Jump to content

Raiul Spalatoriilor


Recommended Posts

De cateva ploi incoace masina mea parcata ori sub cerul liber ori sub vreun copac ramane cu niste zoaie pe ea de zici ca am fost pe nu stiu ce coclauri. Practic se murdareste in asa hal incat nu se mai vede nimic prin parbriz. Pare a fi un tip de lut. Pot sa zic ca eu am noroc cu masina alba, dar la cei cu masini inchise la culoare...

 

Se intampla numai in Bucuresti sau e o chestie generala?

Link to comment

Si eu patesc cam la fel. Cred ca e din cauza copacilor. La mine mai apare un factor important...zburatoarele indigene care nu ma lasa nicaieri sa respir. Saptamanal trebuie sa imi spal masina sau sa curat cadourile cu servetele umede sau ce mai am la indemana. In plus, masina se mai umple de praf, care in urma unor picaturi de ploaie se transforma in lutul de care cred ca vorbeste zmeul.

 

P.S. Si eu am o masina alba...avantajul este ca din avion nu se vede asa tare gainatul :mrgreen:

Link to comment

In ultima vreme si eu am observat ca daca ploua un pic, masina se umple de pete albe. Cel mai curios mi s-a parut cand intr-o dimineata m-am urcat in masina, am spalat parbrizul pana s-a incalzit motorul(in fiecare dimineata trebuie sa-l curat cu stergatoarele, desi stau intr-o zona cu putin praf si foarte multa verdeata), am plecat spre servici, dupa jumatate de drum adica 15 minute a inceput sa picure dar nu atat de tare incat sa trebuiasca sa pornesc stergatoarele, picaturile s-au uscat si s-au facut toate niste pete albe, desi parbrizul era curat, fara praf, doar il spalasem cu jumatate de ora in urma. Cred ca este foarte dar foarte mult praf in atmosfera, auzeam si la radio de dimineata, multi se plang ca spala masina azi si maine este plina de pete sau praf. Pe bucata de plastic de sub parbriz, acolo unde se strange toata mizeria data jos de catre stergatoare, dupa o saptamana, este plin de un praf fin, galbui, exact ca un lut. Am ramas si mai perplex cand am scos filtrul de aer al masinii si am vazut ca dupa 6 luni si 7000km este 3 sferturi negru, doar in mijloc este un pic alb si am mai gasit un pic de praf si sub el. Chiar l-am aratat prietenei mele sa vada ce fel de aer am respirat in ultimele 6 luni cel putin.

Edited by closchkutza
Link to comment

Toate astea se produc si din cauza miilor de constructii din Bucuresti. Va dati seama ca si praful asta se ridica doar pana la un nivel in atmosefera, dupa care coboara odata cu ploaia. Este oribil. Alta chestie de remarcat ar fi ca, dupa parerea mea, e primul an in care se intampla asta. Deci directia in care mergem clar nu e una buna.

Link to comment

Subscriu si in Craiova e la fel, sambata dupa mai multe reprize de ploaie masina era curata perfect, duminica dimineata stupoare dupa ploaia de peste noapte masina arata jalnic, era plina de pete galbui de lut, de praf sau de ce o fi, ceea ce inseamna ca ploaia e plina de praful asta galben ca un lut, nu cred ca e polen, nu arata asa.

Link to comment

Pai...petele apar in urma asezarii prafului pe masina. Ar trebui sa ploua ca din galeata sa stearga praful de pe masini. Din pacate de multe ori ploaia mai rau murdareste decat spala.

Link to comment

Scuze...ma refeream la ca si cum ai turna apa cu galeata si nu ca ploua mult. Am tot "studiat" si eu problema si din pacate praful ramane. Parca in contact cu primii stropi de ploaie se lipeste de masina. Oricum aceasta problema va persista muuulta vreme de aici inainte. Trebuie sa traiasca si spalatorile cumva...nu-i asa? :mrgreen:

 

P.S. Eu am renuntat sa sar repede sa spal masina sau sa o duc la spalatorie din aceasta cauza. Ar fi prea costisitor si nici nu m-ar deranja prea tare...asta daca nu ar fi pasaricile (nu va ganditi la prostii)binevoitoare care imi spoiesc masina aproape in fiecare zi. Noroc ca mai ploua din cand in cand si mai trece. :D

Edited by BH ZNS
Link to comment

Asta e o problema dezbatuta de multi cu masini care se minuneaza de "modele", e prea mult praf in atmosfera. Totusi, petele nu raman daca e ploaie torentiala, numai cand stropeste asa, putin.

Si masina mea e leopard acum...

Link to comment

Si eu la fel, cel putin la Clio i-a iesit o mandrete de panza de paianjen deasa pe spoiler...

Daca parbrizul e curat si se mai vede cate ceva in geamurile laterale (sa pot sa ma asigur in intersectii) mie mi-e suficient. A, si sa nu cobor din masina mai murdar decat am urcat.

Link to comment

S-a intamplat in Iasi, o ploaie murdara... Am intrat la o ciocolata calda cu membrii dwc Iasi iar cand am iesit masinile noastre erau culoarea lutului... Asta se intampla acum vreo luna cred... Pana acasa am consumat vreun litru de solutie de parbriz, ca se murdarea instant de la ploaie...

Link to comment
  Zmeul cel rau said:
Deci se pare ca in alte parti nu se intampla ca in Bucuresti, altfel v-ati fi dat seama despre ce vorbesc. Poate in Craiova.

Zmeule, iti confirm eu: in Slobozia, dupa 2 nopti cu ploaie, masina e murdara, dar e murdara "normal", daca pot sa zic asa. Adica e gri praful. In schimb in Bucuresti, dupa o ploaie de noapte (habar nu am daca a fost puternica sau doar o stropeala) masina e galbui. Cel putin pe acoperis, e leopard, cum a zis Iulia. Si in Bucuresti venisem seara din Mangalia, unde o spalasem, era foarte curata.

Link to comment

Nu ceara din aia de la spalatorie. Eu ceruiesc masina cam o data pe luna vara si o data la 2 luni iarna (ca-i mai frig :D ) Spal masina, o dau cu ceara solida cu carnauba si apoi o sterg cu o carpa moale si gata.

Link to comment

Dejeaba, in cazul unei ploi murdare tot se face varza...

 

Plus ca tu daca nu o dai cu ceara la culoarea masinii tale arata aiurea... La noi ceilalti, cu masini colorate antijeg nu conteaza la fel de mult.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...