wallaby Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 (edited) salutare la toata lumea! m-am gandit sa-mi prezint coreeana mea aici. garantat, nu are nimeni asa ceva pe cealalta parte a ecuatorului, un Daewoo Lacetti. pana si aici, in Australia, sunt destul de rare. motivul? au fost vandute doar cateva luni, dupa care GM a cumparat Daewoo si marca a disparut de pe piata. imediat dupa aceea Holden, care face parte din grupul GM, a reintrodus Lacetti aici ca Holden Viva. si stiti ce-i culmea? cealalta masina (aia-i a mea, Lacetti e a jumatatii mele mai bune) e un tot un Holden, Astra AH 1.9 CDTi. le duc pe amandoua la acelasi service. 'tui corporatiile si globalizarea mamii lor! despre Lacetti ce pot sa zic, l-am cumparat nou, acum 3 ani. nu am avut nici un fel de probleme cu masina, a facut putin peste 20,000km pina acum. motorul e de 1.8 litri, cutie manuala 5+1, gri metalizat-nimic deosebit. singura modificare pe care am facut-o acum un an sunt rotile, 215/45/17. ma inebunise consoarta ca cica nu ar frana prea bine cu alea originale de 15" si ca nu ar sta prea bine in curbe. ei bine, cu astea late, e pur si simplu nemaipomenita la condus! singurul lucru pe care l-as mai face la ea e sa o cobor 20-30mm, ca arata ca un 4X4 pe rotile astea mari prea multe nu prea am de spus, ca am dezertat Daewoo de peste un an jumate. in august 2005 am avut un Holden Commodore V6 3.8L, apoi din decembrie 2006 pana ianuarie 2007 o Astra AH Estate auto de 1.8L. din ianuarie anul asta conduc o bestie neagra, hatch, pe 18", cu motor Diesel tunat la 200CP si peste 400Nm! sorry Daewoo... ceva poze mai jos. daca mai vreti detalii nu va sfiiti sa intrebati. si aici un mic slideshow cu cea care m-a facut de-am dezertat: http://s2.photobucket.com/albums/y1/atomid...&interval=3 spuneti si voi cum ar putea rezista omu' la asa ceva... Edited April 14, 2007 by wallaby Link to comment
vazilro Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Superba masina. Superb locul in care locuiesti. Bafta! Link to comment
Tommy Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 (edited) Mie nu-mi merge linkul.. pune vreo 2 poze aici daca vrei. da goneste ceva consoarta ta de nu-i multumita cum sta pe curbe.. putine femei sesizeaza Edited April 14, 2007 by Tommy Link to comment
mr_ Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 (edited) salutare la toata lumea!m-am gandit sa-mi prezint coreeana mea aici. garantat, nu are nimeni asa ceva pe cealalta parte a ecuatorului, un Daewoo Lacetti. pana si aici, in Australia, sunt destul de rare. Sa-ti traiasca bestiile Cea de 200CP e Astra 1.9 cdti tunata? Insa cu Daewoo Lacetti te inseli Exista in continuare chiar la dealer... e o babilonie totala, pe jumatate scrie Daewoo si pe cealalta jumatate Chevrolet. Ce ai aratat tu in poze se cheama in Belgia Nubira, Lacetti se numeste asa doar hatchbackul. In Romania am vazut pe Nubira berlina scris tot Lacetti, ca in Australia... e o nebuneala completa cu denumirile lor Uite, se vede emblema daewoo si numarul francez... adica mai sus de ecuator E dintr-un anunt de vanzare, facuta in 2004. Edited April 14, 2007 by mr_ Link to comment
george03 Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Nu-i bai cu denumirile pentru Daewoo/Chevrolet+Nubira/Lacetti ... in Africa de Sud aceeasi masina se cheama Chevrolet Optra!! ) Link to comment
Immortal Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Stiu ca e forumul nostru, da'..."cioroaica" aia, pe 18"...Doamne... Sa-ti traiasca! Toate...3?! Link to comment
ovi_jer Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 wallaby pentru fiara neagra deschide alt subiect. Link to comment
john Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 din ianuarie anul asta conduc o bestie neagra, hatch, pe 18", cu motor Diesel tunat la 200CP si peste 400Nm! Asta de aici? http://www.astraclub.ro/index.php?showtopic=3227 Link to comment
wallaby Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 (edited) da, aia e bestia! acolo am auzit de forumul daewoo... si cum am si un daewoo in ograda, iacata-ma si aci. o sa deschid un thread nou despre "urgia" mea neagra daca asa vrea sefu' ovi_jer . sa apuc numai sa fac ceva poze! da' lasati astra, ca vorbim de daewoo aici. de lacetti al meu ce ziceti? Edited April 19, 2007 by wallaby Link to comment
