ovi_jer Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Axul cu came la cielo GL/GLE cu motorul 1,5 OHC are codul 90264937 . Link to comment
danutza Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 (edited) Problema rezolvata.Camele sunt la fel, difera doar pozitia canalului in care se cupleza delcoul(rasucit cu aproximativ 10grade) ceea ce mi-a dat avansul peste cap.Am descoperit demontand iar axul si incepand sa le masor si compar.Am reglat avansul dupa ureche urmand sa merg la un service daewoo sa mi-l regleze corespunzator.Multumesc de ajutor, eu nu ma gandeam in o suta de ani ca nu e la fel axul. Edited October 26, 2008 by danutza Link to comment
fossilallien Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Salut . Am un Daewoo Cielo hatchback GL din 2000 are 34.000 de mii de km, motor 1,5 ohc si se aude un tacanit la motor ca la diesel. Am vb cu vreo 2 mecanici ( nu autorizati daewoo) si mi-au spus ca s-ar putea sa fie de la axa cu came. Sa fie oare de acolo sa se strice asa repede la 34 k km? Nu as vrea sa dau o groaza de bani pe niste piese care ar fii bune. Ce ma sfatuiti sa fac sau cum pot afla mai exact cauza. Poate sa ma duc la un service autorizat daewoo? Masina mi-am luato zilele astea de la o cunostintza , km sunt reali stiu sigur asta. Link to comment
danutza Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 (edited) La kilometrii astia putin probabil sa fie axa daca i s-a schimbat uleiul la timp.S-ar putea sa fie uleiul prea gros si sa tacane tachetii hidraulici.Da mai multe detalii :tacane doar cand e rece, tot timpul, ce ulei ai pus? Axul cu came se poate verifica demontand capacul de la culbutori si verificand camele daca are vreuna uzura. Se vede cu ochiul liber. Edited November 19, 2008 by danutza Link to comment
fossilallien Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 uleiul nu l-am schimbat inca dar l-am cumparat aral 10w40. Ma gandeam sa il schimb dupa ce aflu care e problema. Da tacane tot timpul si cand e rece si cand e cald. Se aude la ca diesel. Cum crezi cfa ar fii mai bine sa ma duc la un service autorizat daewoo sau la service-urile de la mine din cartier ca sa verifice care este problema? Link to comment
Dj_Dark Posted November 19, 2008 Share Posted November 19, 2008 Ar trebui sa iti arunci un ochi si pe topicul de uleiuri. Aral nu este un ulei agreat de motoarele daewoo. La km tai recomand 5w40 in loc de 10W Link to comment
Viktor Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Iata ce patesc cei care nu pot sau nu vor sa priceapa. Ce face uleiul de doi lei si neschimbat la timp, unde mai adaug si stilul de condus neadegvat. NU-I MASINA MEA! si ... la lucru In urma cu doi ani, aceiasi operatie, inlocuit ax cu came, curatat tot cum trebue iar acum ... din nou, ax nou ... Link to comment
Salex Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 @Viktor: Poti, te rog, sa dai niste detalii (km, ulei, interval de schimb-daca e cazul) ? Ce vad acolo e horror, motorul ala pare sa aiba 10 ani de cind nu a fost desfacut. In plus, parca a folosit ulei din ala romanesc de acum 15 ani. Doar in Dacii neingrijite am mai vazut asa ceva ! Link to comment
tolin Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 @Viktor > cum arata la exterior, asa arata si la interior. Link to comment
Viktor Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Asa e, dar ma repet, nu-i masina mea! De-altfel, eu nu comand pe buzunarul/portofelul altcuiva, fiecare, cum isi asterne asa doarme. Masina are 14 ani, aproximativ 200.000km, ii fugarita zinlic cu N - drumuri de Romanica, circula cu un ulei 15w-40 cel mai ieftin si ordinar ... Cum spuneam, in urma cu doi ani aceiasi poveste. A primit baita cu motor flush, am schimbat axul cu came, curatat foarte fine semi-chiulasa la interior, tachetii hidraulici desfacuti bucata cu bucata - curatati si unsi (patru dintre ie i-am schimbat), ce a fost de schimbat - s-a schimbat, baia si sorbul de ulei demontate si curatate, pus la loc cu garnituri noi. Il adusesem aproape de adevar. Bun. Ii zic proprietarului, ca am eu un ulei nou, ieftin si il dau gratis pentru a clati motorul dupa care punem unul bun. Planul meu era urmatorul: - punem ulei si filtru nou, circula cu masina vreo saptamina si-l schimbam din nou, daca e cazul, inca o data, pina ramine uleiul curat-curat. In fine, pornesc motorul cu un pic de tacaneala a tachetilor pina s-au incarcat, trag o tura, dupa amiaza spal motorul la exterior si dau masina in primire proprietarului, liniste deplina - motorul torcea tare fain. Ei, de atunci de-abea acum a venit si schimbul de ulei si arata cum arata. In acesti doi ani, a facut kilometri girla si condusa subturat. 1 Link to comment
