Jump to content

Holden Astra Cdti 200cp/400nm (tuned)


Recommended Posts

  • Replies 280
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper ca n-o sa se considere reclama din moment ce 1. Vauxhall nu are reprezentanta in Romania si 2. Cutiile astea nu merg pe nimic de la Daewoo :)

 

Ai mai fost avertizat pentru asta asa ca nu ai scuze pentru cea ce faci.

Link to comment
Greu cu pregatirile de Revel, ajunul de anul nou e foarte... fierbinte. La propriu!

 

Auzi, tu ai pui poza aia pentru a vedea care e temperatura afara sau sa vrei sa ne minunam noi de consumul unui diesel tunat? :mrgreen:

 

Hai, La Multi Ani ca a trecut si anul asta! :drinkers:

Link to comment

Eu cred ca "a mea e mai lunga si mai groasa" s-a transformat in "a mea e mai economica si pe deasupra e si diesel".

 

Cred ca visul romanesc se modifica din "casa, masina si termopane" in "casa, masina diesel si termopane". In ziua de azi, doar fraierii (as in: not smecheri) isi mai cumpara benzina.

Link to comment

Adica noi estem fraieri? Not jmecheri. Nu ai observat cumva ca pretul la motorina incepe sa urce MAI MULT decat pretul benzinei? S-a sesizat lumea ca diesel=economic si rafinariile isi permit sa pluseze. Ce m-as rade sa fie benzina jumate cat motorina =)) .

Edited by Lucian M
Link to comment

Nu conteaza pretul. De fapt nu conteaza nimic atata timp cat consuma putin. Asta-i filozofia romaneasca pe care unii nu o inteleg. Mai ales eu care i-am luat sotiei un 4.2L V8, in mod evident, benzina.

Link to comment
Nu conteaza pretul. De fapt nu conteaza nimic atata timp cat consuma putin. Asta-i filozofia romaneasca pe care unii nu o inteleg. Mai ales eu care i-am luat sotiei un 4.2L V8, in mod evident, benzina.

 

In afara de a pune paie pe foc nu stim sa facem nimic?

Pana una alta, preturile la carburanti cresc(fie ca vorbim de benzina, motorina sau GPL) asa ca este (oarecum) normal ca piata sa ceara motoare cu randament mai mare. Nu cred ca am ajuns atat de sus incat sa ne permitem o a 2-a masina just for fun(la care costurile de intretinere si rulare sa nu ne intereseze), sau macar nu toti.

Link to comment

Din pacate nu, dar pot sa pun niste paie pe foc, 310cp, 420nm, 0-100 in 6.8 secunde, aprox 1700kg (body-ul din aliaj de aluminiu, 5030mm lungime), cea mai mica garda la sol vazuta de mine (cica ar fi suspensie sport) si multe masini pe autostrada care se apropie foarte tare sa vada ce motor are masina aia care a trecut ca vantul pe langa ei :rolleyes: Din pacate nu scrie absolut nimic pe portbagaj :->

 

Cel putin pe mine m-a lasat masca ce sportivitate poate avea o adevarata limuzina. Dar cred ca suntem offtopic, aici e vorba de masini diesel economice, nu? :>

Link to comment

@Wallaby, faina masinuta. Felicitari.

Si eu apreciez o masinuta ieftina care fuge tare la un consum mic. Asta e tot ce conteaza. De fapt, cam asta isi doresc mai toti participantii la discutii pe acest forum si nu inteleg de ce nu s-a marsat pe acest filon de discutie. Cred ca achizitia ta ar fi trebuit sa dea mai degraba idei utile (nu ca ar fi singura) si nu altceva.

So, I'm on your side. :)

Edited by Engine
Link to comment

Nu-i waste of money deloc. Chiar vreau sa stiu ce poate. Imi plac la nebunie gadget-urile astea! Trebuie sa fie extrem de interesant sa-ti vezi datele pe cateva ture de circuit.

Dupa ce ma satur de Gtech RR o sa-l revand, probabil o sa pierd cateva zeci de dolari da' macar imi satisfac curiozitatea.

Link to comment

Frate eu nu te inteleg. Iti place scula pe care o ai, esti multumit de ea.. ce naiba trebuie sa ai confirmarea tuturor?

Mie mi se rupa la 25 de cm in fata daca cuiva ii place de a mea sau ba.

 

Chiar nu vezi ca iti atragi doar numai ironii mai subtile sau nu?

Eu cred ca tu nu dormi noaptea sa vii sa scrii aici sa demonstrezi tuturor ceea ce tu crezi. Chiar asa masochist esti? :)

Ca si cum ar fi ceva de viata si de moarte. Omule un o tabla in definitiv. Putem trai foarte bine si fara 10 sau 100 de cai in plus.

Link to comment

faina masinuta - iar motorul este unul excelent si fara tuning

DAR - am un mic comentariu - un powerbox (ce ai tu de fapt pe masina) "duce" motorul la maxim 180cp (reali) - asta impreuna si cu un filtru sport si eventual intercooler diferit. (am avut pe dieselul din semnatura si am studiat f bine problema)

Powerboxul este metoda cea mai ciobaneasca de tuning pt turbodiesele, el nefacand altceva decat sa "minta" ecu-ul, modificand (a se citi offsetand) informatiile de la unul sau mai multi senzori (in functie de complexitatea boxului), in timp ce o remapare modifica mult mai multi parametri din "harta de injectie"... de aici si rezultatele mai bune

La 200 cum zici tu se ajunge doar cu turbina marita, intercooler mai mare, tubulatura turbina siliconica si o resoftare f serioasa si bine facuta... dar si la cat ai acum e ok

dar oricum - multi km fara probleme alaturi de ea!

Edited by madkat
Link to comment

Se confirma faptul ca puterea de 200 cp si 400 nm din green box nu exista.Pina in prezent testul dyno a fost deja facut dar rezultatele nu probeaza numele acestui topic sau nu s-a facut si nici nu s-a dorit a se face pentru ca se stia de la bun inceput ca e doar o cutie cu rezistente( emulator) care aduce un plus pe turatie ridicata si caderi-intreruperi de putere-cuplu pe cea mai mare plaja de turatie.

Edited by ovi_jer
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...