Senna Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 (edited) Autoturismele au jucat si vor juca in continuare un rol important in viata oamenilor, si mai ales in a mea, eu fiind pasionat de mic. Chiar primul meu drum, de la maternitate acasa, a fost parcurs in Dacia 1100 a unchiului. Cele mai vechi momente pe care mi le mai amintesc se leaga tot de o masina, cea mentionata, cand aveam 3 ani si am mers cu familia la raul Arges, la balaceala; am retinut zumzetul motorului care se auzea din spate si figura concentrata la condus a unchiului. Copilaria mi-am petrecut-o in principal asistand la reparatiile masinilor familiei si ale vecinilor. Apoi a urmat initierea in ale condusului pe ulitele de la tara, intai in bratele lui tata si apoi cu el in dreapta. Rezultatele au fost bune, asa ca urmatoarea etapa a fost obtinerea permisului. Apoi am scos untul din Dacia berlina si apoi Break a familiei. Un alt moment memorabil al vietii mele a fost vara lui 1998, cand tata s-a innoit cu Tico-ul visiniu prin care m-am facut cunoscut in club. Imi placea atat de mult pe langa Break-ul doar cu un an mai vechi, incat am preferat sa astept urmatoarea masina a tatei si sa exploatez Break-ul fara menajamente. Masinuta l-a incantat si pe tata; chiar daca in 2001 si-a luat Clio a continuat sa se bucure in oras de Tico pana prin 2003, cand in sfarsit mititica a ajuns pe mana mea. A venit randul meu sa ma bucur de ea atat conducand-o cat si reparand-o si imbunatatind-o. Eu am crescut in cultul masinilor de familie longevive, care daca traiesti mai putin te tin toata viata (joking) si am fost atasat de ele. Dar iata ca vine un moment in viata fiecaruia dintre noi cand nu mai esti multumit cu ce ai si iti doresti ceva superior, un upgrade. Acesta a venit la mine in toamna anului 2006, un an cam prost pt mine, am fost tare plictisit. Pt a ma inveseli am facut schimbari, intai am schimbat serv-ul cu unul adecvat bine, cu satisfactii. Nu m-am multumit cu atat si am decis sa imi fac upgrade si la masina, pentru si mai multe bucurii. Alegerea noii masini a fost relativ usoara, am dorit o masina cu veleitati sportive si bine echipata. Nu m-au interesat alte marci, si astfel castigatorul a fost Lacetti, echiparea de varf, ca sa n-am dupa ce regreta ulterior. Am actionat in consecinta, apeland la GTT. Aici fac o paranteza, am sperat ca-s mai seriosi dar degeaba; mi-au promis ca voi avea masina inainte de 1 decembrie si nu s-au tinut de cuvant . Abia din 11 decembrie 2006 am devenit utilizatorul masinii care da titlul acestui topic. Bucuriile nu s-au lasat mult asteptate; am fost de la inceput entuziasmat de sound-ul brut al motorului, de tinuta de drum de exceptie, multumita amortizoarelor mai rigide si a puntii spate independente. De abia asteptam sa se termine serv-ul si sa vina week-end-ul pt a ma bucura din plin de ea. Cei 109CP si 150Nm asigura demarajul 0-100km/h in 10.7 secunde si o viteza maxima de 187km/h, performante mai mult decat suficiente pt drumurile din Romania. Cand o simt cum se infige, sound-ul sublim al motorului, usurinta si precizia cu care se ataca virajele rapide... imi creste moralul si increderea in mine Pt alte date tehnice si dotari vedeti aici Aspecte financiare, ca am tot fost intrebat: masina a costat 10.288E CIP, vopseaua argintiu metalizat fiind cadou de la dealer. Este in leasing cu avans 50%, pe 2 ani, iar rata se cifreaza la 300E cu tot cu Casco. Ajungand la plusuri si minusuri, ma rezum sa enumerez doar minusurile deoarece plusurile sunt foarte multe si deja am scris destul text Minusurile ar fi lipsa in dreptul comenzilor de geamuri electrice a unui buton de incuiat/descuiat usile, caci tzumburusul clasic este incomod mai ales la descuiere. Dar asta s-ar putea rezolva Ati putea adauga lipsa computerului de bord si a redarii MP3, dar pt mine nu reprezinta un minus, caci prefer sa nu-mi distrag atentia cu informatii inutile pt mine, care nu-mi imbunatesc conducerea, iar CD changer-ul cu 5 sertarase ma coafeaza mai bine decat un MP3 sau