Jump to content

Aveo Sedan 1,2


puchi

Recommended Posts

Curiozitatea a omorat pisica :P

Aveai vreun semn, vreo banuiala, sau pur si simplu asa ti-a venit? Apropo, uleiul a fost schimbat sau asa a fost din fabrica?

Link to comment
  • Replies 215
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curiozitatea nu omoara pisica :) .C-am zgomotoasa cutia cu ea scoasa din viteza se aude un carait slab .

Uleiul nu a fost schimbat .Am doar 7000km .Si tot voi schimba uleiul (c`asa vrea muschii mei ) :) )

Link to comment

Pai chiar se schimba uleiul de la cutie la Aveo 1,2 (la 15.000Km prima data si apoi din 30.000 in 30.000). Se pune 75W90, 2.1L (Mobil, Total, Castrol etc.) Succes, poate mai dispar din zgomote.

Link to comment

Nu se pune ulei 75w90, nu-i place, doar, 75w85 sau 75w80. Cutia este asemanatoare constructiv cu cea de Matiz/Spark.

 

Uleiul nu se completeaza, se schimba, deoarece este cutie de viteze cu intretinere.

Edited by tolin
Link to comment

Voi schimba uleiul cu exact ce scrie in carte 75w85 de la volvoline.

 

Maitre!.Ce zici bag inapoi cei 250ml ?.Inclin masina si tot il var :) )

 

In planul de revizii este scris se schimba la 45000km.

 

Scrie clar se verifica si complecteaza .

Link to comment

Eu n-am crezut vreodata tot ce se scrie, mai ales manualele de utilizare editate/traduse de catre persoane infara problemei. Cutiile de viteza la care nu se schimba, doar, se completeaza uleiul sunt constructiv diferite si folosesc un ulei total diferit.

 

Depinde ce surub ai desfacut. Daca-i cel de jos (golire), nu mai ai ulei in cutie. Daca-i cel de sus (verificare nivel), abia acum ai nivelul care trebuie.

Edited by tolin
Link to comment

Uleiul a dat pe afara pe la dopul de sus .

In ce priveste schimbul de ulei (este o hartie data de Chevrolet victoria anexata la carnetul de service ).

In care scrie (aveo 1,2 ,spark )se schimba la 45000km.In rest se complecteaza la 15 si 30 mii.

Am sunat si la radacini motors si mi-au confirmat ca se verifica si se complecteaza la revizia de 15000km.

Maine fac poza la hartie anexata.

Link to comment

Cei de la service nici nu stiu ca a mea cutie este diferita de cea de pe masinile echipate cu motoare de 1,4L !!! Asta am aflat-o in momemtul in care am cumparat masina.

Daca cutia arata ca in poza de mai jos, atunci ai cutie tip Y4M, iar la ea intervalele de schimb al uleiului sunt 15k - 45k - 75k - 105k ...

 

post-402-1211222117_thumb.png

 

PS

Daca este asa cum ai relatat pe un alt topic, ca s-au golit vreo 250-300 mL de ulei cand ai desfacut dopul de vizitare, insemna ca prostovanii din Coreea au un bug in programul de umplere initiala a cutiei. N-ar mai trebui sa mire pe cineva ca se comporta ciudat pana cand schimbi uleiul din ea.

Edited by tolin
Link to comment

@Tolin, am informatii ca ulei 75W85 e greu de gasit, majoritatea vanzatorilor aduc 75W90 si zic ca e compatibil. Ce nu-i place? Intra mai greu in viteze?

(PS: Scuze Puchi ca-ti poluaram topicul :) )

Edited by perfidus
Link to comment

Nici o problema colega .Eu si Maitre am comandat ulei Varvoline Synpower gl4 75w85 din Bucuresti .Asteptam sa vina .Vezi aici .http://center.mth.ro/products/681-valvoline_synpower_gl4_75w85_1l.mbs .Pun poza hartia care au anexat-o la carnet service.

Vezi punctul 11.

 

Cutia este cea aratata de >tolin<.

post-8104-1211272797_thumb.jpg

Link to comment
... majoritatea vanzatorilor aduc 75W90 si zic ca e compatibil. Ce nu-i place? Intra mai greu in viteze?

E prea gros, pana nu se incalzeste merge greu cutia. In lipsa lui 75w85 este mai bun 75w80 distribuit aici de Total-Elf-Lubrifin pentru masinile frantuzesti. Este nevoie de clasa GL-4.

Edited by tolin
Link to comment

Stiu Maitre stiu ;) .Apropo asa ca sa sachimbam subiectul cum am observat ca mi-a intrat o piatra chiar prin fata sub numar (mi-a indoit aripioarele radiator ).Am pus grila asta .Ca tot o aveam.

post-8104-1211275253_thumb.jpg

post-8104-1211275265_thumb.jpg

post-8104-1211275280_thumb.jpg

Link to comment

Si cum am circulat mai mult impresii despre cutia mea de viteza .Reamintesc ca a iesit pe la busonul de umplere cca 250-300ml.Intra mai usor in viteza si parca nu mai agata.De zgomot in relantiu (un carait usor)nu mi-am dat seama trebuie sa fie liniste ,geamuri inchise etc.Astept uleiul si mai vedem. :uff:

Link to comment

Si cum fetita mea (masina :) )a fost cuminte a capatat axot in incaltari (caucioace) =))

A si am scos grila protectie (vezi pagini anterioare)din lipsa aer racire .

 

Azot .sorry

Link to comment

Chiar stateam si ma gandeam cand a mai aparut si marca asta de anvelope...Axot!... :D

 

Uite Puchi...asa? (scuza calitatea, facute in raba in loc de pauza de tigara la job... :D )

post-5518-1212083566_thumb.jpg

post-5518-1212083570_thumb.jpg

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...