pesteimputit Posted December 21, 2005 Share Posted December 21, 2005 dea.. am aflat a galeria va fi gata de-abia dupa anul nou Link to comment
marius_eugen Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Pe mine m-ar interesa o turbina electrica , cu viteza variabila in functie de turatie . Nu vreau una actionata mecanic pentru ca nu mai am loc de ea si vreau sa o pot monta usor . La pret , ma mult de 200 -300 de euro nu as da pe ea , pentru ca vreau sa schmb si filtrul cu unul sport , care sa faca fata debitului de aer si o evacuare sport . In total ar fi vre-o 30-40 de milioane , puterea castigata s-ar simti imediat si nu ar forta chiar atat de mult motorul . Ideea de castig la Matiz nu este viteza maxima , ci puterea ! Pentru ca nu este o masina prea stabila si se prea poate sa coste mai mult modificarile pentru stabilitate si siguranta decat cele pentru putere . Link to comment
pesteimputit Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 turbinele electrice sunt jucarii... s-a discutat pe 4tuning indelung subiectul... cauta pe acolo Link to comment
vio.p Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 bogdanG> adica tu vrei sa spui ca prin adaugarea unui cip si a unei tobe sport maresti puterea unui motor cu aproape 25%. mia gandese-te prin adaugarea unu cip maresti cu 6cp. masiti pe http://www.aspad.ro/index1.html detali de ciptuning si puteti sa faceti o simpla scadere de 57cp (cu cip) si 51 cp (fara cip) Link to comment
marius_eugen Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Offtopic ) Ce faza , cu 25% daca-i pui un chip ! Haha ! Pai daca e asa , eu cumpar o duzina si le montez peste tot ca loc e destul , pui si prin portbagaj ca sa am si stabilitate ... ca de , cu vre-o 200 de CP trebuie sa am si stabilitate . AM sa mai pun de-parte cativa sa-i lipesc pe la frane si unu prin rezervor , ca sa nu se goleasca prea repede cand voi prinde vre-o 250 km/h ... Ontopic : Problema cu turbina este ca necesita multe modificari la motor si in timp il uzeaza prematur , pentru ca motoarele nu sunt facute sa suporte presiunile generate de un compresor . Link to comment
strumfuadi Posted January 22, 2006 Share Posted January 22, 2006 Offtopic ) Ce faza , cu 25% daca-i pui un chip ! Haha ! esti simpatic, dar 25% chiar si mai mult se obtine prin chip'uirea unui motor turbo, nu a unuia atmosferic (la care scoti cam 8-10%). in general la motoarele turboalimentate se otine in plus cam 30% fara a forta motorul. adica in sensul ca nu va tine 400mii km ci 370mii.. mare chestie.. Link to comment
cristian ionescu Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 dea..am aflat a galeria va fi gata de-abia dupa anul nou Galeria ta este gata , cred ca maine o sa ti-o aduca Robert SGM Link to comment
pesteimputit Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 da.. multumesc de informatie sunt deja puse niste poze pe 4tuning... Link to comment
SORAN Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Sunt si pe daciaclub. O scoatem pana la capat cumva Peste! TICO RULZ Link to comment
Liberatore Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Uzura motorului va fi teribila! Si in plus, chip-ul isi capata functiile depline pe masinile de la 1,6 cc in sus! Nu e o afacere chip-ul pe un Matiz cel putin! Vorba lui Marius_Eugen, daca ar fi asa, ne-am lua toti vreo 12 din astea si am face Bugatti! Eu mi-as pune unul si in scrumiera sa imi curete scrumul ca mie uneori imi este lene! Link to comment
cristian ionescu Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 da..multumesc de informatie sunt deja puse niste poze pe 4tuning... Ha Ha ! Cica poze ,cine are nevoie de poze? Eu sunt ala de a sudat-o. Link to comment
pesteimputit Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 bun asa maine ma duc sa o montez... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now