balky Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Astazi am vrut sa plec cu masina.Am pornit motorul , am bagat in R si cand sa accelerez se ridica de fund si nu o lua din loc. Repet procedura de vreo 2 ori , banuind ca e de la frana de mana care a ramas blocata . Atunci vad ca iese un abur/fum de sub capota.Ridic capota si vad acest furtun in starea care se vede. Intrebarea mea e : de ce s-a rupt , ce e acel furtun si daca are vreo legatura cu faptul ca nu se misca masina? Numai bine. Link to comment
scorpion Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Furtunul acela mic gaurit este furtun de gaze , de aerisire carter motor . Schimba-l , curata locul de ulei si vezi sa nu mai fie si altceva ros . Link to comment
balky Posted June 16, 2007 Author Share Posted June 16, 2007 1. Ai idee cat ulei am pierdut pe acolo , am uitat sa ma uit si la joja de ulei . 2. E normal sa se ridice asa de cur sau asta e din alta cauza? Link to comment
EM!L Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Nu e normal. Ai verificat sa nu ai rotile blocate pe spate? Link to comment
balky Posted June 17, 2007 Author Share Posted June 17, 2007 Si eu am avut impresia ca sunt blocate.Nu am avut timp ieri sa ma uit la masina. Ma gandesc ca poate a ramas frana de mana blocata. O sa ma uit azi sa vad despre ce e vorba. E foarte greu sa-mi dau seama pt ca nu pot sa o misc din locul in care e. Link to comment
ovi_jer Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Nu are nicio legatura furtunul cu faptul ca numai pleaca de pe loc. Furtunul acela este epuratorul carterului inferior(baia de ulei) prin care gazele urca in carterul superior(capacul culbutorilor). Mai simti vreo rezistenta la tragerea manerului franei de mana? Link to comment
balky Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Gata.Am rezolvat-o. Am schimbat furtunul , care printre altele are si un sistem idiot de prindere , si nu ai loc sa-l prinzi. Habar nu am de ce statea infranata.Am dat roata jos, am dat vreo 3 ciocane in cochilia aia de fier si si-a revenit. Singura explicatie e ca a fost frana de mana trasa , si probabil din cauza caldurii ,s-au dilatat tamburii. Link to comment
bella Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Eu zic sa desfaci ambii tamburi si sa verifici pistonasele(cursa) pt a nu merge ingraditi. S-ar putea ca data viitoare sa nu mai scapi doar cu cateva ciocane. Bafta. Link to comment
Dj_Dark Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 (edited) Am patit-o si eu de vre-o 2 ori. Se blocheaza sabotii pe tamburi, nu stiu exact ce se intampla, probabil se lipesc, oricum, evita sa tragi cu putere frana de mana cand lasi masina nemiscata mai multe zile. Trage-o doar cat sa sta masina pe loc sau folosete viteza 1 sau 2, si n-o sa mai faca. Eu o las la un dinte maxim 2. Daca o las la 3 dinti o saptamana sigur se intampla. PS. La mine nu a fost nevoie de ciocane, i-am dat 2 soc-uri din ambreiaj si s-a deblocat cu o troznitura puternica, ce-i drept n-am avut timp sa ma uit daca s-a intamplat ceva dar functioneaza normal, o sa ma uit eu vreodata, fiindca mi-era frica sa nu fi ramas bucati de ferodo pe tambur. Maestrul Ovi_Jer cred ca ne poate lamuri care-i fenomenul. Edited June 18, 2007 by Dj_Dark Link to comment
balky Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Norocosule.Eu nu am ambreiaj. Link to comment
EXE Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Si eu am patit-o azi, numai ca nu am avut frana de mana trasa. Foarte ciudat. Link to comment
balky Posted June 18, 2007 Author Share Posted June 18, 2007 Sigur e ceva in atmosfera.Alians maybe Link to comment
ovi_jer Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Se pot bloca rotile si daca s-au uzat mult conurile la prezoane pentru faptul ca mereu au fost strinse prea tare. Prin uzura conului prezoanele se infileteaza prea mult si ajung sa blocheze sabotii. Subiectul se inchide pentru ca este mai mult off-topic decit on-topic. Link to comment
Recommended Posts