wallaby Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 Sorry ca reanimez un thread atat de vechi... Inca am masina asta in curte, a implinit 4 ani si 3 luni in care nu mi-a facut nici un fel de probleme. Eh, a avut ceva la impamantare da' a fost vina unui berbec de la service, n-a strans piulita aia cum trebuie. Merge traznet desi nu i-am facut revizie din Decembrie 2006... A iesit saraca din garantie si am cam lasat-o de izbeliste... Macar n-a facut mai mult de 9,000 km in perioada asta, ajungand la aproape 40,000km de noua. De ce scriu: m-am gandit sa-i schimb admisia, inlocuind cutia stock cu un filtru conic inchis in carbon gen Simota Carbon. Am gasit un filtru universal la cca. 60 Euro. O sa ma mai coste ceva teava si mansoane inca 20 Euro, ca s-o pot monta cum trebuie sub capota. A facut cineva treaba asta la un Lacetti? Eu am o admisie Simota pe Astra mea, dar aia e turbo si se bucura din plin de debitul de aer marit. Un atmo de 1.8 ar beneficia oare de un kit din asta? oare cum ar suna la forja? Ce ziceti, merita? Link to comment
Elfu Posted July 20, 2008 Share Posted July 20, 2008 Mai bine i-ai face o revizie ca e pacat de motorasul ala sa-i lasi uleiul neschimbat de vreun an jumate. Link to comment
wallaby Posted July 20, 2008 Author Share Posted July 20, 2008 Revizia se face saptamana asta! Link to comment
andreib Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 De ce scriu: m-am gandit sa-i schimb admisia, inlocuind cutia stock cu un filtru conic inchis in carbon gen Simota Carbon. Am gasit un filtru universal la cca. 60 Euro. O sa ma mai coste ceva teava si mansoane inca 20 Euro, ca s-o pot monta cum trebuie sub capota. A facut cineva treaba asta la un Lacetti? Eu am o admisie Simota pe Astra mea, dar aia e turbo si se bucura din plin de debitul de aer marit. Un atmo de 1.8 ar beneficia oare de un kit din asta? oare cum ar suna la forja? Ia si citeste pe daewootech.com ce parere au oameni mult mai experimentati si avizati despre modificare admisie si filtre ,,sport''. Admisia este aceeasi ca la nubira, diferentele sunt reduse. Gasesti acolo poze, modificari destepte si modificari ,,taranesti''. Link to comment
wallaby Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 (edited) Multam pentru sugestie andreib! Am cumparat kit-ul azi, Miercuri fac revizia si montez admisia noua Sambata. Deabia astept sa aud cum suna Chestia faina e ca se potriveste perfect in Astra mea, asa ca am acum o cutie carbon cu filtru, ambele noi, sub capota derv-ului. Pentru Lacetti imi trebuie o cupla si un cot, in stock la orice magazin de piese auto serios de aici. In kit am primit doar ceva coliere si un furtun de aer de cca 750mm lungime. Poate sa-mi spuna cineva ce diametru are admisia originala? Banuiesc 70mm si mi-e cam lene sa masor la ora asta tarzie... kit-ul va arata cam asa: Edited July 21, 2008 by wallaby Link to comment
andreib Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 (edited) Daca faci traseul astfel incat sa traga aer cald de sub capota in loc de crestere de putere vei avea crestere de zgomot . Singurele montaje ok implicau demontarea cutiei actuale si instalarea fi in locul cutiei actuale (cu separator fata de restul compartimentului si demontarea rezonatorului din aripa si a celorlalte componente) fie in arucl rotii in locul rezonatorului). Oricum pe daewootech parerea genrala despre filtre sport si in particular despre K&N este f proasta (pareri argumentate f bine si sustinute de experienta practica). VAd ca al tau este in cutie, deci nu-ti mai trebuie separator dar tot trebuie sa dai plasticele din arcul rotii din dreapta jos sa demontezi rezonatorul de acolo, altfel nu ai facut nimic . Edited July 21, 2008 by andreib Link to comment
