soferucalm Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Douz a copiat corect. Azotul se foloseste de ani buni la anvelope cu destinatie speciala, principalul motiv al alegerii fiind acela ca asigura o racire fortata. La turisme nu-i vad rolul, atata timp cat nu exista pericolul supraincalzirii pneurilor. Link to comment
NFS Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Apropo de azot...trebuie sa completezi numai si numai cu azot...adica sa zicem ca faci pana prin un sat uitat de Dumnezeu si nu ai de unde sa iei un service cu azot...ce faci? ... 3 ron valoreaza mai putin decat un pachet de tigari, deci se merita zic eu, avand in vedere ca de cand am bagat azot in roti n-am mai avut probleme cu presiunea. Eu am pus azot acum vreo 4-5 luni, si acolo a ramas tot Ia luati de vedeti data mesajului de mai jos! Tunning frate! ) Mi-am bagat azot in caucioace! Pe Fundeni, imediat dupa pod, cum vii dinspre Colentina. A scos aerul... cit s-a putut si mi-a bagat azot in loc. Vroia sa-mi schimbe si capacelele, cu unele verzi... da' i-am zis ca poa' sa si le pastreze. Cica alea verzi sunt ca sa stie lumea ca am azot. Numa bine sa-mi faca vreunu vreo gluma. Preturi: 30.000 lei /roata. Am inteles ca daca ai deja azot si te duci numai sa-ti faca presiunea costa numai 5.000 lei /roata. N-am observat nici o diferenta. Masina merge la fel. Urmatorul pas va fi... azot lichid! Doi ani fara o luna de la ultima presiune!!!! In rest, am inteles ca ar avea unele calitati, altii au ris cind le-au auzit... cert e ca nu "scapa"!!! Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 Nu ai schimbat cauciucurile de doi ani? Link to comment
NFS Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 NU! (Nu posed caucioace de iarna la Matiz) Link to comment
RaZoR-07 Posted May 8, 2007 Share Posted May 8, 2007 (edited) Eu am facut patru ierni cu Matizul si pot spune ca nici nu are nevoie de anvelope de iarna. Nu am folosit azot. Am facut o singura pana in patru ani (un ditamai cuiul) dar m-au tinut pana la primul atelier profesional, ca in vulcanizarile de doi bani de pe marginea drumului nu am incredere. Solutia a fost un petec minuscul pe interior. Edited May 8, 2007 by JYN`u Link to comment
BogdanV Posted January 27, 2008 Author Share Posted January 27, 2008 Apropo de presiune, nu incerc sa va conving sa bagati azot. Va zic doar atat. Asta iarna pana sa bag azot in roti, dimineata mi se parea ca am presiunea mica in roti, imi mergea ceva mai greu directia pana sa incalzeau pneurile probabil, urmand ca pe la pranz cand era ceva mai cald sa constat ca trenul de rulare este foarte zgomots si ca am presiunea mare in roti. Poate este doar o iluzie, dar de cand am bagat azot in roti asta iarna si pana acum nu am mai avut probleme cu presiunea. Pur si simplu am observat ca la variatii mari de temperatura presiunea in roti se modifica mult mai putin decat in cazul anvelopelor cu aer. Poate e doar o iluzie sau o parere subiectiva, nu stiu ce sa zic, dar stiti cum se spune, uneori experienta practica poate contrazice teoria. Aici ai dreptate. Am un prieten cu Laguna 2, si are un ecran lcd pe bord, care printre altele ii arata si presiunea in rotzi. Dupa ce a bagat azot, iarna cand o scotea din garaj il atentziona la toate rotzile cum ca presiunea e prea scazuta. Dupa catziva km isi revenea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now