Ulici Aleodor Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Prima ar fi sunetele de sub masini. Am un Cielo 96 am fost la service mi-a verificat capete de bara rulmenti tot a zis ca toate sunt ok a spus ca sunt etrierele le-am schimbat si degeaba sunetele au ramas. Se aude atunci cand roata e putin virata si drumul e distrus sub el. A doua probleme sunt trepidatiile la viteza de peste 100km. Nu vibreaza volanul deloc ci doar scaunele. Am jenti normale noi. Sper sa ma ajutati in aceste privinte pentru ca in rest sunt foate multumit de masina! Link to comment
smart_ass Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Asta cu trepidatiile s-ar putea sa fie de la roti, care e posibil sa nu fie echilibrate corect. Iti sugerez sa faci o echilibrare de roti si o geometrie. Cred ca vei vedea o imbunatatire. Succes! Link to comment
khhamsin Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Trepidatiile numai la viteza mare cu siguranta sunt de la roti. pe langa echilibrare ai putea sa verifici si geometria rotilor. Cat despre sunete, am si eu ceva foarte asemanator, si sunt de la scaunul superior al amortizorului. Mai neplacut e ca trebe inlocuite pe ambele parti, sa nu-ti stea masina intr-o parte... bine ca nu sunt scumpe... Link to comment
Ulici Aleodor Posted November 7, 2004 Author Share Posted November 7, 2004 La amortizoare ma gandeam si eu altceva nu cred ca mai poate fi. Cu echilibrarea este o problema la mine aici in Resita cam toate aparatele de la service-uri sunt de ani de zile si nu mai echilibreaza prea bine. Probabil cu un drum la Timisoara ma rezolv. Link to comment
Ulici Aleodor Posted November 7, 2004 Author Share Posted November 7, 2004 Imi amintesc ca baiatul de la service sa uitat mult la amortizorul din drepta fata si a spus ca e "ceva" joc dar mai mult n-a stiu ce sa zica, n-a fost sigur. Sper sa o rezolv cat mai curand. Ma bucur ca vine iarna si strada se umple de zapada astfel nu mai sunt gropi si mie nu imi mai bate nimik :-D Link to comment
ovi_jer Posted November 7, 2004 Share Posted November 7, 2004 Daca sa mers mult cu cauciucurile dezechilibrate acestea sau uzat neuniform si nu ai ce sa le mai faci. Link to comment
expero 16V Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Trepidatiile numai la viteza mare cu siguranta sunt de la roti. pe langa echilibrare ai putea sa verifici si geometria rotilor.Cat despre sunete, am si eu ceva foarte asemanator, si sunt de la scaunul superior al amortizorului. Mai neplacut e ca trebe inlocuite pe ambele parti, sa nu-ti stea masina intr-o parte... bine ca nu sunt scumpe... Sacunul superior al amortizorului e tot aia cu flansa amortizorului?? Link to comment
khhamsin Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Nu ma pricep prea bine la masina mea, ca n-am avut curajul sa-mi bag prea mult nasul (of, daca era Dacie...), dar din ce mi-au bagat mecanicii ar fi diferite... Link to comment
cata73 Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 cred ca am cam aceeasi problema: ocazional, cand sunt rotile cotite prin gropi, se aude un fel de trosnit de sub masina...nu stiu de unde este am schimbat amortizoare, rulmenti amortizoare (palarii), cap bara...nu realizez de unde se aude... Link to comment
expero 16V Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 cred ca am cam aceeasi problema:ocazional, cand sunt rotile cotite prin gropi, se aude un fel de trosnit de sub masina...nu stiu de unde este am schimbat amortizoare, rulmenti amortizoare (palarii), cap bara...nu realizez de unde se aude... Si eu am aceeasi problema ca si tine.Troncane ceva ocazional cand e o denivelare a drumului.M-amm uitat pe sub ea la toba..ni8mic.se aude ca si cand se loveste o piesa de alta. Problema e : scaunele de la amortizoare sunt tot alea cu flansele??? :?: Mecanicul mi-a zis ca flansa n-are nimic pt.ca s-ar auzi fier pe fier in momentul ala. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Exact asa facea masina lui taica-miu (tot espero). A fost la service si aia au zis ca sunt arcurile putin rasucite ( :!: ). Le-au aranjat si dupa vreo cateva sute de km a inceput sa faca la fel. PS Asta se aude pe spate. Link to comment
cata73 Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 espero 16v, cred ca se refera la acelasi lucru...flansa amortizor = rulment amortizor(palarie, in termeni populari), dar eu doar ce am pus noi...nu cred ca ar fi de acolo... adevarul este ca mie mi-a dat impresia de arc rupt dar...nu este asa, arcurile sunt ok.. s-ar putea sa aiba dreptate zmeu, desi arcurile se rotesc odata cu roata/amortizor, tocmai datorita acelui rulment.. Link to comment
hellcat Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 la fel si la mine, cu toate piesele mai sus schimbate. banuiesc ca si zgomotul asta il incadram la "asa face toate". si eu banuiesc flansele si chiar schimbate cu altele noi nu mai e ca din fabrica. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now