wallaby Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 (edited) Si eu am o parere proasta despre K&N, dar asta e altceva. Filtrele care trag aer fierbinte de langa motor, gen K&N, iti reduc perfomanta si-ti fac motorul sa functioneze mai fierbinte decat e necesar. Idea e sa instalez filtrul asta in locul cutiei originale, folosind priza de aer rece stock. E cam greu sa vad de unde trage aer dar ma gandesc la faptul ca producatorul a avut grija sa traga aer mai rece. Fotografia am pus-o doar ca sa va faceti o idee depre cutia filtrului. Normal, va trebui sa adaptez fitting-urile pentru Lacetti. In orice caz, traseul pe coreana mi se pare mai direct si cu mai putine pierderi decat cel de pe Astra. Nu-mi fac iluzii ca o sa castig cine stie ce in putere da' ce sa-i faci, am chef de joaca Nu e nimic pierdut, cu spuneam filtrul e deja in uz pe cealalta masina. N-o sa ma bazez pe chestii subiective in aprecierea filtrului ci voi folosi OBDKey-ul ca sa masor in ECU atat debitul cat si temperatura admisiei cu cutia originala si cu kit-ul asta nou. Singura mea grija e sa motenz kit-ul cat mai repede ca sa nu las motorul sa se raceasca prea tare sau sa se modifice temperatura ambientului prea mult si sa-mi afecteze "masuratorile"... Edited July 21, 2008 by wallaby Link to comment
Mircea Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Si restul modificarilor o sa le postezi in sectiunea Tuning Kalees, la Tuning Lacetti, nu-i asa? Link to comment
wallaby Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 Da, am sa postez acolo. Lasati-ma si pe mine sa montez dracia intai. Tare mi-e ca suportul ala baban de motor o sa-mi faca probleme... Nu vreau sa ma apuc sa dezvolt sectia "asa nu" de pe Tuning KALLES Link to comment
andreib Posted July 21, 2008 Share Posted July 21, 2008 Ti se pare ca nu are lafel de multe restrictii pentru ca sub capota nu ai decat cutia filtrului, restul sunt ascunse in arcul rotii dreapta, de unde trage si aer. Acolo ai un rezonator si mai multe tuburi si tubulete care reprezinta probabil ,,restrictiile'' admisie la lacetti. Cat despre masuratori, din pacate nu prea poti sa masori decat temperatura de admisie pentru ca lacetti nu are debitmetru ci doar IAT sensor. Link to comment
wallaby Posted July 21, 2008 Author Share Posted July 21, 2008 ce ziceti, devine prea zgomotoasa admisia daca demontez toate draciile alea din aripa? Astra care desi e turbo nu mi se pare zgomotoasa deloc cu inductia asta da' habar n-am cum s-o comporta atmosfericul de 1.8. Probabil voi incerca cu priza de aer stock, urmand sa demontez restul ceva mai incolo. Link to comment
wallaby Posted July 26, 2008 Author Share Posted July 26, 2008 (edited) Gata, am instalat kitul de admisie Simota Carbon! Am facut o proba cu el, fara conectia la priza de aer, deci doar cutia legata direct la admisie. Doamne, suna atat de bine, foarte aproape de limita penalului Nu recomand insa nimanui sa-l foloseasca asa datorita fenomenluli de "heat soak". Nu prea-ai sanatos sa tragi aer de langa motor, mai ales vara cand temperaturile ajung aici la 42C. Doua vorbe despre cutia de aer OEM: am vazut eu multe cutii pana acum, dar asta mi se pare cea mai proasta solutie nea' inginerii de la GM! Din cauza suportului motorului are o scobitura cat o zi de post, lucru care nu prea are cum sa ajute fluxul de aer, cu filtrul sugrumat intre peretii cutiei... Sper ca se vede in poza ce vreau sa zic. Macar se demonteaza usor, doua suruburi, un colier si e e afara. Mi-am facut probleme de pomana, e loc destul pentru filtrul asta deasupra suportului motor: Kitul Simota se conecteaza pur si simplu la restul admisiei, inlocuind cutia originala: Tot ce ai de facut e sa ajustezi lungimea furtunului care vine in kit, strangi un colier pe intrarea in cutia de carbon si conectezi celalalt capat la admisia priza de aer stock. Furtunul are gura largita la capatul ala exact pentru asta. Rezultatul arata asa: Sunt extrem de multumit de cum a iesit. Cum spuneam mai sus, traseul e mult mai direct decat la Astra CDTi, unde ai un cot de 180 grade. Aici e totul direct, montajul cutiei e elastic avand la capete tubulaturi de cauciuc. Am cumparat si un kit de curatare si ungere a filtrului, pe care-l voi folosi pe ambele masini la fiecare 5,000km. Kitul a costat cam 60 Euro, solutia de curatat si uleiul pentru uns filtrul inca 18 Euro. Cum merge si ce diferenta face o sa ma intrebati? Eh, asta-i pentru alta data... Acuma trebuie sa plec intr-o tura pe dealuri ca sunt dependent de noua voce guturala a masinii neveste-mii Edited July 26, 2008 by wallaby Link to comment
closchkutza Posted July 26, 2008 Share Posted July 26, 2008 Nice. Pune si tu un filmulet, ceva, sa vedem cum se aude dracovenia. Link to comment
ToPser Posted July 27, 2008 Share Posted July 27, 2008 Pe acolo ai unde sa o testezi ! >- Nu ca pe la noi ,cel putin pt asta te invidiez ! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now