WMA caci sunt audiofil si nu cochetez cu astfel de formate audio cu pierderi, prefer calitatea pura CDaudio: track-uri audio facute din fisiere loseless .flac, .ape Tocmai am depasit de 4000km, sper sa ma bucur in continuare de ea ca si pana acum, daca nu mai bine Imbunatatiri pt inceput: Inlocuit becuri far stock cu setul Blue Vision, pt o mai buna iluminare a drumului si a obstacolelor Galerie foto: Primul contact cu noua masina, care ma astepta cuminitica in curtea GTT, 11.12.2006 Prima ei intalnire de joi, 3 zile mai tarziu, cand a fost "udata" Alte intalniri de joi Prima iesire la munte, (abia) 17.03.2007 Mini-vacanta de Paste Puntea spate independenta Galerie video: SpreUrziceni.wmv demaraj_0_120.wmv Repriza_IV_100_160.wmv Limitare.avi Edited May 14, 2007 by Satori Link to comment
Lucian M Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 FAINAAAAA! Sper ca urmatoarea mea masina sa fie tot Lacetti 1,6, dar mai dureaza pana atunci . S-o conduci sanatos, fara evenimente si sa te bucuri cat mai mult de ea! Link to comment
zapacitu Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 "Ajungand la plusuri si minusuri, e mai intelept sa enumerez doar ce nu-mi place si anume lipsa in dreptul comenzilor de geamuri a unui buton de incuiat/descuiat usile, caci tumburus clasic este incomod." Pai si butonul ala rotund de pe minerul usii, din fata celor 4 ce e? Poza a doua. Link to comment
VAXXi Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Blocarea geamurilor electrice Link to comment
zapacitu Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Ei na...serios?la Kalos e pt blocat usile din cite stiu eu.. Link to comment
hawkeye Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Si la Kalos e tot pentru blocarea geamurilor electrice. De-abia la Epica au pus buton pentru inchis/deschis usile si au pus inca unul si pe usa pasagerului Link to comment
ticodriver Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Super faina; s-o stapanesti sanatos. Link to comment
alexmohora Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Hai zi şi de minusuri please... Vreau şi eu Lacetti dar sedan, full şi motor 2.0l. Poate la anul pe vremea asta vă povestesc de ea. Deocamdată mă descurc binişior cu Cielo. Link to comment
Wolfman Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Misto review-ul din primul post al acestui topic, mi s-au umezit ochii inchipuindu-mi-l pe Senna mititel, cu codita legata frumos la spate, stand pe bancheta din spate a masinii unchiului sau asistand cu interes la reglarea carburatorului si schimbarea placutelor de frana. Faina si masina, s-o stapanesti cu placere atat cat vei dori s-o pastrezi! Link to comment
Senna Posted April 26, 2007 Author Share Posted April 26, 2007 (edited) Am enumerat toate minusurile @Wolfman: Pe respectivul drum spre Arges am stat in fata-dreapta, in bratele lui tata Edited April 26, 2007 by Senna Link to comment
andreib Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Super masinuta, sa o porti sanatos! In alta ordine de idei a mostenit multe de la nubira, inclusiv suspensia care este aproape identica. Nu stiu daca au redesenat bieletele antiruliu fata, dar bucsile bratului fata au ramas aceleasi ca la nubira din pacate . Link to comment
Alinutz Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 (edited) De-abia la Epica au pus buton pentru inchis/deschis usile si au pus inca unul si pe usa pasagerului Si eu am pe usa soferului, la Lacetti sedan, blocat si deblocat usi (NU tamburusul) Si acum ontopic cati mai multi km fara cea mai mica problema. Eu am trecut cu sedan-ul de 25k km si nu am avut absolut nici o problema tehnica. Bafta la condus ! ! ! Edited April 26, 2007 by Alinutz Link to comment
dinoc Posted April 26, 2007 Share Posted April 26, 2007 Foarte frumoasa ! S-o stapanesti sanatos si voios ! Link to comment
hawkeye Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Si eu am pe usa soferului, la Lacetti sedan, blocat si deblocat usi (NU tamburusul) Foarte ciudat sa puna la Sedan si sa nu puna la HB. Kalos-ul sedan e identic cu cel HB. Link to comment
