_dzy Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) 1.Mda poi din cate imi dau seama nu e o regula general valabila 2. Clientu va fi vesnic nemultumit, indiferent ce ai face "se putea mai bine" pt ca el e client, iti spun ceva, daca ai vedea cum se serveste o comanda (reparatie/piese) din spatele tejghelei ai fi putin mai rezervat cred, fiecare om crede ca problema lui e cea mai mare, si intra ia la 11 metrii pe toata lumea fiindca el, clientul, are o problema...intr-un fel ii si intaleg pe cei de la alte reprezentante care au inceput sa le raspunda cu aceeasi moneda, asta oferindule tot odata clientilor material pt posturi pe forumuri, unde, tot ei, se dau mari experti...cam asa sta treaba. dupa o scurta incursiune de 30 min in forumurile tarii ma bufnit rasul de cat de multa "inteligenta" si "cunoastere tehnica" dau dovada clienti insfarsit, cu respect scz pt eventualele jigniri Edited July 8, 2008 by _dzy Link to comment
closchkutza Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) Oaaa..ne-ai spart cu faza asta!!! Bine ca se pricep mecanicii, ce sa spun, ca sa ne puna pe noi la punct fac treaba de mantuaiala si fura cat ii tine. Cum dracu` de nu m-am prins pana acum?!?! Bine ca razi tu de cunostintele tehnice ale unor oameni care nu lucreaza in domeniu, dar intrebarea este, ce ar trebui sa facem noi cand vedem ca cel care teoretic ar trebui ar trebui sa aibe cunostinte, habar nu are? Si asta pe banii tai, ai clientului nesimtit... Edited July 8, 2008 by closchkutza Link to comment
_dzy Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Heii ! e posibil ca unele reprezentante sa aiba si astfel de specimene, nu am negat...dar nu GENERALIZATI ! Da, rad de cunostintele tehnice ale unor oameni care nu lucreaza in domeniu dar se dau mari "experti" pe forumuri. 2. Nu am catalogat clientii ca fiind "nesimtiti" 3. Daca intradevar cineva, a platit pentru o manopera de proasta calitate, e normal sa reclame service-ul respectiv nu ? Sau e prea mare bataia de cap si e mai usor sa te plangi pe forumuri. 4. Imi vine greu sa cred ca la toate reprezentantele la care a mers un client sa lovit de acelasi gen de mecanici, ce zici ? Link to comment
closchkutza Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Imi vine greu sa cred ca cineva se plange degeaba si inventeaza povestiri, ce zici? Asa cum a zis si Tolin, ai destule povestiri sa citesti, pe forum. Link to comment
tolin Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) Clientul este nemultumit, in primul rand, pentru ca nu sunteti in stare sa explicati relatia dintre orele conventionale facturate si tariful unor operatiuni simple (schimb ulei) staruind in ani de confuzie. In al doilea rand, la o revizie nu se fac toate operatiunile obligatorii aflate pe planul de operatiuni dat de catre fabricantul masinii. In al treilea rand, n-am auzit de nicio problema delicata a acestor masini rezolvata intr-un service. Faptul ca stii cum se numeste o piesa si cum se schimba ea nu inseamna ceva, asta ar trebui sa fie prima conditie la angajare. Dar problema cea mai mare n-o constituie oamenii, care ar fi trebuit sa provina dintre cei care s-au ocupat de marca Daewoo si nu de la Opel, oamenii se adapteaza, ci patronii. Platesc prost si nu trimit la scolarizare. Un om de service bun la masinile actuale este unul care a citit, in primul rand, foarte mult. Din pacate, in tagma aceasta, a mecanicilor, dainuie, inca, dispretul prostesc fata de cei cititi si cu scoala mai multa. Noi avem dreptul sa nu ne pricepem, suntem amatori, dar in cazul vostru nu exista scuza. Edited July 8, 2008 by tolin Link to comment
