Englishman Posted May 22, 2009 Author Share Posted May 22, 2009 (edited) Recunosc ... Inca doua lucruri mai am in plan, si apoi ...ma odihnesc. Telescoape pentru capacul portbagajului si scut de motor. Edited May 22, 2009 by Englishman Link to comment
madkat Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 (edited) adica asa? la Alfa este tot ansamblul balamalei diferit - nu cred ca poti adapta telescop, la ce avem noi la portbagaj in plus - daca ai telescop dar balamaua tot intra in spatiul util al portbagajului, degeaba... edit: aveam si eu un log cu cielo de cand l-am luat - facut in wordperfect si apoi word, si cate unul pentru ambele Alfe (cea pe care am avut-o si 156-le actual) - doar ca nu le mai gasesc decat pe cele din urma... Edited May 22, 2009 by madkat Link to comment
banzay Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Asta e plasticul din portbagaj nu? Link to comment
Englishman Posted May 22, 2009 Author Share Posted May 22, 2009 Ala e. In pereche cu al doilea, normal . Trebuie sa-mi soseasca si mie maine, cred. Link to comment
cris06 Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 @ banzay: ia scrie ce coduri au plasticele alea. Am gasit si eu doua dar de Nexia Hb 3D. Link to comment
banzay Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Sa le iau din garaj si scriu... Eu stau in vreo 2 locuri si undeva nu am garaj, in cealalta parte nu am net Link to comment
Englishman Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 (edited) Mandretea mea a primit chestii noi : - alarma cu pager si pornire motor + deschidere portbagaj din telecomanda, marca Thunder. Foarte utile functiile sale complexe, abia al doilea electrician auto a reusit sa o monteze complet. Lucrarea mi se pare vrajitorie curata si multe zile la rand m-am amuzat copios pornind motorul de pe balcon si starnind panica printre trecatori. La fel, apasand acelasi buton, motorul se opreste ca prin farmec. Evident, daca masina nu era in stare perfecta de functionare, functiile alarmei erau cam inutile...contactele usi e musai sa fie perfecte, masina sa permita pornirea la sfert, etc. -Urmeaza o mica adaptare - la pornirea din telecomanda vreau sa se aprinda si luminile de intanlire, sau macar proiectoarele impreuna cu luminile de pozitie. Capacului portbagajului i-am adaptat un arc puternic pentru a se ridica cu putere si aproape complet la actionarea butonului pe telecomanda. - foarte utila e functia de alertare a telecomenzii care urla in casa in momentul in care masina e "agresata". Starea masinii e reprezentata prin pictograme pe ecranul telecomenzii, asadar fiind mereu informat despre ea fara ca macar sa-mi fie in campul vizual. Bataia este in jur de 4-500 de metri, din cate am observat din testele de pana acum. Recunosc, e o jucarie pe care mi-am dorit-o de multa vreme. - amortizoare Monroe +palieri+ capete de bara+ pivoti inferiori+ bielete antiruliu + ulei Mobil 5w-40+ filtru Mann Bineinteles ca NU era nevoie de toate aceste inlocuiri de piese, dar am vrut sa stau linistit si sa nu am surprize in concediu. Singurele simptome erau niste cloncanituri in partea din fata a masinii, abia perceptibile, drept pentru care am schimbat tot pe acolo. Rezultat? tinuta de drum de masina noua. Costul final total neestimat, dar...destul de mare, avand in vedere ca toate operatiile ( mai putin alarma) s-au efectuat la Daewoo Piatra Neamt, iar service-urile de marca sunt asa cum sunt. PS. Telecomanda de mai jos nu e activata, din acest motiv pictogramele nu apar de nicio culoare. Edited July 14, 2009 by Englishman Link to comment
tolin Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 ... multe zile la rand m-am amuzat copios pornind motorul de pe balcon ... Si cine apasa pedala de ambreaj ? Daca facem un sondaj, majoritatea va spune ca-i obligatoriu sa apesi pedala ambreiajului cand pornesti motorul. Poate din acest motiv, majoritatea este condusa, nu conduce. Link to comment
Englishman Posted July 14, 2009 Author Share Posted July 14, 2009 Hmm...rezon graiesti, Maitre...pedala nu o apasa nimeni...sa-i dauneze in timp? Link to comment
tolin Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Dah, nu se mai useaza inutil rulmentul de la placa de presiune. Link to comment
Wolfman Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Eu mi-am dezactivat functia alarmei de pornire motor dupa ce am indoit de doua ori gardul vecinului (din motiv de frana de mana semitrasa, nisip sub roti si cutie de viteze cuplata in vit 1-a). Link to comment
