tolin Posted April 18, 2007 Author Share Posted April 18, 2007 ... Sunt fortat de multe ori sa incalc legea pt ca prin natura serviciului(unde castig foarte bine apropo) un om de televiziune ar intelege ce inseamna 5 minute pt mine sa ajung undeva. Asta este riscul meseriei mele ... Ce-ar fi ca toata lumea, prin natura serviciului (unde castiga bine, apropo), sa incalce legea (rutiera)? De ce un om de service, un om de tribunal, un om de spital sau un om de fotbal n-ar intelege ce insemna 5 minute ptr. el ? Link to comment
Esperatul Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Problema e in felul urmator: - Cand se intalnesc 2 care castiga la fel de bine care are prioritate?!? Link to comment
_romulus_ Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Nu intelege gresit!Nu este vorba de grandomanie sau .Voiam sa sugerez ca pot conduce in doo feluri-linistit cu Matizul-agresiv cu masina de la munca.Sunt fortat de multe ori sa incalc legea pt ca prin natura serviciului(unde castig foarte bine apropo) un om de televiziune ar intelege ce inseamna 5 minute pt mine sa ajung undeva. Asta este riscul meseriei mele.Si de asta am tot vb cu ceilalti membri si le-am tot spus ca nu deranjez pe nimeni cu maniera mea de condus matizul.Iar concluzia ca ala care e in spatele meu si ma loveste e un bou o pastrez; pt ca cine loveste in spate alta masina ma convinge sa folosesc acest epitet. NO OFENSE Poti conduce linistit cu Matizul, o buburuza, si agresiv, cu masina de munca. Nu s-ar putea invers? S"> Esti fortat de multe ori sa incalci legea... ce importanta are ca asta ar putea costa vieti? In fond, e important sa stie tara ca Ion din Uitatii din Deal si-a violat oaia, si Jiji si-a lovit masina, nu? Ca, pana la urma, cam la atata se rezuma stirile televiziunilor din Romania. Si daca ala din spatele tau, e un bou, atunci, gandeste-te ca in permanenta esti si tu in spatele cuiva. Si poti sa-l lovesti si tu odata si odata. Pentru ca nu ai vazut ca cel din fata lui a pus frana, si tu te grabeai prin natura meseriei (unde castigi bine, apropo). Aaaaa! Si NO OFENSE... Link to comment
Satori Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Problema e in felul urmator: - Cand se intalnesc 2 care castiga la fel de bine care are prioritate?!? http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=93002 Tare e replica: Sanatatea lu' nea gaboru k e si el de-al nostru kiar dak fugim de el ) Link to comment
sebian Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Problema e in felul urmator: - Cand se intalnesc 2 care castiga la fel de bine care are prioritate?!? Eu, ca castig foarte bine si merg cu metroul ) ...asta cand nu sunt in delegatie si am masina si sofer Link to comment
ALiCE Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Iar concluzia ca ala care e in spatele meu si ma loveste e un bou o pastrez; pt ca cine loveste in spate alta masina ma convinge sa folosesc acest epitet. NO OFENSE Ia sa-mi pun eu folie pe geamuri, sa-mi vopsesc stopurile negre, sa mergem linistiti in coloana la 50km/h, bara la bara, fara posibilitate de stanga/dreapta, si sa-ti pun o frana brusca in fata, ca cel din fata mea a facut acelasi lucru cand i-a zburat un caine in fata. Eu il evit pe ala din fata, dar tu nu ma eviti pe mine ca habar nu ai avut ca urmeaza o frana. Eventual cand te grabesti al naibii de tare undeva, din motive intemeiate. Cine e boul? Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Alice daca esti sofer cu experienta o sa pui automat frana, odata cu trecerea timpului si capatand experienta la volan nu te mai ghidezi dupa stopurile celui din fata ci la orice modificare a vitezei masinii din fata actionezi in consecinta. Decit pe intuneric este mai greu pt ca nu te poti ghida decit dupa stopurile celui din fata care chiar daca sunt negre/albastre sau maro tot lumineaza cit de cit . Si eu am avut stopurile vopsite ani de zile dar la mine problema era si mai grava, masina fiind din anii 80 reflexia stopului nu mai era si lumina era de opait iar daca pe opait pui ceva peste chiar ca nu se mai vede nimic Oricum noaptea se mai vedea ceva dar ziua nu mai vedeai nimic oricum noroc cu un garcea/bulinos/organ care mi-a luat talonul si am inteles cit de importante sunt niste stopuri care se vad. In momentul ala i-am dat 100% dreptate organului pt ca era ziua, masina murdara si nu se mai vedea nimic . Edited April 19, 2007 by BogdanG Link to comment
