Jump to content

Hyundai Sonata Vs Honda Accord


Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chrysler 300 M ( nu am zis nimic de C , nu e de mine aia ) , motor 2,7; 200 cai ; consum oras real 13-15 , an 2003-2004 = 10-14 mii euro ! Interesanta foc ! ( se poate trece pe gaz )

Edited by Cumnatu
Link to comment

Iar daca are tata rafinarie poti sa o iei pe aia ( care e majoritara pe piata ) de 3.5 motor, 250 cai .

Oricum e de o forma extraordinara iar interiorul este... salon !

 

FOARTE IMPORTANT : este printre foarte putinele masini americane cu tractiune fata !!!!!!!

Edited by Cumnatu
Link to comment

Nu mi se pare chiar interesanta. 2,7le ala, vrea multa benzina/gaz, instalatia de gaz costa destul de mult. Consumul real de 13 - 15 e cam poezie. O sa vezi ca va fi pe la 18 - 20 l/100 km.

Sa vorbim de taxe? Casco, asigurare, impozit! Nu mai calculez si eventualele reparatii ce pot interveni.

 

Vorbesc din experienta "trista" a achizitiei unui R25, cu de toate pe el, cu un 2,9i in fata caruia nu am "rezistat" decat 1 luna!

 

Iar dintre cele 2 din titlu, as alege fara sa clipesc Honda Accord. Ca si alternativa, eu as merge pe noul Mondeo, e sub 25k. Parerea mea!

 

Spor

Link to comment

Avensis. 24k euro DDP, varianta Executive motorizata frumusel (are si diesel si benzinare, toate puternice). Ai parte de performante, fiabilitate si nici urata nu e :tongue:

 

Succes!

Link to comment
  Cumnatu said:
Chrysler 300 M ( nu am zis nimic de C , nu e de mine aia ) , motor 2,7; 200 cai ; consum oras real 13-15 , an 2003-2004 = 10-14 mii euro ! Interesanta foc ! ( se poate trece pe gaz )

 

Yeaaaaaaaaaaaaaaah riiiiight. Asta e ca iesita din gura unui samsar.

Adica mie-mi ia Aurisul 12-13 in oras la 1.6 benzina si 2.7 ia la fel, nu?

In Bucuresti cu medie de viteza 18-20km/h (adica mers normal nu numai duminica dupa-masa si noaptea) un motor de peste 2l nu va lua sub 18, cel despre care vorbim nu va lua sub 20.

Link to comment
  • 4 months later...

M-am hotarat pentru una din cele primele 3 de aici http://www.autovit.ro/vs2cautaauto.php?sub...+++Cauta+%21+++

M-am gandit si sa ma duc in germanica sa iau una la 6000 + taxa de inscriere ( 4000 ) tot acolo ieseam.

Adevarat ca acolo sunt in stare mai buna ( aia nu au praf si nici gropi, vai de mama lor saracii :P ) dar acoo NU am incredere in eventualele verificari pe care aici le pot face mai amanuntit.

Impozitul NU e o problema nici la cea de 3.5 L care ar aduce o taxa anuala de 2100 RON. Pt ca exista variante de a se ocolii total impozitul, ma rog..

Consumul la cea de 3.5L = 17,5 % in Bucurestiul de azi de la pranz.

Consumul la cea de 2.7L = 19,2% in acelasi Bucuresti.

 

Enigma:

1. cea mai buna dpdv tehnic este cea gri ( a 2-a de sus in jos )

2. cea mai frumoasa e cea albastra ( prima de sus in jos )

3. cea mai ieftina e cea aurie ( a 3-a de sus in jos )

 

NU imi place auriul, nu imi place griul. Ca si culori sunt ok, dar consider ca cel mai bine se imbraca masina asta in albastru. Pe de alta parte albastru e pretentios. Auriul are cel mai mare nr de km si se simte asta, dar e si mai ieftina. Albastru e superba dar are 20 mii km in plus fata de gri si e putin obosita interior. Gri are perfect interiorul, trage fff bine dar e ... gri.

 

Voi ce ati face in locul meu ??

Edited by Cumnatu
Link to comment

Ar fi inteleapta achizitia aceleia care se prezinta in starea tehnica cea mai solida, iar culoarea sa ramana drept ultim factor in selectie.

Eventual daca esti hotarat anume asupra unei culori si intentionezi sa pastrezi masina o perioda mai lunga.. te poti gandi la revopsire :)

 

Intr-adevar, cea argintie pare o oferta de luat in calcul, judecand dpdv estetic.

Sa te bucuri de achizitie!

Edited by Mike1
Link to comment

Cu diferenta de costuri pe care o poate implica un 20.000 km in minus la o masina americana, iti scoti jumate din pretul revopsirii peste vreun an (si vei avea si un "alt" Chrysler daca te vei plictisi si daca tot nu vei putea dormi noaptea din cauza lipsei albastrului...)

Link to comment

Cumnate, daca nu vrei sa-ti faci abonament saptamanal la spalatorie, nu-ti lua masina albastra. Eu, dupa 2 masini albastre (intr-adevar, Clio atrage atentia in trafic, dar doar cand e curat), urmatoarea va fi ori alba, ori gri metalizat.

Link to comment
  • 9 months later...
  alx said:
In Bucuresti cu medie de viteza 18-20km/h (adica mers normal nu numai duminica dupa-masa si noaptea) un motor de peste 2l nu va lua sub 18, cel despre care vorbim nu va lua sub 20.

 

Consumul meu ( cat despre stilul de condus iti poate xplica Balky ) este in Buc undeva intre 18 si 21 functie de cat de mult il las pana sa fac reset, daca il las mai mult ( 3-4 k km ) e 18.

 

  Satori said:
Sa ai 300m si sa mergi in traficul de peste zi... ai fi mult prea prost.

 

Tinand cont ca a lui Sorinel consuma 14-15 adica exact cum am prognosticat si mai ales tinand cont ca motorul meu e mult prea prost comparativ cu al lui ( ca si generatie si gandire ) consumul de mai sus il consider acceptabil. NUMAI tinand cont de aceste considerente.

Edited by Cumnatu
Link to comment
  Cumnatu said:
Tinand cont ca a lui Sorinel consuma 14-15 adica exact cum am prognosticat

Consum bun pot scoate si eu, teoretic. Dar la stilul "defensiv" pe care-l folosesc uneori nu prea pot scoate mai putin. Plus ca tr. 3 in oras nu prea am unde sa o dau...

Un consum normal pentru motorul asta este la 12-13 in Buc.

Tinand cont ca si la Aveo aveam un consum apropiat de Accord nu cred ca "volumul" motorului face diferenta asa mare... :D

Link to comment

Pai nu e vorba de consumul scos atunci cand conduci "la consum" ci de cel normal si real de zi cu zi.

IAr volumul are legatura corelat cu tehnologia investita in motor si deci randamentul lui versus consum. La mine randamentul este f prost comparativ cu asiaticele si mai ales cu cele de ultima generatie sa nu mai vorbim de motoarele noi de la nemtoaice mai ales pe motorina.

Dar, cat dai atata face.

Edited by Cumnatu
Link to comment

Pai o fi Cumnate consumul din viata de zi cu zi...dar ceea ce incerc eu sa-ti spun ca mai conteaza intr-o f. mare masura si soferul cu stilul lui de condus...

Daca vroiam sa merg la consum, cu siguranta poate reuseam sa scot mai putin...sau si mai bine luam alta masina...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...