Jump to content

Daewooclub Testeaza: Kalos Vs. Logan


Satori

Recommended Posts

Pai firme de leasing de genul asta sunt multe. Dar nu ti le recomand, vezi aici: http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=1524

 

Dealeri mai "orbi" la salarii: chiar DiBas :) )... asta ca sa nu vorbim de cei din tara.

 

Alex, sa nu uitam sa specificam:

In urma comparatiei spatiului interior Kalos vs Logan cel din urma a iesit castigator dar nu cu mult si in niciun caz prin KO cum niste idioti de jurnalisti au scris. Etalon a fost Alex (putin partinitor.. parerea mea

:roll: ) dar e clar rezultatul.

 

Cat despre cum se conduc cele doua, Alex ai microfonul. Tu ai facut 'test drive' aseara cu amandoua! :-D

Link to comment

aha... ne laudam unu masina celuilalt...

 

kalosu' se conduce misto... ce e un pic ciudat (pt mine) este distanta intre botul masinii si postul de conducere f mare astfel ca atunci cand masina e in viraj parca intai coteste botul si dupa 5 min vine restul masini cu sofer... nu stiu, e greu de explicat...

 

puterea vine odata cu turele.. pana in 3k rotatii nu se remarca ceva deosebit. peste nu stiu ca nu am vrut sa-i dau omului batai accentuate ale cordului. din punctul meu de vedere asta e un dezavantaj ca te forteaza la un consum mai ridikat. La capitolul asta este un cielo mai puternic un strop si mai putin zgomotos.

 

in curbe are alura esperoului (sau a cielourilor koreene) adique e un pic barcutza. Asta din cauza suspensiilor mai moi pe spate (am testat si cu mana si se observa). Asta nu inseamna ca e rau sa fie asa dar inseamna ca stabilitatea ramane in cauciucuri... (cu cauciucuri uzate te simti k pe gheatsa). In buc zici sar-mana cand mergi pe gropi.

 

Mie unu' calitatea materialelor (plasticelor) de pe bord mi s-a parut identica cu observatia ca sunt mai bine combinate si ma "jmechere".

 

Sistemul audio Blaupunkt e marfa. Super marfa.

 

La capitolul spatiu interior loganul este net superior. Satori poti sa le invarti pe toate fetele ca tot asa va iesi. Imi pare rau (bine?)! :twisted:

 

Oricum m-as gandi (no offence satori) io tot nu inteleg cum as putea alege kalos in loc de logan. chiar cu pretul de 11k. Sa zicem ca as avea banii... de ce sa dau 3000 de euro (120mil) in plus pt design??? Ca daca suntem sinceri, kalosul castiga doar la design si la sistemul audio. dar pentru asta 3000 in plus? daca era 500 poate chiar si 1000 mai mergea dar trei mii...

Link to comment

aseara am testat kalos-logan:

 

loganul lui alx (1.6 full):

spatiu interior mai mare

frine(valabil doar cu abs(deci versiunea de virf)) mai buna ca la kalos

pt 1.6 demaraj sllllllllllllllllaaaaaaaaaaaab(neasteptat)

zgomot interior maaaaaaaaaaare

frina fara abs este super riscanta(zic eu)

 

kalos 1.4:

zgomot interior miiiiiiiiiiiiiiic

demaraj mai bun ca la logan

nu simti gropile ca la logan(confort mai bun)

 

diferenta de bani este datorata confortului interior

Link to comment

REPET!

In acest topic sint rugati sa scrie cei ce au condus AMBELE masini; pentru consideratii generale e celalat topic, ce a ajuns la respectabila dimensiune de 40 de pagini :lol: :lol: :lol:

 

LATER EDIT - SATORI: hai sa lasam si pe cei ce doresc pe una dintre ele, cu conditia sa se pastreze decenta.

Link to comment

Zmeu,Wolfman,arp

 

V-au fost sterse posturile pentru a nu genera dicutii inutile.

Daca ati condus ambele masini puteti reveni cu informatii/impresii

 

Postati numai dupa ce ati condus ambele masini. Nu ne intereseaza parerea "vecinului" sau a nustiu carei reviste despre cit de prosta sau buna e una sau alta.

 

Exista un topic despre pareri personale si nu numai pt Logan

http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=326

care se intinde deja pe 40 de pagini si

pt Kalos http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=1420

 

Topicul se REDESCHIDE.

Link to comment

Nu sunt posesor nici de Logan si nici de Kalos, ci de Matiz :-D

Nu am experienta cu vreuna din ele insa am facut un mic "drive-test", daca se poate spune asa, vreo 5-10 min. de condus, cu amandoua. Logan 1.6 si Kalos 1.4 hatchback.

- La demaraj, Kalosul este net superior si desi e mai putin spatioasa decat Loganul, confortul mi s-a parut mai bun, scaune mai confortabile si cu sustinere mai buna.

- Ambele se conduc usor si precis.

- Finisajul si materialele sunt un atu al Kalosului deopotriva.

- Nu comentez dif. de pret, pt. ca nu le stiu la dotari similare...

Ca design, tot o parere personala nu incape comparatie, Loganul fiind complet ne-pe-gustul meu, ca sa nu zic mai mult... :oops:

Link to comment

Pai spune-ne si ceva noutati... pe astea le stim si sunt intru-totul de acord cu tine.

Ca design nu se compara, kalos e mult mai frumos sau sa zic: kalos e frumushik, atribut care nu i se poate da loganului.

Daca nu am lua in considerare pretul, si eu mi-as fi luat kalos...

Link to comment
  • 2 weeks later...

Fiecare masina are punctele ei bune si proaste.

Am mers cu ambele. Kalosul mi se pare mai meseriash decit Lgn , dar nu chiar cit diferenta de pret. (ma refer la pretul de achizitie final)

 

Chestii + Kalos vs Logan

- demaraj net superior

- confort

- design interior/finisaje

- nu e asa zgomotos

- sistemul de reglare scaun

 

Chestii - Kalos vs Logan

- Lgn parca frineaza mai in scurt

- oricit am ridicat scaunul la Kalos la Lgn eram mai sus.

- PRET

 

Problema adevarata care se pune la acesta compartie e fiabilitatea. Koreeni au facut treaba buna pina acum. Nu vad de ce nu ar face si in continuare. Sa vedem Lgn-ul si problemele lui. Aici cred ca e cheia celor citeav mii bune de Euro in plus.

Link to comment
  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...