Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hai că l-am găsit.

Mama lui de buşon!

Mai prost e că n-am cheie potrivită, dar am vorbit cu un prieten şi aştept să văd ce găseşte.

Ştie careva ce latură are pătratul? Mie îmi pare de 10.

Link to comment

Ti-ajung cele doua laturi ale cheii franceze, nu-i nevoie de patru laturi sa desfaci/strangi surubul. Nu trebuie sa iasa zeama din el. Manerul cheii il poti prelungi cu o teava, daca este strans prea tare.

 

PS numai croitorii si tamplarii folosesc cm ca unitate de masura.

Edited by tolin
Link to comment

Stai că m-ai ameţit de tot.

Din câte am văzut eu, buşonul e precum cel de la baia de ulei a bătrânei Dacii (iar uleiul la Dacia lui taică-meu l-am schimbat singur de destule ori).

Adică nu are o "excrescenţă" (precum capul unui şurub - ori ceva de genul unui prezon), de care să pot apuca cu o cheie (franceză sau nu), ci o "gaură" în care intră un profil pătrat de 10 (nu centrimetri :) ).

Deci ce aş putea face doar cu franceza? Ce să apuc cu ea?

Link to comment

Am vazut ca esti din Buc. Daca nu ai rezolvat cu aceea cheie,te pot ajuta eu .O sa caut prin trusele din garaj sigur am.Deh daca am avut dacie am o tona de scule. ID mess cristian_iuly

 

Eu stau in militari.

Link to comment
...Adică nu are o "excrescenţă" (precum capul unui şurub - ori ceva de genul unui prezon), de care să pot apuca cu o cheie (franceză sau nu), ci o "gaură" în care intră un profil pătrat de 10 (nu centrimetri :) )....

Sunt eu mai atehnic insa aici pare a fi vorba de un banal imbus de 10.

Link to comment

Ce ziceti de o bucata de un surub barosan si un flex? Pentru un patrat de 10, ar trebui un surub de 14. Dupa ce se face din partea filetata profilul de rigoare, zic ca restul e... jucarie.

Daca nu aveti flex, e o ocazie nemaipomenita de cumparat unul. Nu glumesc, scula asta nu trebuie sa lipseasca nimanui care are pretentii ca vrea sa... surubareasca :)

Link to comment

Am vazut ca esti din Buc. Daca nu ai rezolvat cu aceea cheie,te pot ajuta eu .O sa caut prin trusele din garaj sigur am.Deh daca am avut dacie am o tona de scule. ID mess cristian_iuly

 

Eu stau in militari.

Edited by criss_blue
Link to comment

Pai, coane rm.popa, tu vrei pasiune fara munca? :D Asa ceva nu se poate. Du-te la nea Gica, poate te "rezolva" el :) Si poate are si un loc unde sa stai pe spate intre timp... Hai sa o dam draq de munca! Mai bine stam pe aici si barfim...

Link to comment

AB, aici chiar nu m-ai nimerit.

Dar chiar să stau să "fabric" un profil pătrat, când pot să merg oricând să cumpăr o cheie potrivită... (ca să numai zic că oricum n-am prin casă nici vreun şurub atât de gros)

Ideea e doar că în această perioadă am alte "priorităţi", care îmi ocupă foarte mult timp (ce-i drept, în faţa calculatorului, unde mai iau câte o pauză de bârfă pe forum...).

Speram s-o pot rezolva într-un sfert de oră, cu ce am "prin bătătură".

Cum problema nu e urgentă, iar prin bătătură nu prea am ce-mi trebuie, mai poate suporta amânare.

 

@criss_blue> Mulţam frumos, dar eu sunt prin Ştefan cel Mare...

Link to comment

Bai frate si cate dezbateri si polemici pentru un banal patrat .Si tu acum renunti .Pai e frumos colega :spumelagura: .Eu intr-o juma de ora am si scos uleiul .(vezi operatiunea la mine)

Link to comment
  • 3 months later...

Până la urmă problema s-a rezolvat prin "internare" la Gold&Platin + operaţie pe cutie: înlocuire sincron, pinion, craboţi şi 2 rulmenţi.

Rezolvat pe garanţie. A durat 3 săptămâni.

Au zis că n-ar fi fost buba de la user (face aşa de la 7-8.000 km., dacă nu şi mai devreme), ci că aş fi nimerit eu o cutie mai... proastă.

Asta aşa, ca să mă scuz şi eu.

Link to comment

va salut sunt nou pe acest forum si am si eu o mica problema.

am un aveo sedan din 2008 1000km si imi cam agata in vit 1 si cand bag in a 2-a. eu sunt incepator. care credeti ca este problema, avand in vedere ca masina este noua. va multumesc.

Link to comment

Eu nu am nici o problema la cutie. CAnd e rece uleiul intra cam zgomotos in viteze (nu carait), dar cand se incalzeste totul revine la normal. Pe marsarier insa (foarte rar) , da un usor carait. Ideea e sa apesi de 2 ori pedala de ambreiaj. Am impresia ca pe marsarier nu are sincronizare. Vreau totusi sa schimb uleiul din cutie. Merge 75W80 sau 75W90 ? Ca 75W85 nu am gasit nicaieri desi am cautat de mi-a venit acru.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...