_dzy Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) Clientul este nemultumit, in primul rand, pentru ca nu sunteti in stare sa explicati relatia dintre orele conventionale facturate si tariful unor operatiuni simple (schimb ulei) staruind in ani de confuzie. In al doilea rand, la o revizie nu se fac toate operatiunile obligatorii aflate pe planul de operatiuni dat de catre fabricantul masinii. In al treilea rand, n-am auzit de nicio problema delicata a acestor masini rezolvata intr-un service. Faptul ca stii cum se numeste o piesa si cum se schimba ea nu inseamna ceva, asta ar trebui sa fie prima conditie la angajare. Dar problema cea mai mare n-o constituie oamenii, care ar fi trebuit sa provina dintre cei care s-au ocupat de marca Daewoo si nu de la Opel, oamenii se adapteaza, ci patronii. Platesc prost si nu trimit la scolarizare. Un om de service bun la masinile actuale este unul care a citit, in primul rand, foarte mult. Din pacate, in tagma aceasta, a mecanicilor, dainuie, inca, dispretul prostesc fata de cei cititi si cu scoala mai multa. Noi avem dreptul sa nu ne pricepem, suntem amatori, dar in cazul vostru nu exista scuza. daca la scolarizare te referi la trainingurile GM (online si cu instructor) puse la dispozitie angajatiilor punctelor service/reprezentanta atunci, decizia ca lucratorul vizat sa participe la ele este strict a patronului, desi, sunt rare cazurile in care se refuza trimiterea lor deoarece toata lumea are de castigat din asta, si inca ceva, la ultimul training pe postul meu au fost oameni de la toate reprezentantele (cu doua exceptii din motive obiective) si, nu a fost un curs absolut necesar... 2. La ce te referi printr-o problema "delicata" ? 3. Cheia unui service e in proportie de 60 % tehnicianul, daca e bun...totul merge bine...mecanicii deasemenea 4. Pai daca faci operatiunile te trezesti cu clientul care face scandal ca i-am umflat cica factura, degeaba ii spui ca, de ex placutele de frana erau uzati, el zice "mai merg" si te trezesti ca trebuie sa ii dai jos, apoi, respectivul client "expert" care mai mult ca sigur are si pregatite profesionala in domeniul automobilistic intra pe forumuri si zice ce i sa intamplat si cum i-a instrit pe fraerii de la service, ca aia habar nu au nimic 5. Pun puct discutiei asteia deoarece nu duce decat la cearta si scandal cu respect Edited July 8, 2008 by _dzy Link to comment
tolin Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) 1- oscilatia MTIA la revenirea in ralanti, blocarea unei frane fata la franarea de urgenta desi buletinul de stand nu indica asa ceva ... "Supapele" si "discuri de frana" au devenit probleme banale. 4- vad ca te faci ca n-ai inteles despre ce este vorba si amesteci faptele, un tabel de corespondenta intre ora conventionala (cea facturata) si tariful unei operatiuni afisat, mare, in orice receptie. Nu-i nimic, poate inteleg cumetrii de la OPC despre ce-i vorba. O discutie nu duce la cearta si scandal decat daca doresc cel putin doi participanti. Edited July 8, 2008 by tolin Link to comment
_dzy Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) Pai, daca vorbesti de probleme anume, atunci specifica si reprezentantele unde ai avut probleme, sa stiu si eu despre cine vorbim, repet : nu peste tot e la fel 2. "supapele" au aparut 90 % din cazuri la 1.2 dintre care 60 % din cauza soferului roman care mergea cu motorul subturat pt economie cica, ca doara deh, asa era si la Dacie. 3. eu nu vreau sa se ajunga la vreo cearta dar simt ca, mai devreme sau mai tarziu va fi inevitabil hehe Edited July 8, 2008 by _dzy Link to comment
tolin Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Pai, ce-i aici Faza pe tara la Cantarea Chevrolet ? Exista un topic dedicat, poti sa lauzi service-ul la care lucrezi acolo. Si inca ceva, esti reprezentant Chevrolet in momentul cand esti pe statul lor de plata. Cand esti platit de catre un patron oarecare (in sensul ca nu conteaza cum se numeste), esti reprezentatul lui. Link to comment
puchi Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 Tolin! si nu numai .Din vorba in vorba tipul (care lucreaza la radacini)mi-a spus ca virgula catalizatorul se curata .Mers constant peste 100, cati mai multi km ,are loc o detonatie (mica explozie )care curata catalizatorul .Voi stiti ceva despre asta ?? Link to comment
