closchkutza Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Am fost astazi la Al Padrino de pe Balcescu. Au stat jumate de ora sa caute prin catastife supapa/valva aia, nu au reusit sa o gaseasca, a ramas ca ma suna peste 1-2 ore sa-mi spuna daca o au sau nu si sa fac comanda si telefon s-au facut. Plus ca balmajeau ceva ca nu la piese Daewoo pentru Matiz trebuie cautata, ci la piese Opel, chestie ce mi s-a parut suspecta si ma gandesc ca cine stie ce imi aduc astia. Oricum, se purtau de parca nu ar fi auzit denumirea asta pana acum. Link to comment
EM!L Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 Incearca la Radacini Gara de N. cred ca-s mai mari sansele sa aiba! Bafta Link to comment
Mengelaus Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Closchkutza, incearca cu supapa pentru relanti, poate asa se prind baietii cu ce se mananca .Sau daca nu, cu supapa negru cu mov.Nu au cum sa nu aiba asa ceva.In Cluj aveau la toate magazinele, pe stoc. Link to comment
nonel Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Eu tot asa am patit. Ceream supapa PCV si mi se spunea ca nu au. Am cerut supapa negru cu mov si supriza, aveau toti. Link to comment
closchkutza Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) Le-am zis alora de la Al Padrino si cum arata, si ca e negru cu mov, etc si tot degeaba. Se stransesera toti in jurul calculatorului si s-au uitat patrat la el timp de ~20 de minute. Ma duc pe la pranz la Radacini Gara de Nord, poate o rezolv acolo. Daca le zic de supapa ralanti, poate ma trezesc ca-mi aduc IAC sau mai stiu eu ce. Edited June 27, 2008 by closchkutza Link to comment
Cumnatu Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Vezi ca mie aia de la Alpadrino imi cerusera 1,2 milioane pe un filtru de aer in timp ce la casa auto ere 50 RON. Pe de alta parte, mi-au cerut pe placutele de frana fata ( nu de la producator ci niste gioarse ) 1,1 milioane in timp ce cele originale la Casa Auto sunt 500 RON. Link to comment
zapacitu Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 (edited) Mai fratilor, unde dumnezei gasesc o supapa P.C.V din asta? Ca parca nimeni nu a auzit de ea.Un magazin pe langa Unirii ar fii genial, daca nu, asta este. Nu e chiar linga Unirii dar e destul de close.Du-te la magazinul Daewoo de pe Calea Vacaresti. E un pic mai jos de piata Timpuri Noi, cum vii de la metrou spre Mihai Bravu, pe partea dreapta. De acolo mi-am luat eu tot timpul pentru Matiz valva PCV, filtru de aer si bujii NGK. Au si stiu oamenii despre ce e vorba. Edited June 27, 2008 by zapacitu Link to comment
andrei_xxl Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Am schimbat valva PCV acum vreo luna si ceva. Azi dimineata m-am uitat si era murdara de ulei, pare-se. E vina valvei sau imi scapa mie pe undeva ulei sau alte minuni? Trebuie s-o schimb din nou? Link to comment
tolin Posted July 13, 2008 Share Posted July 13, 2008 Tu vrei s-o schimbi cand ea realizeaza rolul pentru care a fost pusa in locul acela ? Link to comment
andrei_xxl Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Pai e normal sa e murdareasca in halul ala? Aia veche era mai curata...bine, dar si "zornaia". Link to comment
tolin Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 Pai, prin ea sunt evacuati in galeria de admisie vaporii de ulei din carter si , in general, gazele aflate de partea cealalta a pistoanelor. Cresterea volumului de gaze pe acolo poate sa te orienteze catre simeringurile de la supape. Link to comment
puchi Posted July 14, 2008 Share Posted July 14, 2008 (edited) Maitre!!.Cum ne dam seama de o defectiune ,functionare necorespunzatoare a valvei P.C.V?? Edited July 14, 2008 by puchi Link to comment
Doru_Neo Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Am schimbat azi valva PCV si fitrul de aer i-am dat reset si idle learn, dar am senzatia ca masina merge mai prost ca inainte adica e mai zgomotoasa in mers, parca are turbo in rest se misca bine dar chestia asta cu zgomotul nu stiu daca e ok. Inainte aveam probleme imi cam dadea in nas la 30Km/h 40km/h si m-am gandit la valva pcv.. acum nu mai face asa dar cum am zis e zgomotoasa sper sa nu mi se para dar ... Am sa ii dai dau reset si maine poate poate .. daca nu ma bate gandul sa pun supapa veche. Aveti idee ce e de vina ? Link to comment
