radu_mo Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Va rog sa-mi raspundeti si mie daca ati patit asa ceva, si de la ce poate fi. Am cumparat un cielo din 98, cu 115.000 km la bord.Imediat mi s-a rupt axul cu came. L-am schimbat la service cu unul nou.Dupa vreo 2 luni s-a rupt iar si am schimbat axul cu tot cu capac chiuloasa , adica carterul. Dupa alte 4 luni iar s-a rupt. Acum am schimbat iar axul si sunt disperat sa nu se rupa din nou. Diferiti mecanici mi-au zis urmatoarele: chiuloasa este stramba(trebuie alta), probleme la pompa de ulei, orificii infundate in chiuloasa, schimb cu ulei performant. Ce sa fac?? Este culmea sa se rupa de 3 ori in acelasi loc, la intervale asa de scurte de timp!! Link to comment
ovi_jer Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 Si care ar fi acel loc in care se rupe? Link to comment
radu_mo Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 (edited) Ruptura se produce intre culbutorii 3 si 4. Edited April 23, 2007 by tolin Link to comment
ovi_jer Posted April 23, 2007 Share Posted April 23, 2007 S-a verificat daca ajunge uleiul acolo? Link to comment
radu_mo Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ruptura se produce intre culbutorii 3 si 4. Mecanicul a montat un ax nou si a dat cheie fara sa mai puna capacul sustinind ca ulei ii vine, acesta umezind axul. Ce operatiuni trebuie sa mai fac ca sa merg la sigur? Link to comment
ovi_jer Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Ce ulei folosesti si la ce perioada il schimbi? Link to comment
radu_mo Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Mecanicul a montat un ax nou si a dat cheie fara sa mai puna capacul sustinind ca ulei ii vine, acesta umezind axul.Ce operatiuni trebuie sa mai fac ca sa merg la sigur? Folosesc ulei Mobil 10 40 Schimb la 10000 KM. Acum vin din alt service si mi au zis sa merg pe varianta chiuloasa SH , BINE dupa ce desfac acolo si vad circuitul de ungere Are cineva idee cit costa treaba asta si daca i bine Multumesc aticipat Link to comment
ovi_jer Posted April 24, 2007 Share Posted April 24, 2007 Trebuie sa arunce ulei, nu sa fie umezit. Link to comment
radu_mo Posted April 25, 2007 Share Posted April 25, 2007 Nu am putut sa mi dau seama ce debit de ulei a ajuns sus . Mecanicul sustine ca i vine ulei Acum am montat un ax nou ,ca sa ajung acasa cu masina .sint stresat ca se va rupe si acesta din nou.Asa ca trebuie sa o desfac din nou si nu stiu la ce sa ma astept Multumesc Nu mai cita mesajele anterioare! Link to comment
underground Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Am schimbat axul cu came si tachetii la 12 000 Km. Prezentau uzura avansata 6 din 8 came cum te uiti de la stanga la dreapta. Cea mai uzata era cea mai din stanga. Ulei baga din belsug. Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Conteaza si calitatea nu numai cantitatea Link to comment
underground Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 LA 5.000 kM - S-a pus ulei Daewoo 10W-30. LA 10.000 Km - S-a pus ulei Castrol TXT 5w40 - achizitionat din service - bidoane sigilate. Link to comment
bella Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 @underground:Citeste topicul de uleiuri si ai sa vezi ca a devenit indoielnica(,) calitatea uleiului Castrol importat in RO. Link to comment
underground Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 fftopic: Am citit topicul cu uleiuri. Nu se putea strica axul atat de rapid. Dupa ce am trecut de la daewoo la castrol a inceput imediat tacaneala. Uleiul era ok la consistenta. Acuma am tot uleiul acela cu care a inceput sa tacane. Am facut 1000km si nu tacane nimic. Link to comment
DGT Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Tratamentul termic pentru duritate a fost prost facut,de aceea s-a dus axul!Totusi dupa schimbarea lui era bine sa schimbi si uleiul.Particulele fine de metal din vechiul ax au ramas in ulei si va duce la o uzura prematura a motorului. Oricum Bella are dreptate,Castrol este foarte prost! Link to comment
papie Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 (edited) Parerea mea: Un ulei de proasta calitate nu poate duce atat de repede la ruperea axului. Mai mult ca sigur este o problema mecanica (se rupe in acelasi loc), ar trebui ca la montarea celui nou sa verifici si supapele, arcurile acestora, tacheti, talere, cuzineti axului cu came, tot sistemul, probabil ceva e deformat se intepeneste etc. PS. Batrana dacie a mers cca 2 ani numai cu ulei ars (consuma foarte mult) nu a avut probleme de acest gen, de obicei cand axul nu se unge deloc chiar si doar pe o anumita portiune, crede-ma, se aude groaznic (scartait). Edited August 3, 2007 by papie Link to comment
