din 97 e mai zgomotos, dar si pt. faptul ca e motor de turatie, si ca atare zgomotul pe la 4000 de turatii e mai mare. Dar stai linistit, toti mecanicii si colegii care se stiu la masini mi-au spus ca toate motoarele pe 16 valve sunt mai zgomotoase, si intradevar acuma am mers cu un polo 1,2 benzina cu 16v si intradevar si ala era zgomotos. Nu cumva sa faci greseala care am facut-o eu in primele luni cand am mers cu masina subturata tocmai ca nu stiam ca trebuie dus pana la 4000-4500 rot pentru schimbarea vitezei si acolo e mai zgomotos. Link to comment
expero 16V Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 La mine se intampla alt fenomen paranormal: Vineri am dormit 2 ore, m-am trezit fresh am plecat la Buc. si am mers numai cu 160 pt.ca nu se auzea motorul si nu simteaam viteza( la un moment dat m-am uitat sa nu fiu in a patra sau am crezut ca-mi patineaza discul ) Sambata m-am culcat manga, am dormit doua ore, m-am trezit tot manga si am plecat la Buzau.Am mers cu max.100( ca nu prea vedeam ) si fracea un zgomot masina de ziceai ca-i Dacie. Asa ca mi-am dat seama ca masina mea are personalitate... "> Link to comment
bughybughy Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Si inca ceva, dupa jumatate de ora cand motoru s-a incalzit f. bine o sa vezi ca nu se mai aude pur si simplu motoru la relanti, la un moment dat am vrut sa pornesc motoru caci nu mi-am dat seama ca e pornit, deci la relanti nu e o problema, doar la turatiile mari pe care motoru le cere. Link to comment
hellcat Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 sohc este silentios. daca ai evacuarea in regula n-ar trebui sa-l auzi. eu mereu, dupa ce reduc viteza in trafic am tendinta sa ma uit la turometru pt ca am senzatia ca mi s-a oprit motorul. Link to comment
iso Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 ... pina la urma conteaza si cit esti de "pretentios" in ziua aia , eu ma stiu pe mine . Link to comment
VAXXi Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Aşa-i, confirm că e relativ silenţios ... şi pe mine m-au întrebat unii "băi de ce ai oprit motorul ?" Link to comment
jimmyd Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 ...Nu cumva sa faci greseala care am facut-o eu in primele luni cand am mers cu masina subturata tocmai ca nu stiam ca trebuie dus pana la 4000-4500 rot pentru schimbarea vitezei si acolo e mai zgomotos. <{POST_SNAPBACK}> de ce? ce se intampla daca mergi cu el subturat???... sau ma rog, la ce turatie consideri tu ca e subturat? Link to comment
bughybughy Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Pai obisnuit cu dacia parintilor, schimbam la inceput la 3000 - 3500rot/min, si in treapta superioara ajungeam uneori sub 2000 /min. Consumul de benzina e mai mare pt. mersul subturat, tensiunile din motor sunt mai mari, si nici ungerea nu e asigurata corespunzator... Dar astea le-am aflat mai tarziu... Link to comment
alx Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 daca prin subturat se intelege intre 1500 si 2000 de ture, consumul NU e mai mare ci MAI MIC. pe pariu. Link to comment
bughybughy Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Ba era mai mare, pt. ca nu avea forta, trebuia sa apas pedala de acceleratie mai mult. Cand are o turatie mai mare, forta si-o ia din turatie si nu mai trebuie sa calci asa mult acceleratia, la motoarele cu injectie ECU controleaza cantitatea de benzina care intra, si nu e valabila vechiul calcul de la dacia cu carburator care la nr. dublu de rotatii papa dublu benzina... Acuma decand merg mai turat, mi-a scazut consumul urban aprox. cu un litru... Dar nu fac acceleratii bruste. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now