Jump to content

Laguna 3


matias

Recommended Posts

Astazi se lanseaza noa generatie de laguna - a 3-a.

Poze :

http://www.promotor.ro/revista/articole/23...t-Laguna-3.html

 

"Renault propune ca intrare in gama motorul de 1,5 dCI ce dezvoltă 110 CP şi impune un nou standard în segment prin consumul său mediu de doar 5,1 litri la suta de km. Motorul de 2.0 litri dCI este disponibil în trei versiuni de putere, 130, 150 şi 175 CP, Renault reuşind să acopere foarte bine gama de puteri la capitolul motoare diesel. În ceea ce priveste benzinarele, noua Laguna este dotată cu noul motor de 2.0 litri aspirat de 145 CP, dezvoltat în colaborare cu Nissan iar clienţii mai pretenţioşi vor putea comanda versiunea turbo de 170 de CP. Ulterior vor apărea şi motorizări mai puternice. Rămâneţi alături de Promotor.ro pentru mai multe detalii în scurt timp."

 

Ca parere personala - masina este acceptabila, cu un interior foarte reusit si un break care arata demetial.

Edited by matias
Link to comment

Daca va uitati bine...in mare e citroen C5...urata rauu cred ca au fost beti designerii cand au desenat-o. Interiorul e de nota 9+(ca este copiat dupa bmw).

Link to comment

Iata si niste filmulete:

 

http://www.promotor.ro/revista/?module=web...3&videoId=0

 

Interiorul este intr-adevar extraordinar...mai ales volanul (se vede mai clar in filmulet).

Si motorizarea este exceptionala...dCI 2L si 175 HP :osanale:

 

Am avut ocazia sa-l vad pe laguna 2 in varianta 150 HP si este un produs excelent...cu 175hP o sa fie super.

 

Modelul nou e inca un renault... nimic mai mult. Dar va avea piata lui [\quote].

 

Cum de ti-ai dat seama ? :mrgreen:

 

Eu sper sa nu fie ca actualul passat :mrgreen:

Edited by matias
Link to comment

Un C5 restilizat urat, dupa gustul meu! In afara de jante nimic nu mi se pare deosebit la generatia a 3a! :scarpin: Poate o arata mai bine in realitate decat in poze...

Link to comment
  • 11 months later...

Pozele oficiale (sau aproape oficiale) cu L3 coupe:

 

PS

Referitor la tipicul "Germana SH vs frantuzeasca noua"...se observa ca aceasta masina + motorul V6 dCI ( 500Nm si ceva caluti...cam 320 hp) nu se poate compara cu un polo TDI la vro 80000km.

post-2574-1211623442_thumb.jpg

post-2574-1211623453_thumb.jpg

post-2574-1211623461_thumb.jpg

post-2574-1211623470_thumb.jpg

Edited by matias
Link to comment

Dar la pret se compara ??????????

 

Oricum, ca alura coupe-ul asta nu ar arata rau din punctul meu de vedere. Ca obiectie, farurile. Daca nu ar aea faruri cred ca mi-ar place mai mult.

Link to comment
Dar la pret se compara ??????????

 

Oricum, ca alura coupe-ul asta nu ar arata rau din punctul meu de vedere. Ca obiectie, farurile. Daca nu ar aea faruri cred ca mi-ar place mai mult.

 

 

Era o gluma. Tocmai ca nu poti compara mere cu pere. Din ce s-a vehiculat pe diverse siteuri masina asta cu motorul de mai sus (V6 dCI si 320 hp-cand va apare ) ar fi pe undeva pe la 40000E - 45000E :( ... deci destul de mult.

 

Mult mai pamantene preturile masinii cu motoarele actulae - 2T 170 hp si 2L dci - 175 hp care s-ar invarti pe undeva pe la 30000E.

Edited by matias
Link to comment
Si motorizarea este exceptionala...dCI 2L si 175 HP :osanale:

 

Am avut ocazia sa-l vad pe laguna 2 in varianta 150 HP si este un produs excelent...cu 175hP o sa fie super.

Eu condus Laguna 2, varianta de 170cp (2l turbo) si mi-a lasat o impresie foaaaarte placuta :D

 

Arata bine coupe-ul, dar 40+k euro @-) mi se pare o suma exagerata pt. o Laguna (sa nu zic pt. o masina frantuzeasca, tot a fost in prim plan zilele astea un topic legat de asta :D )

Link to comment

vrei nu vrei un asemenea coupe cu asemenea motoare costa. in mare parte si din cauza ca , costurile de productie, cercetare se amortizeaza pe un numar mai mic de unitati ce se presupune ca vor fi vandute.. sa nu uitam insa ca alea ar putea fi preturi de franta, nu de romania..

