BogdanG Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Un exemplu maestre sau iti cer prea mult? Pai nu trebuie nici un exemplu tu vorbeai de mere iar eu de pere, eu ziceam COUPE tu dadeai inainte cu berlina si multe altele . De fapt daca stau bine sa ma gandesc nici comparatiile nu erau bine facute pentru ca a compara o masina de 110 CP cu una de 90 CP este aiurea rau si de fapt ce xls ai pus tu cu oferta Ford imi da impresia de promotii la masini cu o anumita echipare la care nu mai poti pune alte optiuni . Adica nu prea imi dau seama de unde ai luat tu optiunile . Oricum eu iti recomand sa mergi la un dealer si sa-ti faca o oferta reala dupa care sa faci un testdrive iar daca masina este pe placul tau go for it . Eu totusi sunt de parere ca ai omis mai multe masini printre care si Suzuki IGNIS sau SX4 . Link to comment
Esperatul Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 (edited) Stai asa ca ii rapundeam lui cumatru Tommy care s-a suparat ca i-a yasit rau coyota in comparatiile de pret. Odata ce te lasa sa alegi vopsea metalizata/ne cred totusi ca nu sunt tip, dar chiar si asa, la SIAB probabil ca vor fi oferte cel putin la fel de bune. Diferenta aia de 20 de cai nu costa 1600 de euro e mai pe la 1000, o sa se vada in curand cand o sa reapara in oferta. Diferenta de pret e data defapt de catre FAP. @Cielofan, ce echipare este. Edited April 18, 2007 by Esperatul Link to comment
Tommy Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Un exemplu maestre sau iti cer prea mult? Pai mai ieri.. corsa cu yaris hai nu te supara.. asa e cand citesti zeci de oferte.. e greu de urmarit Link to comment
Esperatul Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 Not taken. Eu inteleg faptul ca Toyota are un plus mare la calitate si imbinari si ca asta costa. Deranjant e faptul specific japonez ca daca vrei o varianta si un nimic ce nu e inclus in respectiva dotare trebuie automat sa dai banul in plus pana la urmatoarea. Link to comment
Tommy Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 (edited) Da, asa e. dar sunt corecte si stii ce cumperi citind o pagina, nu rasfoind un pdf de juma de mega in care e trecut si ca are oglinda. Si dupa cum ai vazut, cele strict necesare (airbaguri, discuri frana, cd, geamuri, ac, etc) sunt standard. Edited April 18, 2007 by Tommy Link to comment
CieloFan Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Uite ca habar n-am. Iti spun maine. Oricum n-are importanta. Masina este super in afara de plastice. Pe usi, pe manere, peste tot. Numai plastic si cauciuc de diverse nuante ... Link to comment
BogdanG Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 @Esperatul Intra aici http://ford.de/ns7/focus/-/kataloge-preise-pkw/-/-/-/-# si descarca PDF ul de la FORD FOCUS, diferenta este de 1350E intre motoare si doar la modelul cu 5 usi este 1150E diferenta . Link to comment
Brainiac Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Bogdane...da-mi voie sa intervin un pic . Sa stii ca preturile luate de pe sit-urile din alte tari sunt foaaaaarte mult diferite de cele de la noi, pentru ca si masinile sunt de fapt altele. Intra pr ford.co.uk si uita-te acolo la preturi. O sa vezi ca Fiesta ST, care la noi se vinde cu 12.500 euro CIP acolo e peste 13.500 de lire. Sterline. CIP. Deci...hai sa fim seriosi. Si inca o chestie: ceea ce faceti voi aici, comparand o oferta de la un dealer (care contine cu siguranta reduceri) cu o oferta de pe un site, actualizat in precambrian, este ca si cum ai compara petrolul si carbunii cu dinozaurul din care provin. Iar cand iei informatii de pe un site din alta tara e ca si cum ai schimba dinozaurul Link to comment
BogdanG Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Alo domu spargator, deci e vorba de diferenta intre motorizari nu pretul de acolo si inca ceva tot tu spuneai ca Fiesta ST de la noi nu are dotarile celei din UK deci nu avem ce compara. Defapt majoritatea masinilor care se vand la noi sunt chelite pt a avea pret mic . Link to comment
Brainiac Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Pai din moment ce preturile de la masini sunt diferite, mi se pare normal ca si preturile de la motorizari sa difere. Adica este mai mult decat posibil ca in Germania diferenta intre 1.6 de 90 de cai si ala de 115 sa fie de 1600 de euro, iar in ro aceasta diferenta sa fie de doar 1000. Iar in ceea ce priveste diferenta intre masinile facute pentru vest si cele pentru est...hai totusi sa fim seriosi. 13600 de lire inseamna peste 20.000 de euro. Nu exista diferente intre doua masini care sunt teoretic la fel care sa justifice aceasta gaura. Ideea era ca atunci cand comparam trebuie sa comparam ofertele concrete, de la dealeri, nu fisiere xls cu oferte de pe siteuri, samd, pentru ca nu prea se pupa... Link to comment