bella Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 @Bogdan: Important este ca ai inteles, asta conteaza cel mai mult. Din pacate sunt destui care se incapataneaza sa isi "tuneze" masina chiar si dupa ce au fost loviti din spate din cauza modificarilor aduse de ei. Asta este trist... Numai bine. Link to comment
soferucalm Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Colegu DVD, nu mai implica profesia intr-o discutie care atinge multe puncte fierbinti. 200k in 10 ani e destul de putin, as putea zice ca eu i-am facut in marsarier. Dar nu e nici o fala. Modul tau diferit de a conduce auto distincte ma idreptateste si pe mine sa procedez in acelasi mod? NU. Sau valoarea renumeratiei? NU. Si eu ma transpot, cateodata, cu turismul la serviciu, ca apoi sa incalec pe cai mari si sa privesc lumea de la 3m inaltime. Asta nu ma transforma in ceva fiinta superioara si imi da puteri sporite. Mai ales ca o greseala nevinovata poate avea consecinte grave asupra multor participanti la trafic. Nu-mi lua in nume de rau obiectiile. Dupa umila mea experienta pe sosele, agresivitatea in trafic are ca rezultat o impovarare si mai mare a statisticilor privind cauza accidentelor, lucru la care noi suntem printre fruntasii Europei. Link to comment
ALiCE Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Alice daca esti sofer cu experienta o sa pui automat frana, odata cu trecerea timpului si capatand experienta la volan nu te mai ghidezi dupa stopurile celui din fata ci la orice modificare a vitezei masinii din fata actionezi in consecinta.De acord. Dar in conditiile expuse de mine, si folie + stopuri negre, fac ca sansele de a nu-l lovi pe cel din fata sa tinda la 0. Sau eu sa merg la o distanta considerabila cu el, sau sa fac in asa fel incat sa-l depasesc, etc. Si daca nu pot, trebuie sa fiu al naibii de atent la ce face cel din fata, chestie care te poate obosi al naibii te tare, indiferent de cata experienta ai. NU, nu mi se pare normal. Spunea cineva de dube si masini cu geamuri negre din fabrica - la dube intr-adevar nu ai ce face, iar la masinile cu geamurile negre din fabrica mai vezi ceva prin ele (stopurile celui din fata, ca despre ele vorbeam). Iar sansele ca unul cu o duba sa-ti puna o frana in fata si sa fluiere 'bucatica' care trecea pe strada sunt mult mai mici decat in cazul in care e vorba de un matiz cu spray-uri facute cu vopsea de 200.000 din targ. Fara nici un fel de aluzie la nimeni. Nu am nimic impotriva stopurilor negre, dar facute cu cap. Edited April 19, 2007 by ALiCE Link to comment
dreaQ Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Mai lasati-o dracu de folie ca nu are treaba. Multi de pe forum au si nu-i problema... Colegu DVD, nu mai implica profesia intr-o discutie care atinge multe puncte fierbinti.200k in 10 ani e destul de putin, as putea zice ca eu i-am facut in marsarier @soferul calm: multi nu au nici acei 200k si sunt soferi buni. Nu te mai imbarbata singur ca nu e frumos. Daca ai mers 50k in ultimii 3 ani spun ca prinzi experienta mai mare decat cea prinsa de tine cu spatele. Sa nu incepem cu mizerii de genul asta totusi e un forum auto nu forumul "tatal meu il bate pe al tau"... Edited April 19, 2007 by dreaQ Link to comment
ALiCE Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Daca nu-i problema, nu inseamna ca pe alti participanti la trafic nu-i deranjeaza. ORICE chestie care reduce vizibilitatea OBOSESTE. Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Dracusor mic vezi ca nu ai dreptate, sunt oameni care au 200k km si sunt lemn si alti care au tot atit si sunt mici Niki Lauda . Conteaza mult unde conduci si nu uita un lucru nimeni nu s-a nascut invatat . Link to comment
dreaQ Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Dracusor mic vezi ca nu ai dreptate, sunt oameni care au 200k km si sunt lemn si alti care au tot atit si sunt mici Niki Lauda . Conteaza mult unde conduci si nu uita un lucru nimeni nu s-a nascut invatat . @BogdanG tocmai asta voiam sa spun, sa-l contrazic pe acel domn care spunea ca el a facut 200k doar cu spatele. Eu spuneam ca sunt suficienti si mai putini km in traficul modern ca sa prinzi experienta. Citeste te rog tot ce am scris si posturile anterioare Referitor la folie: folia poate sa dauneze insa celui din masina respectiva ca poate ii inluenteaza vizibilitatea. Eu, ca sofer in masina din spate, trebuie sa fiu atent lla trafic indiferent daca in fata mea este un autobuz (prin care nu pot vedea ca-s intr-o masina