Link to comment

45000E din cauza motorzarii pe care nu o intalnesti pe toate drumurile .. 3L dci si 500Nm inseamna ceva :D

 

O alta cauza...siteul cred ca era englez si acolo sunt alte preturi :dizzy:

Link to comment
Designul este deosebit, pornind de la grila aia ce mai avea putin si cuprindea aripa pana la romubul de 1/2 mp... La 40k eur m-as gandi la cu totul alte masini, nu la o laguna dci...

 

Motorizare + interiorul ... avem si ceva poze cu interiorul...realizezi ca masina nu este scumpa de loc

Link to comment
... La 40k eur m-as gandi la cu totul alte masini, nu la o laguna dci...

Un prieten si-a luat un Aston Martin la banii astia (in leasing). Trebuie sa fii printesa Sisi sa dai atatia bani pe un tractor.

Edited by tolin
Link to comment

Poate la Sh :) )

 

Eu stiu pe cineca care a dat aproape 35000E pe o alfa romeo JTD 2.4 si 200 HP. Probabil ca daca pui masinile una lang alta ajungi la concluzia ca laguna coupe cu motorizarea aia de 320 hp este chiar ieftina :) ) ... low cost :) )

Link to comment
e observa ca aceasta masina + motorul V6 dCI ( 500Nm si ceva caluti...cam 320 hp) nu se poate compara cu un polo TDI la vro 80000km.

Are vreo 265 de cai, conform prosport dar cred ca tu deja i-ai tras un chiptuning :) ) .

 

La pretul ala este exagerat de scumpa. Poti lua un S2000 (33.000eur), un RX8 (32000eur) . lancer evo IX (40.000eur), subaru imprezza WRX (cca 42.000 eur) si multe alte masini cu mult mai mult pedigree decat face reno. Dar, din pacate, consuma mult :( .

Link to comment

Evident, SH, dar in garantie. Oricum, la kilometrajul la care o va vinde, va lua mai multi bani decat pe frantuzoaica. In plus, n-are treaba cu impreviziunile de comportament ale electronicii de tip Reno. Un cunoscut a tinut mortis (l-am rugat sa n-o faca) o demonstratie de inteligenta a electronii de pe masinile de lux marca Reno (era singurul nostru mijloc de locomotie in acel moment). A ajuns sa planga in varf de munte, cu piatra in mana, sa-si sparga un geam lateral. Era atat de bulversat (termen frantuzesc, inventat probabil pentru marca Reno) incat era in stare sa sparga geamul cel mai defavorabil, pana ajungea la Bucuresti. Noroc ca am reusit sa-i demonstrez cum ii deschid masina in 2 min. fara sa se sesizeze cineva, ne-avand vreo experienta similara anterioara.

 

Epilog: cand a ajuns la Bucuresti si-a vandut masina.

Link to comment

Lasati-o cu electronica renault. Am avut frantuze si am si acum iar electronica este ultima parte la care am avut probleme. Astea-s baliverne de 2 lei si vorbiti din autzite fara o experienta proprie sa vedeti excat depre ce este vorba...probabil daia si inversunarea voastra impotiva masinilor frantuzesti. Adevarul este insa altul.

 

In legatura cu puterea motorului V6 intra-adevar sunt mai multe variante de putere (aparute pe net...cel putin momentan). Acolo unde a aparut informati ( motorul avea 320 hp si 500 Nm... informatie al cauri adevar il vom afla cand va apre motorul. Momentan sunt doar sepculatii.

 

Oricum daca au scos 175 hp din 2L prin regula de 3 simpa puterea motorului V6 de 3 litri nu va fi una mica. Fiat a sos din 2.4L 200 hp...

Edited by matias
Link to comment
Astea-s baliverne de 2 lei...

Analizand generatia EMO am constatat utilizarea frecventa la ei a acestei sintagme: "... de 2 lei/de 2 bani". O folosesc atunci cand li se termina fondul principal de cuvinte, precum injuraturile la cei neinstruiti sau la mascarea cazului in care nu inteleg despre ce se discuta, adica cand singura iesire ti-o ofera umorul. Dar cand n-ai nici din asta, te apuci sa cataloghezi pareri. Daca nu esti in stare sa schimbi idei sau experiente, la ce te mai apuci sa postezi pe un forum ?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...