Gica Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Titilul topicului zice "la capitolul mini". Care din aceste masini sunt in clasa mini ? Focusul, C4 sau Avensis ? Sau capitolul mini e altceva ? Ideea e ca a plecat de la masina mica si ajungeti la SUV incet-incet, asa pe nesimtitelea... Un fost coleg imi spune azi ca isi ia un Clio 3 cu motor de 16, 16V, 110 CP. Uite inca o idee, asa dac nu aveai destule... Link to comment
Senna Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Necunoasterea claselor e una dintre lacunele cumparatorilor romani de autoturisme. Intai alegi clasa si apoi modelul. Modele mini: Matiz, Spark, Peugeot 106, Citroen C1, Renault Twingo (discutabil, e mini-monovolum), VW Lupo, Ford K, etc Edited April 19, 2007 by Senna Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Bine ca ne-ai spus tu Dl Injiner ) Problema este la ESPERATUL nu la noi, el a zis ca vrea mini si a sarit direct la Corsa si cind a vazut ca pretul de Corsa este apropiat de Focus a sarit la Focus ...restul e istorie PS> Dl Injiner vedeti ca s-au mai schimbat clasele in ultima vreme si Ford K A nu este supermini ci City car, Fiesta este Supermini impreuna cu C2 Edited April 19, 2007 by BogdanG Link to comment
Esperatul Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 (edited) Necunoasterea claselor e una dintre lacunele cumparatorilor romani de autoturisme. Intai alegi clasa si apoi modelul. Modele mini: Matiz, Spark, Peugeot 106, Citroen C1, Renault Twingo (discutabil, e mini-monovolum), VW Lupo, Ford K, etc Tot ce ai enumerat aici sunt city car. Fiesta, Polo, Corsa, Yaris, etc sunt supermini. Edited April 19, 2007 by Esperatul Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Deci pina la urma ce masina iti iei ? Poate mi-am racit gura degeaba si te vad intr-un LOGAN MCV 1.5 Dci Link to comment
laurentziu83 Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Avand in vedere ca s-a ajuns la cel mai bun compromis pret/calitate/performante/spatiu/consum, cred ca acest topic se poate inchide. S-a votat Loganu'. Link to comment
Lucian M Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Mda- cea mai buna alegere. Daca isi ia omul dci-ul- eu ma duc in Congo cu parlamentarii (intrebati-l pe nrares- stie el care e treaba). Ce naiba- atata gura frecata pentru un logan? Link to comment
Esperatul Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Radem , glumim, da nu parasim incinta, da? Link to comment
nic_otava Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Cea mai buna alegere la capitolul mini este... Mini Cooper, One, poate chiar S. - este un mini; - este la moda oricand; - are valoare de revanzare buna; - exista si diesel; - are si 90 CP; - costa un pic mai mult, dar are niste reviewuri excelente; - intra si 4 persoane... cateodata; - este un pic diferit de espero, dar... te obisnuiesti tu! - sa vorbim de calitate? doar urca-te intr-unul, nu trebuie sa faci drive test si o sa ti se puna pata pe el! Daca nici asta nu este mini (peste tot : ) ), atunci nu exista clasa mini pe lumea asta. "Shefu' ", sunt in incinta, daaa? Si culmea, sunt chiar on-topic. Spor si sa ne tii la curent cu ce alegi. Link to comment
tolin Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 MINI COOPER Diesel este o ofensa adusa constructorului. Link to comment
Tommy Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Deocamdata nu-i disponibil nici un diesel, cel putin in romania. E vorba sa se scoata unul de 1.4 de 75 de cai, dar nu vad cine il va cumpara. Link to comment
Esperatul Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Asta e: http://www.mini.co.uk/html/model_range/min...d/techSpec.html 1.6 110 cai, am impresia ca e tot ala de peugeot . Link to comment
Brainiac Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 MINI COOPER Diesel este o ofensa adusa constructorului. De ce? Constructorul, dupa cate stiu eu, este un neamt, BMW, pe numele lui, care toarna dieseluri de cand lumea. Si toarna de-alea bune, de sta matza in coada. Problema pe care o am eu cu ei este ca sunt scumpi Link to comment
laurentziu83 Posted April 20, 2007 Share Posted April 20, 2007 Mini Cooper era (si este) versiunea sport a Mini-ului, inca de pe vremuri. O masina sport diesel cu motor atat de mic... Link to comment
BogdanG Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) @Brain deci nu conteaza cit de neamt este neamtul atita timp cit pe varianta Cooper a folosit motor Toyota pt motorizarea diesel )"> Problema este ca BMW face motoare diesel dar pur si simplu nu incap sub capota lui Mini Cooper . Pt modelul 2007 BMW a optat pt motorul de 1.6 Hdi de la PSA Edited April 24, 2007 by BogdanG Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now