Dj_Dark Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 fftopic: Eu in locul tau, il trimiteam la service, sau il rupeam de bani. Nu pot sa suport cand vad cum isi poate bate cineva joc de o masina in halul asta PS. Si, nu mai mergea masina, de ce a venit cu ea la tine? PS2. Si pentru inveselire un filmulet amuzant http://www.youtube.com/watch?v=PRGInQXXSFc Link to comment
cristidavid Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Amuzant?! Glumesti! S"> . In schimb este educativ si trebuie pus la rubrica "Asa nu!" Link to comment
Viktor Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Dj-ule, a venit ca ceva tacane, zic - tacaneala asta nu-i de azi de ieri. De-altfel, nu-l pot refuza, intot-deauna imi place sa las o usa deschisa oriunde merg, fiarele se repara iar noi oameni/prieteni raminem. Azi refuzi pe unul - miine pe altul si ... Trebue impacat binele cu raul. Am dat axul jos si observ riduri atit pe el cit si pe lagarele din semi-chiulasa, incerc sa slefui cit de cit lagarele cu smilgher fin si ulei, ca altfel se duce naibi si axul nou. 1 Link to comment
Dj_Dark Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Din pacate daca faci asta va avea joc la noul arbore si va bate Si nici cuzineti nu exista sa-i inlocui. Zi-i sa ia alta chiulasa , garantez ca data viitoare va schimba uleiul la timp, unii numai asa invata. PS. Cunosc pe cineva care din cauza ca s-a zgarcit aiurea la un schimb de ulei dupa o interventie la motor, in 200 km i s-a "calat" necesitand reparatie capitala, si masina nu e daewoo, l-a costat peste 4000 RON reparatia si nici motorul nu mai merge ca inainte. Link to comment
Viktor Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Da bine, n-o sa slefui in nestire, doar putintel acolo ca de alta semi-chiulasa nu sint sanse, deocamdata. Link to comment
Englishman Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Si eu ma gandeam ca motorul de la Dacia mea e plin de smoala...dar sincer, nu se compara cu ce am vazut mai sus, chiar ca e horror. Brrr... Viktore, eu in locul tau educam intai omul cat de bine puteam, abia apoi reparatia la motor.... "> Link to comment
Viktor Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Din pacate nu prea am pe cine educa, el stie una si buna, uleiul ii ulei si ii bun forever! Acum nu stiu cu ce naiba sa curat toata mizeria aia, la fata locului, ca parca n-as demonta chiulasa fara sa schimb semi-chiulasa, ca doar imi fac de lucru. Am avut de-aface cu motor mai urit ca asta, cel putin ala l-am damontat complet si curatat bucata cu bucata. In final, cu toata rusinea, i-am spus proprietarului ca in halul asta sa nu-l mai aduca la mine, am lucrat ca un erou si gratis. I-am dat garantie pe motor 10 ani, cu conditia sa-si schimbe uleiul la timp si sa nu-l prind cu surubenlita pe-acolo. 1 Link to comment
Viktor Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 (edited) Problema rezolvata. Cod ax cu cama: 96838023. verificat inainte de montare astfel: Masurat cu sublerul distanta celor doua stifturi, de la baza. Un raspuns care eu il cautam cindva, dimensiune O-ring al sorbului: 15x2.5mm. Sorbul pompei de ulei inainte si dupa. Delcoul aproape infundat si ... cam atit am reusit sa-l curat fare demontare. LE: Sa fie toate gramada, pun si tachetii aici. Edited November 21, 2010 by Viktor Link to comment
tolin Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Bravo, ai facut farmacie acolo. Cu ce ai curatat la tacheti, pana la urma ? Ai demontat ? Link to comment
Viktor Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Am demontat si curatat urmatoarele: capac culbutori, culbutori noi, ex cu came nou, tachetii, delcoul - demontat compect, tub ventilare carter, baia si sorbul. Prima data am ras mizga aia cu un cutit, surubenlita ... dupa care spalat cu benzina, intii cu o pensula dupa care cu presiune de benzina si clatit cu breake kleaner. Astazi l-am pornit, fara probleme. Link to comment
tolin Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Treaba buna, pacat ca nu este apreciata. Link to comment
Dj_Dark Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Ai mai rectificat ceva? Bate? Link to comment
Viktor Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 (edited) Am ramas intelesi ca la vreo Vineri -Simbata, schimbam iarasi uleiul si filtru, iarasi dau baia jos si o spal. Din pacate am primit acelasi ulei, de doi lei - 15w40, sint curios cu ce vine data viitoare. Nu am rectificat nimic, singurile clantaneli ce s-au auzit au fost tachetii pentru citeva secunde, pina s-au incarcat. Edited November 21, 2010 by Viktor Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now