banzay Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Si eu am revenit la valva veche... cea noua a inceput sa tacane si parca nu mai merge asa lin... Nici cu cea veche nu merge tocmai ok dar...parca e mai bine... Link to comment
Doru_Neo Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 E ciudat ce sa zic, prima valva PCV cand am schimbat-o am vazut diferenta in bine dar acum cu zgomotul asta nu stiu ce sa mai zic o fi de la filtru de aer dar e la fel ca cel de inainte tot autox. Valva noua pare buna am suflat in ea inchide bine intrun sens si in celalalt e ok fara fluctuatii la diferite variatii de presiune. Am facut comparatie intre valve prima cea veche nu inchide calumea in sensul respectiv si are si fluctuatii in celalat sens.A doua supapa inchide bine dar in celalt sens tot are fluctuatii si de aiai cred ca apare problema cu datul in nas. Link to comment
banzay Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 La mine nici o valva parca nu mai inchide calumea...trebuie sa caut alta... Link to comment
Doru_Neo Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Dimineata am pus valva veche si am dat reset si idle learn nerge sa zic ok masina da tot parca imi da in nas. Am mai pus si valva noua aia nu da asa de rau in nas da am senzatia ca motorul huruie mai tare dar se misca parca un pic mai bine ... e greu sa-ti dai seama. O intrebare cand sufli in valva pcv din capatul negru sensul de circulatie al aerului si variezi presiunea ar trebui ca fluxul sa fie constant indiferent de presiunea exercitata in valva ? La valva nou presiunea e constanta dar la cea veche variaza. Link to comment
Doru_Neo Posted August 12, 2008 Share Posted August 12, 2008 Am lasat valva noua si i-am dat si reset. Am facut asa cu ea un drum de iasi giurgiu a mers bine masina. Inainte de a pleca am pus si aprope o sticla de aditiv pentru benzina 2+2 la un pin de rezervor . A mancat asfaltul buburuza .. viteza medie undeva in 110-120 maxima 150 . Zilele astea vreau sa ii schimba kitul de ambreiaj cu unul valeo si distributia. Link to comment
rastaman Posted September 4, 2008 Share Posted September 4, 2008 Valva mea la Tico zornaie cam ca in videoclipul asta ,desi nu chiar asa tare ,fapt pentru care nu i am dat importanta multa vreme,crezand ca sunetul respectiv e o descarcare de tensiune pe la delco Poate sa ma lamureasca cineva,cand se inchide valva ,la turatie mare ?Ca la relanti a mea vad ca e deschisa ,banuiesc ca la turatii mari ar trebui sa se inchida ,o sa verific acusi dar banuiesc ca a mea sta deschisa tot timpul .A,si inca ceva ,cand suflu in ea in sensul in care se poate sufla,aerul trece din prima ,fara sa fie nevoie de acumularea vreunei presiuni in prealabil pentru invingerea rezistentei vreunui arc sau ceva de genul asta Link to comment
Kinetix Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Valva PCV de Tico nu se inchide la nici o turatie. Pozitia in care este pusa (oblic) face ca nici macar la oprirea motorului sa nu se inchida de tot. La ralanti si frana de motor este deschisa minim. Pe masura ce se deschide clapeta de accelerare, depresiunea in galeria de admisie scade, astfel ca pistonasul perforat al valvei se deplaseaza spre inapoi, crescand suprafata de trecere a gazelor prin ea. Daca ar fi fost montata vertical, cu partea mov in sus, la oprirea motorului pistonasul ar fi coborat, inchizand valva. E cam greu sa testezi valva asta prin suflare. Nu poti sa sufli cu o presiune asemanatoare cu DEpresiunea din galeria de admisie. La Tico, valva se inchide doar prin forta gravitationala a pistonasului, daca e pusa vertical, cum am spus mai sus. Forta elastica a arcului intra un pic mai tarziu in actiune, dupa o cursa de vreun milimetru a pistonasului. Toate cele bune! Link to comment
bosulhary Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 O CARTE TEHNICA PTR CIELO SI MOD DE INTRTINERE POT GASI SI EU PE LA VOI? AS DORI MAI PRECIS SCHEMA MOTORULUI EURO 2 PE COMPONENTE Link to comment
rapido83 Posted November 18, 2008 Share Posted November 18, 2008 http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...9&hl=manual Link to comment
CatalinC Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 la ce naiba se da reset ? cum dai reset are buton ? Link to comment
banzay Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 Nu la valva...la matiz reset se scoate siguranta de la ECM sau borna de la baterie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now