dArabZaraq Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 CAnd am luat masina mi sa spus sa vin la 1000 km unde cica au mai starns ceva suruburi si atat, apoi sa vin la 10000 km pentru ulei si ce mai apare. Din forum aflu ca se mai schimba ulei si pe la 1000. OARE DE CE DAEWOO ROMANIA NU ARE O POZITIE Ferma la ce se face la revizii si lasa pe mana dealerilor SNAPANI serviceul masinilor in garazie. Link to comment
florinbad Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Cei care vor sa-si schimbe uleiul la 1000 km o fac pentru ca asa "vrea muschii lor" sau ca este un fel de ulei de rodaj (desi nu este). Daewoo a presupus ca in Romania este ca in Nemtia (strazi asfaltate impecabil, autostrazi impecabile, praf impecabil, noroi impecabil etc, toate impecabile...), deci nu poti omori masina chiar atat de repede pe cat ar dori ei. Dar conditiile din Romania sunt cele care sunt si te obliga sa schimbi uleiul macar la 5.000 de km (daca tii intr-adevar la masina!). Recomandarea sau obligativitatea de a schimba uleiul la 10.000 se adreseaza tuturor tarilor in care a fost comercializata masina (ma refer la Matiz), adica: Italia, Cehia, Polonia, Ucraina etc.etc.etc si era mai dificil de conceput o carte tehnica numai pentru Romania si nu una generala... Cam atat! Link to comment
Vali.D Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 in manualul de utilizare scrie clar : primul schimb de ulei este la 10.000 km. Restul mofturi . Link to comment
danielson Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Am discutat cu un domn de la Daewoo. Cei de la Daewoo recomanda tuturor, inclusiv service-urilor, sa modifice plaja de schimb de ulei de la 10 mii de km, la 5 mii de km, si sa sfatuiasca clientii sa vina la schimb de ulei la 5000. Este doar la latitudinea celor din service si a clientzilor. Domnul de la Daewoo mi-a recomandat clar, sa schimb la 5000km. Daewoo recomanda, service-ul face ce doreste, clientul plateste ... Oricum, tot la 10 mii voi schimba, din lipsa de finantze ... Link to comment
U R S U Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 PARANOIA! Eu il sschimb la 5.000km Link to comment
Satori Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 nu sunt mofturi si nici paranoia. sunt oameni care prefera sa ii dea in goarna in primii 1000km dupa care sa schimbe uleiul. cica asa motorul vine mai repede la "performanta uzuala". Link to comment
Vali.D Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 d'le astia au luat-o pe aratura ? ce draq inseamna asta ca recomanda telefonic mbi uleiul la 5000? sa modifice in cartea tehnica si in carnetul de service treaba asta !! Link to comment
danielson Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Stati mah ca n-ati inteles Primul service gratuit se face la 1000 de km, si se schimba si uleiul cu ocazia asta. E musai, altfel putetzi pierde garantzia. Apoi, e recomandat de Daewoo sa facetzi schimbul din 5000 in 5000 de km. Probabil ca nu m-am exprimat foarte clar. Sorry. Link to comment
brusli Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 CAnd am luat masina mi sa spus sa vin la 1000 km unde cica au mai starns ceva suruburi si atat, apoi sa vin la 10000 km pentru ulei si ce mai apare. Din forum aflu ca se mai schimba ulei si pe la 1000. OARE DE CE DAEWOO ROMANIA NU ARE O POZITIE Ferma la ce se face la revizii si lasa pe mana dealerilor SNAPANI serviceul masinilor in garazie. pai acuma ce mai conteaza????????????? :? tot ziceai c-o vinzi 8) Link to comment
dArabZaraq Posted November 11, 2004 Author Share Posted November 11, 2004 Stati mah ca n-ati inteles Primul service gratuit se face la 1000 de km, si se schimba si uleiul cu ocazia asta. E musai, altfel putetzi pierde garantzia. Apoi, e recomandat de Daewoo sa facetzi schimbul din 5000 in 5000 de km. Probabil ca nu m-am exprimat foarte clar. Sorry. SEFU DE ASTA SUNT IO' SUPARAT PE DAEWOO CA O TOT FREDONEAZA IMPREUNA CU DEALERII PE TEMA GARANTIEI ASTA CA SA NU MAI ZIC DE CALITATEA MASINII Link to comment
keluboss Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 schimbul de ulei dupa prima mie de km este necesar dintr-un motiv simplu, pentru a inlatura spanul din motor pe care facturierii de la WOO Craiova l-au lasat acolo, vreti bine, nu ne vedem la 10.000 Aici e doar o chestie de cit de mult tineti la gindac si cit va tine buzunarul sa-l ocrotiti Link to comment
Satori Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Nu se schimba mai uleiul la 1000km. Poti sa il schimbi la cat scrie in carte. Nimeni nu se supara din cauza asta cand vine vorba de garantie. E vorba despre cat de mult tii la masina si daca vrei sa faci asta mai des cand se spune sa schimbi la 5000km. Link to comment
Doru Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Eu schimb la 5000. Sa schimbe la 10000 cei care au 4 litrii in motor. La doua kile si ceva cat ia Matiz-ul merita schimbat mai des. Ce spun cei de la garantii si service este treaba lor. Motorul este al meu, eu am dat banii pe el si de garantie ma doare in cot. Am renuntat cand s-au uitat la mine ca la OZN-uri ca am solicitat un schimb de lichid de frana. Cica la revizie. Ei este oameni de afacerisi nu se ocupa de maruntisuri. Masina a trecut de perioada de fiabilizare asa ca La cat mai multi kilometrii Bumbi ca are grija tata de tine. Link to comment
tolin Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 in manualul de utilizare scrie clar : primul schimb de ulei este la 10.000 km. Restul mofturi . Tot la manual mai scrie si de "conditii grele: mers frecvent pe distantze scurte, relanti excesiv sau mers in mediu cu mult praf". Eu am recunoscut in acest text Romania si asta imi ocupa tot timpul. Link to comment
danielson Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 SEFU DE ASTA SUNT IO' SUPARAT PE DAEWOO CA O TOT FREDONEAZA IMPREUNA CU DEALERII PE TEMA GARANTIEI ASTA CA SA NU MAI ZIC DE CALITATEA MASINII Stai linistit, sa vezi ce-o fredoneaza aia de la Volksvagen. Sunt si mai si ... Insa, pana nu o patesti, nu crezi ... In Brasov deja a inceput un curent de opinie conform caruia majoritatea masinilor aduse din import de catre VW sunt cu probleme ... Link to comment
Pedala Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Nu e zvon, e ceva probat Probleme sunt la Diesel-uri. Cunosc doua cazuri: 1. Passat 130 4-Motion 100000km. Doua turbine, doua ambreiaje 2. Golf 110 23000km. O turbina + o parte din bucsi cazute la ~10000km Link to comment
csergogaby Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 fftopic: Si in Iasi e aceiasi treaba, Volkswagen Touran la 2000 km busita cutia de viteze... au lasat masina la Pascani si au venit cu trenul. Dai o gramada de bani pe tehnologie germana cica, dar de fapt eu dau la acelasi pret ca in vest masina facuta special pentru Europa de Est. Link to comment
VAXXi Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 O dăm în offtopic, dar fie. Poveste spusă de o profă de-a mea, soţia directorului de la Compaq România: Passat nou, full option, prima iarnă cu maşina, la ski în Austria. Urcând spre munte, se aprind beculeţele în bord, se opreşte motorul, tras pe dreapta, şi adio - n-a mai vrut să pornească. S-au întors cu trenul în ţară Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now