CrisR Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Depinde de nivelul de echipare, unele sunt cu 175/65 R14 altele cu jante din aliaj usor 16” cu pneuri 205/45 R16. Link to comment
luck33ro Posted May 7, 2007 Author Share Posted May 7, 2007 Ca sa nu mai vorbim ca nu poti schimba rotile respective - (costa o groaza de bani fiind de aliaj) si asta ridica considerabil pretul masinii! Link to comment
VAXXi Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Vine cu 2 dimensiuni de jante in talon, deci poti pune ce doresti (probabil in ideea: jante de aliaj pe 16" vara, jante de tabla pe 15" iarna). Link to comment
dinoc Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 (edited) Uniii vor jante de 16 inch sa-si cumpere, altii dupa ce le primesc se plang ca n-au de tabla Si acum ca tot ai facut acesasta alegere, ma mir ca n-ai luat in cosiderare si Honda Jazz, care le da clasa celor doua din subiectul topicului, cel putin la spatiul interior si versatilitate. http://www.caranddriver.com/comparisons/10...eap-skates.html PS> Honda Fit este numele dat lui Jazz in US Edited May 7, 2007 by dinoc Link to comment
VAXXi Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 14000 EUR DDP si motor de doar 83 cp Link to comment
luck33ro Posted May 7, 2007 Author Share Posted May 7, 2007 (edited) Raspunsul corect VAxxi, cu mentiunea ca are si motorul benzinar la banii aia Nu sunt fan al jantelor de aliaj si faptul ca ti se baga pe gat (preechipari ciudate) la o motorizare 1.1 L jante de 205/45 16`` mi se pare o mare prostie! Edited May 7, 2007 by lucian14 Link to comment
dinoc Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 (edited) N-am vazut limita de pret , oricum vin f. dotate cu aproape tot ce-ti doresti (asta daca pretul este corect adica actual de pe site-ul de unde l-ai luat). Are 83 de cai si cutie automata, banuiesc ca nu vrea liniute cand vrea o masina de genul acesta - vrea ceva comod. eficient si versatil mai pt oras (vezi de ex magic seats) si comod (cutie automata), plus un consum f. bun de benzina. Iar cei 83 de cai si cutia automata pe Jazz se pare ca-si fac treaba f. bine (in mai toate review-urile citite) si mai ales scot un consum f bun. Vezi site-ul http://www.honda.co.uk/car/ (Jazz) si cutia automata CVT-7 ce te lasa sa schimbi si manual cu ajuotrul padelelor de la volan Si aporopos de versatilitate, vezi ce inseamna "magic seats" la honda pe acelasi site. Si la urma urmei, ca doar nu trebuie sa ma crezi pe mine, mai poti ace un drive test si cu asta, ca doar nu costa Edited May 7, 2007 by dinoc Link to comment
Senna Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 (edited) Dar motoarele de la Colt au distributie variabila? Doar la Yaris benzinar m-as astepta la consumuri decente, chiar si la loganeala, multumita tehnologiei VVT. M-am saturat de cei care isi cumpara masini cu motoare multisupape si merg cu ele precum cu Dacia pt ca apoi se se planga ca le consuma mult, ca domn'ne, asa mi-a zis instructorul sa schimb la 2500rpm, eu asa fac, si la 90km/h ii dau a V-a musai Edited May 8, 2007 by Senna Link to comment
CrisR Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Adica asta: "tip motor: MPI (injectie electronica multipunct) MIVEC" Link to comment
Senna Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 are sau n-are? injectie electronica multipunct au aproape toate benzinarele mai noi de anul 2000... Link to comment
Satori Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/MIVEC Link to comment
CrisR Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Dupa injectie multipunct mai scrie ceva: MIVEC. Sunt economist, asa ca... http://en.wikipedia.org/wiki/MIVEC !! Am spus cateva posturi mai sus: in conditii normale de trafic consuma 8.3-9%, in ambutaiaje / aglomeratie consuma 10-11%. Se simte cel mai bine la peste 3000 ture, mai ales pt consum. Si e vorba de colt 1.5, nu de 1.1. Link to comment
ovi_jer Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 Chiar mai devreme Senna .Din anii 90 s-a trecut chiar la secventiala adica multipunct dar independenta nu pe 2 cilindrii odata. Link to comment
luck33ro Posted May 8, 2007 Author Share Posted May 8, 2007 Vezi site-ul http://www.honda.co.uk/car/ (Jazz) si cutia automata CVT-7 ce te lasa sa schimbi si manual cu ajuotrul padelelor de la volan Si aporopos de versatilitate, vezi ce inseamna "magic seats" la honda pe acelasi site. Si la urma urmei, ca doar nu trebuie sa ma crezi pe mine, mai poti ace un drive test si cu asta, ca doar nu costa Stiu Jazzu dar din pacate nu exista masina de drivetest la dragutii nostrii dealeri. Seriosi baietii, ce pot spune? Link to comment
VAXXi Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 are sau n-are? injectie electronica multipunct au aproape toate benzinarele mai noi de anul 2000... Are. VANOS sau Valvetronic, sau VTEC, aceeasi idee de baza, denumirea difera sigur si modul de implementare uneori. In practica, se simte ca motocicleta: pana in 3500 rpm e foarte cuminte si docila, dupa 4k rpm schimba profilul axei cu came si accelereaza excelent, pana la rosu trage constant fara sa se plafoneze in jur de 5k precum majoritatea benzinarelor actuale. Iar MPFi am si eu, pe Espero-ul din '95 Link to comment
luck33ro Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 (edited) Pana la urma am ales motorizarea diesel, ptr. valoarea la revanzare (distributia lant) care e cea mai economica (4,5l/100km, 90 CP, cuplu190nm, Vmax=180km/h) ...echiparea Luna 13804 DDP, care are cam tot ce-i trebuie mai putin jantele de aliaj, proiectoare si climatizare automata (diferenta de 1000 euro, am zis ca nu merita). Multumiri ptr. opinii Edited May 25, 2007 by lucian14 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now