Mike1 Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 (edited) Din pacate nu pot face o poza a rotii (a talonului in speta) - nu am aparat digital dar si constructia cauciucului (de iarna)permite o astfel de presiune. Confortul la rulare este foarte bun, articulatiile sunt protejate (eu oricum nu sunt o fire agresiva la volan, iar la gropi incetinesc si le evit in 90% din cazuri ) . Iar in aproape 3 ani de cand circul asa, cauciucurile nu prezinta semne de deteriorare sau imbatranire PS Modelul masinii se gaseste in profil Edited September 13, 2005 by Mike1 Link to comment
Tommy Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 (edited) am experimentat si eu mai multe presiuni (la 185/60/14, montana, pe toate rotile aceeasi presiune) la 1.8 putin supraviratoriu (precisa fata, dar fuge spatele, scartaie chiar in curbe luate mai tare) la 2.0 ceva mai bine dar tot supravireaza la 2.2 stabilitate mult mai buna, nu mai fuge spatele dar atentie la gropi la 2.5 dura si.. se simte deja orice denivelare in suspensie cred ca cel mai bine ar fi sa experimentez si alte anvelope p.s. edit: imi asum riscul ca experimentul sa fie subiectiv, pentru cei indecisi sa faca propriile incercari p.s. edit 2: la frana 2.2 a parut cea mai buna Edited September 13, 2005 by florin_t Link to comment
getablonda Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Din punctul meu de vedere, daca nemernicul si idiotul de fabricant a scris acolo 2,1 atm cu pneul rece, dimineata, eu de ce dracu sa bag 2,5, sau 1,4???? <{POST_SNAPBACK}> Faceti ca Mircea (cel Batran)! Nu stiu cum e el la stat dar, e mare la sfat! "> Cred ca si ce e scris pe anvelope e important, poate chiar cel mai important Eu spun doar ca presiunea afecteaza si siguranta si confortul. Si, desi trebuie bine facuta, este greu cand nu ai scule bune sau trebuie sa te bazezi pe unii care se simt ofensati daca te uiti si tu in manometru. In toate cazurile, aderenta nu depinde de marimea suprafetei de contact ci de calitatea ei, iar consumul nu prea scade daca umfli rotile pentru ca nici drumurile nu prea sunt fara gropi. Incercati asta: mers pe macadam cu presiuni mai mari si mai mici (in limitele prescrise, bineinteles ). Link to comment
Mircea Posted September 13, 2005 Share Posted September 13, 2005 Faceti ca Mircea (cel Batran)! Nu stiu cum e el la stat dar, e mare la sfat! "> fftopic: 1,80, 80 kg, 29 de ani! Link to comment
Bobby Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 (edited) Eu fac presiunea cam o data pe luna si de cele mai multe ori la Rompetrol. E gratis oricum, si imi place ca fata de vulcanizare nu dau de toti ghiolbanii si nu e nici mizerie. E cel mai bine sa mergi periodic la o singura vulcanizare fiindca are acelasi manometru si stii ca iti face o anumita presiune. Pe urma iti dai si tu seama dupa cum merge masina daca e naspa sau nu. Se simte diferenta daca mai trebuie sau nu. Eu, la Cielo fac presiune 2.0 pe fata si 2.2 pe spate. Faceti frate presiunea ca altfel faceti galme in cauciuce si e urat si naspa si cu riscuri de belea. Edited October 14, 2005 by Bobby Link to comment
jekill Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 Eu am luat dintr-un magazin Plus un manometru electronic (care este foarte exact pana la proba contrarie) cu 6 euro. Atentie! magazine Plus se vor deschide si la noi in tara, numai in Bucuresti vor fi 3. Din noiembrie. Manometrul meu are si prospect in limba romana, desi eu l-am gasit la Sevilla. Indica in bari si in PSI. Link to comment
Viktor Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Iar in manualul de utilizare spune negru pe alb ca pneurile de iarna trebuiesc umflate cu 0.2-0.3 bari peste presiunea recomandata ... Aceiasi poveste am gasit-o in manualul unui Hyundai H1 din 2008, am cam ramas cu semnul intrebarii, de ce. Link to comment
Englishman Posted February 7, 2011 Share Posted February 7, 2011 Aici cred ca intervine povestea cu roata pe post de freza care in loc sa adere, musca din zapada batatorita. Link to comment
electrica2000 Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 pai bun am anteles pana acum presiunea voastra la matizu meu am 2,1 fata 2,2 spate an carte nu prea anteleg kpa(psi) 1-3 pasageri -fata 193(28) spate 193(28) 4-5 pasageri-fata 207(30) spate 234(34) banuiesc ca parantezele e an psi adik atmosfere si ar fi trebuit cu virgula dar daca ar fi atmosfere nu cred ca rezista cauciucu 3,4 bari astept de la cei cu matizuri ras. pe id meu electrica2000 Link to comment
mr_ Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 34psi inseamna ceva mai putin de 2.4 bari. Link to comment
Tommy Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Depinde si de anvelopa, eu am avut cauciucuri de iarna care au trebuit umflate cu -0.2 fata de presiunea din carte ca sa obtin comportament optim. Link to comment
Viktor Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 DA. Ieri a reusit sa ma enerveze unu, in rotile lui pe 13 sa-i bag 3,5 bari, ca el asa merge de cind se stie. ... Oameni facuti la norma. Link to comment
Salex Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Facem pariu ca omul nu are pietre la rinichi ? Link to comment
mr_ Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Eu am o dilema la care inca nu am gasit un raspuns arugmentat imbatabil: In cine trebuie sa am incredere pentru presiunea recomandata? In fabricantul masinii, sau a pneului? Ambele variante au explicatiile lor. In unele cazuri cele doua indicatii conincid, insa nu intotdeauna... Link to comment
Viktor Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Facem pariu ca omul nu are pietre la rinichi ? Nu. In cine trebuie sa am incredere pentru presiunea recomandata? In fabricantul masinii, sau a pneului? Eu nu respect a nici unuia, presiunea in pneuri o fac dupa bunul plac. De-ar fi sa respect una din ele, as opta pentru cea indicata de producatorul masinii. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now