madkat Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 subscriu... cam greu de crezut sa se rupa axul cu came de la ulei mai prost... uzura came, tachet, da - dar rupere ax... "suportii" axului sunt in regula? nu cumva exista o nealiniere pe undeva? Link to comment
ovi_jer Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Discutia cu axul rupt e veche.Despre ulei s-a discutat la ultimul caz cu probleme la axul cu came. Link to comment
asus10dode Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Salut. Am si eu o problema la Cielo din 96, Koreea. Cam de 2 luni de zile masina a inceput sa nu mai traga bine,sa scoata fum la fiecare pornire si sa am un consum exagerat de mare... atunci am zis ca e din cauza uleiului, am schimbat uleiul Castrol XLR 15W-50, am schimbat si bujiile si a inceput sa traga cat de cat dar fumul tot scotea si bineinteles se auzea si un zgomot la motor. Am demontat capacul de la axa cu came (dupa spusele unora) si am descoperit cama dinspre stanga de la cilindrul 4 foarte uzata (parca a polizat-o cineva cu flexul). Acum zgomotul e din ce in ce mai puternic si scoate fum albastrui chiar si la relenti, scoate mult fum la plecarea de pe loc. Am uitat sa zic ca am si GPL pe ea dar pornirea o fac pe benzina (si pe benzina sunt aceleasi simtome). Fiti amabili si dati-si mie niste indicatii. Trebiue sa schimb axa cu came? Trebiue sa-i fac segmentarea? Masina are 123000km. Cat ma-r costa? A mai patit cineva la fel? Am atasat si niste poze. Link to comment
ovi_jer Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Dupa cum vezi despre axul cu came s-a discutat in acest subiect si despre segmentare aici : http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...p;hl=segmentare Nu este nevoie decit sa folosesti functia ca sa gasesti informatiile. Motorul tau trebuie reparat complet prin : segmentare poate chiar set nou,schimbare semeringuri supape,ax cu came,tacheti si culbutori si multe altele si toate astea din cauza unui ulei prea vascos. Link to comment
Tavi Dumitru Posted October 18, 2007 Share Posted October 18, 2007 Ieri am dus si eu cielo-ul in service (service Grand Garage din Militari) pentru schimbare axa cu came +culbutori. Preturi: - axa cu came (cumparata de la magzinul de langa apaca - 320 ron - culbutori (toti 8, cumaparati de la magazinul din dr. taberei/bucla) - 185 ron (la apaca m-ar fi costat 240 ron) - ulei elf +filtru 80 ron - manopera 200 ron TOTAL : aprox 800 ron Link to comment
mgrigo2000 Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 (edited) Legat de axa cu came, pentru schimbarea ei trebuie demontata chiulasa, si schimbata si garnitura de chiulasa? Completare: Am aceeasi problema ca si "asus10dode", cu pozele anterioare. Exact aceeasi cama uzata, celelalte sunt OK. La invartit la demaror, nu venea ulei pe gaura ei de ungere. Am bagat un ac si am desfundat gaura de ungere. Concluzie: Uleiurile proaste, sau care fac depuneri infunda gaurile de ungere si strica axa. Edited October 19, 2007 by mgrigo2000 Link to comment
sorincumasina Posted October 19, 2007 Share Posted October 19, 2007 Nu se demonteaza chiulasa,doar distributia si C.C.. Link to comment
berdi Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Salut! Am inceput sa aud un tacanit ca de diesel venind de la motor de ceva vreme. Sa fie axul cu came? Oricum nu ma prea pricep la mecanica. Sper sa fii nimerit bine topicul. Cielo '95, SOHC, 106000 km, ulei 10w-40 Valvoline + filtru ulei schimbate la cel mult 10000 km. Masina e SH, eu fiind al 4 -lea propietar. Multumesc anticipat... Link to comment
vladani2003 Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 Am si eu un tacanit, dar parca se aude de la admisie si eu cred ca e de la un injector , am folosit solutie 2+2 de curatat injectoare (la un plin- un flacon)si sa diminuat tacanitul, acum dupa 5000km iar parca sa amplificat, in turatie nu se aude, doar la relanti si nu e ceva constant, e variabil, cand se aude, cand nu... nu stiu ce sa cred, cred ca e de la un injector, voi ce spuneti? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now