vladawd Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 in cateva saptamani vine masina...aveo 5 usi, 1.2l,fara turometru...etc. inca nu am gasit un post care sa-mi spuna cam pe la ce viteza sa schimb pt un consum bun. si acum va rog...nu-mi spuneti a 2-a la..., a 3-a la, a 4-a la... daca se poate sa spuneti ceva de genul in trII - 2000 ture - x km/h trII - 2500 ture - x km/h multam anticipat Link to comment
closchkutza Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Turometrul este optional la Aveo?? Link to comment
vladawd Posted May 13, 2007 Author Share Posted May 13, 2007 optional = daca vreau cumpar, daca nu vreau nu dau bani pe asa ceva. asta nu e optional. e fct de echipare. spre exemplu variantele de solenza si logan...cele mai ieftine nu aveau turometru. Link to comment
Lucian M Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Eu am aveo 5dr full, deci a mea ARE turometru, insa e alt motor. @closchkutza- unele hatch-uri vin fara turometru. La Matiz, unde nici la el NU aveam, schimbam cam asa: II- 20/h III-40 IV-60 V-80-90 Dupa ce mi-am pus turometru, am vazut ca motorul nu era prea solicitat - asa ca am mai plusat. La tine, daca e greutate mai mare in masina, poti adauga 10km/h in plus pe vitezometru. Insa in primii km- nu o chinui. Va veni probabil Tolin- el este cel mai in masura dintre noi sa te informeze (are masina ca a ta si te poate sfatui cel mai bine). Bafta! Link to comment
Razv Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Treapta o schimbi in functie de cum simti masina ... nu stai cu ochii in turometru ... Link to comment
vladawd Posted May 13, 2007 Author Share Posted May 13, 2007 Treapta o schimbi in functie de cum simti masina ... nu stai cu ochii in turometru ... perfect de acord cu tine... doi ani de zile am condus dacie...si nu cu ochii pe turometru dar asta e noua, eu o cresc si eu o educ. si vreau sa ma port frumos cu ea din prima. si cum simtitul nu vine cum te-ai urcat in ea, pana la practica, vreau putina teorie plz do help Link to comment
nrares Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Pai tu esti sofer sau cititor de ceasuri? Da-o dreaq de treaba, pana aici s-a ajuns? Eu inteleg ca o sa ai masina noua dar mai stiu o treaba. Nu masinile ne cumpara pe noi ci noi pe ele. Deci urca-te in ea, pune urechea la treaba si sa auzim de bine. Link to comment
tolin Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 (edited) La motorul de 1,2L se schimba corect (sa nu cazi sub 2000 rpm) la minim: - a II-a la 40 km/h ; - a III-a la 55 km/h ; - a IV-a la 70 km/h. In stilul acesta se obtine si un consum redus, subturarea iti aduce necazuri mari si un consum mai mare. Edited May 13, 2007 by tolin Link to comment
root Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Am gasit exact ce-ti trebuie. Ti-am trimis un PM. Link to comment
vladawd Posted May 13, 2007 Author Share Posted May 13, 2007 Am gasit exact ce-ti trebuie. Ti-am trimis un PM. multam fain asta cautam Link to comment
freemind Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 (edited) Am gasit exact ce-ti trebuie. Ti-am trimis un PM. cred ca mai sunt si altii interesati... Edited July 5, 2007 by freemind Link to comment
creep Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 cred ca mai sunt si altii interesati... cu siguranta mai sunt... deci? ne trimiti si noua PM? sau pui un reply pt toata lumea Link to comment
root Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Era un post de pe alt forum, din pacate nu mai gasesc topicul respectiv. L-as ruga oe vladwd daca mai are datele respective sa le puna aici, fie ca link, fie cu copy/paste. Nu am pus linkul aici de la bun inceput pentru ca nu vroiam sa zica moderatorii ca fac reclama altor site-uri, desi intre timp am mai vazut linkuri catre alte forumuri si n-a zis nimeni nimic. Link to comment
gion Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 La motorul de 1,2L se schimba corect (sa nu cazi sub 2000 rpm) la minim:- a II-a la 40 km/h ; - a III-a la 55 km/h ; - a IV-a la 70 km/h. In stilul acesta se obtine si un consum redus, subturarea iti aduce necazuri mari si un consum mai mare. Scuza-mi intrebarea ..dar tu meri in treapta 1 de viteza pina ajungi la 40km/h si apoi bagi a 2-a ? Link to comment
gion Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Nu, la 40 km/h bag a treia. merci de raspuns...asa schimb si eu la matiz, poate un pic mai jos pe la 35 km/h bag a 3-a si la 50km/h bag a 4-a Link to comment
tolin Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 Prea devreme, mai ales cu a IV-a. Cu Matizul nu prea ai ce cauta intr-a IV-a la o viteza regulamentara de localitate, la el se schimba la minim 60 km/h (pe ceas). Link to comment
closchkutza Posted July 19, 2007 Share Posted July 19, 2007 fftopic: Confirm ceea ce spune Tolin la Matiz, care se aseamana destul de mult cu Kalos 1.2. Doar la treapta 1 o schimb mai jos, 20-25, restul cum sunt date si pentru Kalos/Aveo(din 2 in 3 la 40; din 3 in 4 la 55-60; din 4 in 5 la peste 90). Link to comment
xadrianadrian Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 Salut all. am achizitionat de curand un matiz si as vrea sa stiu cum este cel mai indicat sa schimb din I-II II-III III-IV IV-V la matiz ( mentionez ca este noua ...cu euro 4 ) si as vrea sa o protejez de la inceput Link to comment
tolin Posted August 8, 2007 Share Posted August 8, 2007 (edited) A proteja este o notiune diferita la Matiz, asta inseamna sa nu mergi in sarcina cu ea sub 2500 rpm, adica sa nu cobori sub 25km/h in treapta a II-a, sub 40 km/h in treapta a III-a si sub 60 km/h in treapta a IV-a (valori rotunjite, repere vizibile pe ceas). Rog ca discutia despre Matiz sa se mute in sectiunea dedicata. Edited August 8, 2007 by tolin Link to comment
vladawd Posted August 14, 2007 Author Share Posted August 14, 2007 cu siguranta mai sunt... deci?ne trimiti si noua PM? sau pui un reply pt toata lumea http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=18376 uite aici un topic al lui Tolin care iti ofera toate informatiile de care ai nevoie Link to comment
DMX Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Glumind un pic : ti-l dau pe al meu (turometrul ) ca si asa nu prea tin cont de cate turatii am , debicei alerg si atunci nu schimb mai repede de 4000 rpm , deja poti dupa o anumita vreme sa simti motorul , niciodata nu am stat cu ochii in turometru ... Link to comment
Recommended Posts