Jump to content

Recommended Posts

Nu ,colega nu am incercat nimic .Mai am putin si fac revizia de 12 luni ,si atunci le spun sa verifice ,schimbe ,remedieze .Voi comunica daca au rezolvat ceva .Pana atunci benzina si forja :lavolan:

Link to comment
  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine marsalierul (sau cum se scrie)

 

In original in franceza se scrie marche arriere (mers inapoi). In romaneste, daca aplicam principiul lui Pruteanu (uzajul face norma) (de fapt nu e principiul lui Pruteanu, de la Pruteanu l-am aflat eu :) ) ar trebui sa se scrie marsarier.

 

Bibliografie

 

Cred ca e off topic, cer scuze.

Link to comment
  • 5 weeks later...

:| .. Trasai putin de ea azi si observai urmatorul lucru : cand schimb din a 1'a in a2'a ( tras tare de schimbator/ 6000 rpm ) cârăie ... Din 2 incercari de 2 ori mi'a cârâit..

 

Este posibil sa mi se slabeasca cablul de ambreiaj dintr'o data?..... parca tine mai sus acum :|

Edited by Razv
Link to comment

Ăăăă... nasol!

Şi la mine face chestia asta, de vreun an.

Bonus, face şi la retrogradare din 3 în 2, la peste 25-30 Km/h.

Şi (la mine) nu e de la cablu...

Probabil e din sincroane.

Vara asta, probabil după concediu, urmează desfăcut cutia... n-am de ales.

Link to comment

@Razv > masina ta n-are cablu la ambreiaj.

 

@rm.popa > desfa busonul pentru verificare nivel ulei in cutie, daca iti curge ulei prin el, s-ar putea sa-ti mearga mult mai bine cutia, ca unsa.

Link to comment

Eu as zice sa invatati sa tratati fiarele astea cu mai mult... respect :)

Rav, cum adica ai tras mai tare din I in II? Esti convins ca ai "jucat" cum trebuie ambreiajul? Ai idee, pentru masina ta, cam cat ii ia ca sa se sincronizeze, la modul ideal, intre cele doua trepte? Punem pariu ca... nu?

In concluzie, pentru ambele posturi anterioare: nu dati vina pe masina, decat daca aveti pretentia ca ea ar trebui sa se adapteze la sofer si nu... viceversa. Iar daca ziceti ca nu sunteti de vina, ma rog asta e... parerea voastra :)

Link to comment

AB, nu ştiu ce respect aş (mai) putea arăta unei cutii de viteză care-mi refuză dreptul de a face frâne de motor (3->2).

Îţi doresc o excursie pe gheaţă cu ea şi dicutăm după asta de... respect.

Nu zic că n-o fi şi vina mea, ideea e că trebuie să fac ceva cu ea.

Link to comment
LE: să înţeleg că... aş avea prea mult ulei??

S-ar putea sa ai fie prea mult, fie prea putin.

Busonelul este pe laterala stanga a cutiei, are cap patrat, la fel ca busonelul de golire. Deosebirea dintre ele se face aplicand legea gravitatiei.

Link to comment
Eu as zice sa invatati sa tratati fiarele astea cu mai mult... respect :)

Rav, cum adica ai tras mai tare din I in II? Esti convins ca ai "jucat" cum trebuie ambreiajul? Ai idee, pentru masina ta, cam cat ii ia ca sa se sincronizeze, la modul ideal, intre cele doua trepte? Punem pariu ca... nu?

 

Pur si simplu am tras rapid ... ( ma dadeam in 400 m ). Inainte nu mi'a facut asa ceva ... de'asta am ramas surprins . Oricum mai iesi pe seara cu ea si vad ca nu'mi mai facu . Si ai mare dreptate ... ar trebuii tratata cu mai mult respect :) .

 

@tolin am inceput sa ma uit cand intri pe forum ... sa'mi raspunzi la problemele pe care le intalnesc . Cand ajungi in Craiova dai un semn de viata sa te cinstesc. :D

Link to comment

Mai fratilor v-a scris si Maetre (tolin).Verificati uleiul la cutia de viteza .Eu am avut 250-300 ml peste nivel .Acum merge ca si unsa .Vedeti la masina mea .

Link to comment
Si ce tare trebuie sa fi fost... plecare in tromba... pac a II-a... CRRRRRRR :lavolan:

Te-a facut sau ai fost gentleman si ai dat vina pe cutie? :D

 

Am facut'o :P ... oricum era dezechilibrata cursa ( aveo 1.4 vs ibiza 1.2 ). Chiar daca a cârâit tot a intrat in a 2'a ... :lavolan:

Link to comment
Busonelul este pe laterala stanga a cutiei, are cap patrat, la fel ca busonelul de golire. Deosebirea dintre ele se face aplicand legea gravitatiei.

Help, please!

Nu găsesc buşonul cu nici un chip.

Unde e ascuns??

post-3777-1212818689_thumb.jpg

Link to comment

Uite aici pagina din carte care iti explica. sper sa-ti fie de ajutor.Este celasi buson,Umplerea se face cu o ''seringa'' mai mare(asa ii spune). Sau cu un furtunas si o palnie. Pui ulei pana incepe sa pice .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...