EM!L Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) Poti face o legatura intre turatia pe care o ai la peste 100, si faptul ca mergand mai multi km la turatia respectiva s-ar desfunda (nu confirm/infirm). Zic doar ca, mergand de obicei in jurul acelei turatii nu se infunda. Desi, cred ca mai degraba se infunda un filtru de particule decat un catalizator... Edited July 8, 2008 by EM!L Link to comment
puchi Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 (edited) El mi-a spus ca exista o teava (ceva) prin care arunca(cine nu stiu) benzina in catalizator si are loc detonatia .Prin asta se autocurata. Edited July 8, 2008 by puchi Link to comment
Lucian M Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Daca aduce mecanicu' ala poza cu teava aia, eu mi-o bag in c#r. E vorba de temperatura gazelor evacuate. Nu cumva sta un pitic mic in catalizator si scuipa el benzina pe acolo? Link to comment
tolin Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Nu stiu, catalizatorul este o enigma pentru mine care orice tine de chimie. Din ce am inteles eu este o uzina chimica in care au loc tot felul de reactii chimice. Daca temperatura din el nu este peste o anumita valoare, reactiile nu merg bine. Banuiesc ca urmarea ar fi depunerea de orice. Eu incalzesc repede catalizatorul, asa ca nu-mi fac probleme pentru el. Oricum, nu vad legatura cu 100 km/h, daca iti spunea o turatie avea o logica, asa par vorbe de pensionari la coada sa-si plateasca impozitele. Link to comment
puchi Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 Oameni buni nu trageti ,va spun ce mi-a zis el .Mers constant (fara fluctuatii )100-120 km/ora,cat mai mult . O `sal intreb mai detailat . Link to comment
Lucian M Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 (edited) @puchi: mai degraba nu. Eu l-as evita pe viitor. Ce varsta are? Nu ca ar conta, insa sunt oarecum curios. Si la ce service o lucrat inainte? Edited July 8, 2008 by Lucian M Link to comment
puchi Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 (edited) O sa-l intreb ,nu stiu . Mai, tipul e inginer electronist (bun) si nu este de mult 5-6luni cred la reprez electrician (electronist ).Varsta 50-55 ani. Edited July 8, 2008 by puchi Link to comment
wwillym Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Singurul argument logic in favoarea vitezei de 100-120kmh, si nu o turatie anume(sa zicem 3000), ar fi ca la peste 100kmh, motorul deja este incarcat cu o sarcina considerabila... Nu e totuna sa mearga cu 3000rpm in primele trepte, sau 3000rpm in treapta a V-a. La aceasta sarcina ,avem de a face cu un regim mult mai echilibrat, volumul de aer/benzina consumat este mai mare, deci si volumul gazelor de evacuare este mai mare, reusind astfel mentinerea mai exacta a temperaturii catalizatorului , favorizand autocuratirea. Link to comment
puchi Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 Si pentru ca a capatat vre`o 30 de gauri (de la grindina,,poza la husa masina ).Am pregatit`o pentru hamaleala .Ca de a venit vacanta.Si se pare ca sunt singurul care a montat bari pe Aveo .Va pun poze. Link to comment
robert333 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 Pana la urma la ce pret te-a dus tot ? Link to comment
puchi Posted July 16, 2008 Author Share Posted July 16, 2008 540 ron per total .Si eu zic ca am iesit bine Link to comment
Raresh20 Posted July 16, 2008 Share Posted July 16, 2008 (edited) > Si acuma decupezi husa? Edited July 16, 2008 by raresh20 Link to comment
puchi Posted July 17, 2008 Author Share Posted July 17, 2008 (edited) Crezi ,ca e greu sa dau suportii jos .Treaba de 5 min .Si s-ar putea sa o pot pune si peste suporti(fiind destul de lunga ) .Poate asa o va proteja mai bine de grindina (doamne fereste) >- .O sa incerc si iti voi comunica Edited July 17, 2008 by puchi Link to comment
puchi Posted July 23, 2008 Author Share Posted July 23, 2008 Montat priza suplimentara bricheta (alimentata prin fata mufa tata ).Deocamdata ramane asa dupa revizii o voi lega in spatele soclu bricheta (sau altundeva ). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now