micuta), o o salvare (cu geamurile opace), un papuc de la apanova (prin care la fel: nu pot vedea) si multe alte exemple. Daca nu imi place ce masina am in fata merg mai incet sau o depasesc nu incep sa-mi fac griji ca in povestea cu drobu de sare ca doar nu sunt la stanga legat de el. Stopuri "şpreiate": Arata bine pe unele masini. Influenteaza siguranta traficului nu mai mult ca unu care trece pe rosu sau depaseste aiurea. Oricum nu e bine. Daca stopurile sunt facute prost cu atat mai rau iar stopul central (am mai spus) la matiz cu luneta bombata si in combinatie cu reflexia soarelui e cam degeaba. Nu mereu si nu la toate, unde mai pui ca stopul acela nu stie sa semnalizeze Link to comment
BogdanG Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Ideea era alta am gresit la exprimare, deci ideea era ca sofatul este o "indeletnicire" care se rafineaza in timp si pina la 10 milioane de km tot inveti cite ceva nou, de aia ziceam ca Soferulcalm are dreptate, un om care toata ziua bate tara in lung si-n lat stie mult mai multe decit unu care merge numai in oras. In oras nu ai unde sa iei curbe cu 100km/h si alte "smecheri" de genul asta Link to comment
soferucalm Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Mda, mi-am pus coji de nuci sub genunchi. Am scris cat se poate de citet:as putea zice ca... nu e nici o fala. Topicul deriva din incapatanarea cuiva de a recunoaste ca greseste, acuala denumire fiind mai apropiata de necazul meu. Poate va simtiti ok in preajma celor agresivi si sunteti dispusi sa faceti aidoma, ei bine, eu nu sunt. Tocmai d-aia mi-am spus parerea. Edited April 19, 2007 by soferucalm Link to comment
dreaQ Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Ca are stopuri vopsite (prost vopsite poate) nuinseamna ca e agresiv. Iar aia cu foliile pe care a adus-o cineva in discutie bate spre comic. Evident ca vrem s ane ferim de pericole dar sa vedem corect lucrurile... Link to comment
soferucalm Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 E un punct de vedere dar, colegul aminteste intr-un post anterior ca-si schimba stilul si face asta intr-un mod candid, nevinovat chiar. Aici mi-am permis sa-i amendez opinia. Atat si nimic mai mult. Despre alte caracteristici, legea sa decida. Link to comment
Lucian M Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 (edited) Oameni buni, mai lasati-o odata cu spray-urile si foliile, ca nu duce nicaieri! Ce satisfactie puternica poate avea cineva care-si innegreste stopurile? Veniti, dragilor, pe soselele (de fapt ulitele) din Neamt si dupa cativa km o sa va faceti toata masina de comando- nu va mai trebuie spary. Recenind la subiect: si eu am avut Matiz- insa nici prin gand nu mi-a dat sa-mi fac stopurile (sau semnalizarile fata) negre- NO WAY! Masina arata foarte bine cu stopurile in culorile originale. La asta de acum nici prin gand nu-mi trece sa-mi innegresc stopurile!!! Arata prea frumos (cam kiorasc aia din spate la stop- insa nici eu nu-s prea marlan si nu calc frana decat pt scurt timp- in rest - frana de mana). Nu stiu de ce trebuie sa ne punem 'jdemii de culori pe masina sa "tunam" o masinuta care prin definitie trebuie sa arate VESEL- nu ca si cum ar fi la inmormantare (no offence cei care mai aveti stopuri negre- dar facute cat de cat cu gust). N-oi fi eu mai cu mot decat restul oamenilor- insa un gram de civilizatie la volan nu strica deloc. DVD- da jos "vopsaua" aia de pe stopuri- ca strici aspectul masinii (din nou- NO OFFENCE). Ca fost posesor de Matiz SE Power (deci ala cu spoilere la culoarea caroseriei, proiectoare din fabrica, eleron si bari pe pavilion- masina era albastra) pot spune ca ai uratit masinuta. Fa barele la culoarea caroseriei (care by the way- e faina- tot verde brotacel am vrut si noi- da' n-a fost sa fie), pune un eleron, niste proiectoare si vei vedea ca nu-ti va mai arde de sprayuri si alte prostii. Fa-o sa arate bine- nu sa ajungi subiect de flame. Edited April 19, 2007 by Lucian M Link to comment
BogdanG Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 (edited) Pai asa este, dar intra mai multa vopsea pt bare decit pt stopuri ...si oricum nu se mai numeste black tuning ) Edited April 24, 2007 by BogdanG Link to comment
Viktor Posted September 17, 2010 Share Posted September 17, 2010 Interesant topic cu mult adevar (in opinie mea) - apropo, mai are cineva putina vopsea neagra ? "> da sa fie mat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now