ToPser Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Faina ,sa o stapanesti sanatos ,in vecini pe la mine exista una la fel ca a ta ,dar albastra ,mereu intorc capul dupa ea ,imi place foarte mult, este mult mai bine proportionata decat Kalos,Aveo care par inguste si inalte ca un vagon de tramvai ! "> Link to comment
Satori Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Foarte ciudat sa puna la Sedan si sa nu puna la HB. Kalos-ul sedan e identic cu cel HB. Nu-i, deloc. E alta masina. Link to comment
florin_pch Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Of Senna cat m-am chinuit sa tin pasul cu masinuta ta dupa intalniri Link to comment
EM!L Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Imi place mult argintica ta sportiva! Sa te bucuri de ea si multi km fara probleme! Link to comment
zapacitu Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 fftopic: Nu-i, deloc. E alta masina. Chiar, la acelasi nivel de echipare, ce e diferit inafara de portbagaj? Link to comment
marius_eugen Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Daca adaugi pe lista minusurilor si manevrarea levierului cutiei de viteze ... ar fi bine . S-ar putea sa fie destul de multe persoane care sa nu fie prea incantate de schimbarea treptelor . Apoi cu ambreiajul cum e ? Mai trepideaza ? Ai fost la garantie sau s-a rezolvat singur in timpul rodajului ? Eu personal regret ca nu au si diesel pe lista de motorizari ... s-ar putea sa ma gandesc si eu cat de curand sa o schimb , dar cu siguranta vreau un diesel nervos . In rest , sa o stapanesti sanatos , sa fii cuminte la volan , sa nu ai plangeri de la pasageri si nici cadouri in puncte de la politisti ! Link to comment
Senna Posted April 27, 2007 Author Share Posted April 27, 2007 (edited) Manevrabilitatea schimbatorului este O.K. acum, era normal sa fie mai greoaie cand masina era nou-nouta. Eu sunt incantat de schimbarea treptelor, in clipul cu demarajul le-am schimbat mai lent deoarece in afara de pilot eram si pe post de cameraman Trepidatiile ambreiajului sunt normale, de la TCS. S-a discutat aici Multumesc pt urari! Edited April 27, 2007 by Senna Link to comment
Satori Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 fftopic: Chiar, la acelasi nivel de echipare, ce e diferit inafara de portbagaj? Mie mi s-a parut mult mai sobru interiorul sedanului (SW nu am vazut). Bine, este adevarat, comparatia este facuta acum ceva timp, peste 1 an. Intre timp, s-or fi modificat lucrurile. Platforma este teoretic aceiasi. Designul la HB e facut de Daewoo, la restul de GMDAT - dupa cate stiu. Link to comment
zapacitu Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 fftopic: Foarte ciudat sa puna la Sedan si sa nu puna la HB. Kalos-ul sedan e identic cu cel HB. Nu-i, deloc. E alta masina. fftopic: Chiar, la acelasi nivel de echipare, ce e diferit inafara de portbagaj? Cred ca e greseala mea.Eram convins ca te referi la diferentele dintre Kalos sedan si Kalos HB. Si de fapt tu vorbeai de Lacetti. Link to comment
nic_otava Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Super masina! Sa te duca unde vrei tu, cat vrei tu si cu cine vrei tu! Grija mare cu pedala din dreapta, in afara de on/off, minim /maxim exista si nivel intermediar. Spor si sa aveti grija unul de celalalt Link to comment
Senna Posted May 14, 2007 Author Share Posted May 14, 2007 (edited) Susurul cristalin al raului Ialomita m-a chemat iar, drept urmare in wknd am alergat-o iar pe E60 . Dupa ce i-am mangaiat frumoasele forme cu buretele ud, pregatind-o pt noua sesiune foto, i-am dat "doar" 140km/h caci imi uitasem detectorul acasa S"> De data asta am pus-o la treaba, era momentul ca firavele rasaduri sa fie mutate din solar in gradina La solarul din comuna Dridu Pretiosul transport Destinatia finala, comuna Munteni-Buzau Intre Urziceni si Slobozia, featuring Philips Blue Vision Edited May 14, 2007 by Senna Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now