Antonyo20 Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 (edited) M-am gandit sa deschid acest topic pentru a discuta pareriile de masinile ce alergau la Campionatul Mondial cu 25-30 de ani in urma...!O sa pun niste poze si niste link-uri...Sa le vedeti in actiune si asa ca estetica.Parerea mea unu` cred ca sunt mult mai performante decat cele ce alearga in ziua de astazi...si multe dintre motoarele care le vedem alergand la VTM si de peste hotare..cred ca au copiat cate ceva dupa aceste masini...!Eu am vazut pe youtube filmulete cu niste curse de WRC de pe acel timp...si am ramas masca... .Nu se compara nici o masina cu ce am vazut..parerea mea! Acum va las pe voi sa dati cu parerea !Multumesc. Edited June 9, 2007 by Mircea Link to comment
Lao Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Dintre toate Lancia Delta Integrale îmi place cel mai mult. Referitor la diferenţele dintre astea şi cele actuale, trebuie ţinut cont că multe au survenit ca urmare a modificărilor repetate de . Ca şi in F1, maşinile deveniseră foarte rapide şi in acelaşi timp foarte periculoase. Nu uitaţi că în F1 la un moment dat găseam suspensii active, controale ale stabilităţii şi motoare mai mari ca cilindree şi putere. La fel s-a intamplat si cu WRC-urile, modificări peste modificări, toate in ideea de a mări siguranţa per total. Şi nu in ultimul, WRC-urile actuale, datorită multitudinii de sisteme mai mult sau mai puţin electronice, sunt muult mai uşor de condus decât cele de mai sus. Link to comment
Antonyo20 Posted June 9, 2007 Author Share Posted June 9, 2007 Lancia Delta intradevar este o masina buna! Mie cel mai mult imi place si din punct de vedere al cat si al esteticii..Audi Quattro.Nu numai ca a fost prima care a introdus in WRC tractiunea 4x4..dar si performanta la care au putut sa aduca aceasta masina..ajungea intre 600-900CP ,in timp ce masiniile celelalte aveau decat tractiune pe spate.La Renault 5 turbo a fost gandit chiar foarte bine sa ai puna motorul central..ceva asemanator ca la Ferrari.Dar se pare ca dupa multe incidente petrecute ... soldata si cu moartea a lui Henri Toivonen care pilota o Lancia Martini...Grupa B a fost interzisa...nu aveau limita de putere. Si inca ceva...ca sa mergi cu o asemenea masina trebuie sa fi intradevar pilot cum au fost ei...nu ca la noi..vine unu` ca Victor Baldescu cu bani , cu o masina de sute de mii de EUR de 900CP si iese mereu pe locuriile 5-6 de la grupa lui...in fata lui fiind altii care au masini mult mai slabe ca ale lui..dar dupa cum spuneam conteaza pilotul! Link to comment
mike.omega Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 As dori sa subliniez faptul ca desi concurau in WRC, masinile erau impartite altfel Spre exemplu Lancia Delta era din Grupa B Link to comment
Pedala Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 (edited) Lancia Delta Integrale nu a alergat in grupa B. A alergat in grupa A dupa 1986, anul in care s-au interzis masinile de grupa B. Modelul de grupa B s-a numit Delta S4 si nu impartea cu Delta decat numele. Era o masina cu motor central de 2litri ajutat de doua compresoare si doua turbo, sasiu din profile tubulare sudate si suspensie cu doua brate suprapuse la toate rotile. Inainte de S4 Lancia a alergat cu modelul 037. Binenteles conform regulilor grupei B a existat si varianta de strada a Deltei S4 numita Stradale cu motorul detunat si... interior. Au fost niste masini absolut nebune pentru niste vremuri nebune, si tocmai nebunia lor le-a eliminat din competitii. Nici cei mai buni piloti nu le stapaneau complet fiind constant la limita. Circula pe internet un filmulet cu picioarele unui pilot care conduce un Quattro S1. Parca joaca step... P.S. Grupa A era foarte asematoare cu WRC-ul de azi. Edited June 9, 2007 by Pedala Link to comment
EM!L Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Delta intgrale e si preferata mea dintre masinile acelor vremuri "periculoase". Cei ce le pilotau erau adevarati maestrii, iar din partea mea toata admiratia...cu atat mai mult ca nu aveau atatea sisteme electronice si de management al masinii, maiestria lor era cea care facea diferenta (normal in combinatie cu mecanicii). Link to comment
c_french84 Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Sa nu uitam de Peugeot 405 T 16 si ce a putut sa faca Ari Vatanen-rally ride Paris Dakar castigata,si recordul pe Pikes Peak ce este inca in vigoare si nebatut de multi ani!Masinile se faceau altfel,alta durata de viata avea produsul-o masina foarte reusita! http://www.youtube.com/watch?v=ib3Q0C07dVo Link to comment
Antonyo20 Posted June 9, 2007 Author Share Posted June 9, 2007 Intradevar...piloti ca cei de atunci...nu se mai compara! Link to comment
Andr3y Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 si pt mine lancia delta e viata mea...am avut si ocazia sa vizionez una mai de aproape Link to comment
SORAN Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 (edited) Apropo de Audi quattro inca niste poze: Edited June 11, 2007 by SORAN Link to comment
Antonyo20 Posted June 11, 2007 Author Share Posted June 11, 2007 Wow!Soran...unde ai facut poza asta?Presupun ca nu in Romania...Asteptam detalii.. . Ieri am fost la Paraul Rece la VTM (Viteza pe traseu montan)si..in afara de Victor Baldescu cu Ford Focus de 900CP si a abandonat... )"> A mai fost o Lancia Proto...Doamneeeeeeeee cum fugea masina aia...parca era racheta..glontz...nici nu am sinonim pentru ea...o sa pun o poza cu Lancia Proto..sa vedeti cum arata! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now