feryci Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Nu stiu daca s-a mai discutat, eu am dat un search si nu am gasit nimic in legatura cu acest subiesct. Poate gresesc sau nu. Vrea sa va intreb daca ati urmat cursuri de operare PC, unde le-ati facut (firma), cat v-a costat si mai ales daca ati fost multumiti de rezultat. Astept parerile voastre. Link to comment
Lucian M Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 Am facut doua astfel de cursuri (unul la scoala la care sunt profesor si unul la un liceu din judet unde am fost chemati mai multi profesori din comuna). Cum imi place sa ma plimb- am zis ca n-ar fi rau sa vad ce mai e nou. Vraja- chestii pt incepatori mai mult. Profa era de treaba si pe unii i-a luat cu binisorul. La cei care ne pricepeam- ne dadea niste sarcini mai "grele: ne punea sa-i ajutam pe altii. Cost cursuri: la scoala mea- gratis din partea firmei care a venit, la liceul respectiv- tot gratis (inclusiv deplasarea cu masina). Oricum, mare lucru n-am invatat de la cursuri, deoarece multe chestii le stiam deja- fiind in "domeniu" de vreo 7 ani. Sunt folositoare, deoarece primesti niste diplome/atestate care sunt necesare de-a lungul vietii. Cam peste tot e obligatoriu sa ai o astfel de diploma de operare pc. Daca as fi in guvern, as propune ca fiecare familie sa poata primi - sa zicem - 200 euro sa-si poata achizitiona un pc (nou sa sh, de la firme specializate). Link to comment
rm.popa Posted April 28, 2007 Share Posted April 28, 2007 ECDL la INA (Institutul Naţional de Administraţie). N-am urmat cursul, am dat direct examenele. Din spusele colegilor care au urmat şi cursul, frecţie... Atestatul pare a avea ceva valoare. Vezi www.ecdl.org.ro pentru centrele autorizate. Link to comment