cris06 Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Si cine apasa pedala de ambreaj ? Daca facem un sondaj, majoritatea va spune ca-i obligatoriu sa apesi pedala ambreiajului cand pornesti motorul. Poate din acest motiv, majoritatea este condusa, nu conduce. Nu-i da idei ca mai face vreo ghidusie cu telecomanda si la actionarea ambreiajului! ) Link to comment
Englishman Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 (edited) Neah, Tolin a vrut sa zica de fapt viceversa... Wolfman@ : alarma asta nu permite pornirea motorului de la distanta daca masina e bagata in viteza. Cand ies din masina si dupa ce scot cheia din contact, motorul mai functioneaza pana inchid portiera dupa mine. Deci e scoasa din viteza cand o parasesc, normal, de fiecare data. Daca intre timp imi mai fac treaba si deschid portierele dupa ce masina e oprita, cu motorul oprit, la incercarea de a porni din telecomanda nu mai iese smecheria, se aud 4 bipuri scurte si ciuciu pornire de la distanta. E un anume protocol pana la urma care daca nu e respectat, functiile nu mai...functioneaza. Mi se pare extrem de sigura, fabricantul s-a gandit cam la toate variantele de risc. Edited July 15, 2009 by Englishman Link to comment
madkat Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Sper din toata inima sa nu cedeze toate automatizarile astea Sincer - nu as fi avut incredere sa montez atat de "adanc" in electrica masinii o alarma noname... Link to comment
Wolfman Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Deci tre' sa stai cu motorul pornit pana ies toti din masina, golesti portbagajul, etc. Altfel, ciuciu pornire din telecomanda next time, right? Link to comment
Englishman Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 (edited) Right. "> Madkat@: e adevarat, e cam no name, dar aproape 5 bastoane jumate tot am dat pe ea, fara montaj. In schimb, electricianul care mi-a montat-o m-a linistit, zice ca a mai montat cateva bucati marca asta la intervale de timp destul de mari si nicio problema pana acum. http://www.thunderwebshop.ro/?p=productsMore&iProduct=3 Edited July 15, 2009 by Englishman Link to comment
Wolfman Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Pai e cam aiurea atunci, daca uiti ceva in masina si deschizi o portiera sau portbagajul nu mai beneficiezi de functia de pornire de la distanta... Link to comment
Englishman Posted July 15, 2009 Author Share Posted July 15, 2009 E adevarat, dar nu e nicio problema sa initiezi iarasi functia. E destul sa intri inapoi in masina, bagi cheia in contact fara ca macar sa pornesti masina si dupa ce iesi pornirea de la distanta functioneaza. Link to comment
madkat Posted July 15, 2009 Share Posted July 15, 2009 Da... tot e annoying procedura... thunder d-astea am montat vreo doua inchideri centralizate (cheie briceag) cu telecomanda - sunt decente, dar nu exceleaza... e bine sa stii cat de cat pe unde-s firele daca Doamne fereste prin camp pe undeva pe la 2 noaptea... Link to comment
Englishman Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 (edited) Mic update : alarma merge foarte bine, fara probleme, pana acum se dovedeste fiabila. Comportament general al masinii, in conditiile in care o calaresc zilnic : la superlativ. Mica avarie astazi, remediata in 30 de minute : o colega cu un Polo 1.4 a dat cu spatele vijelios, pe directie perpendiculara fata de masina mea, fara sa se uite in spate si...s-a oprit in bara mea din fata, lovind-o exact in colt, pe stanga. Nici claxoanele mele disperate nu au ajutat cu nimic, eu fiind cu masina oprita, in asteptare. Deh, fomeile la volan... Ah, ce noroc ca imi este colega si femeie, pe deasupra...stapanindu-ma perfect, am linistit-o pe doamna si am constatat ca bara mea nu avea nici pe dracu, doar era deplasata putin din "urechile" de prindere, lasand la vedere un spatiu de 1.5 cm intre ea si farul din stanga. Vopseaua neatinsa, doar extrem de putin matuita, remediata cu polish. Acum, partea interesanta este ca bara ei din spate a pocnit, avand o crapatura serioasa de vreo 10 cm, plus vopseaua zgariata zdravan pana la plastic cam pe 20 de cm patrati, in conditiile in care m-a lovit tot cu coltul spoilerului. - a fost de fapt o izbitura colt stanga pe colt stanga. Fugit la service imediat, mirat aia de acolo ca ma prezint pt " asa un mizilic", EVIDENT, scos suruburi, scos far si semnalizare, aliniat urechile de prindere, montat totul la loc, dat cu polish fin, gata, ca noua. Distractia mea, 80 de lei la foc rapid. Distractia ei...macar niste bulioane bune, inclusiv revopsirea unui spoiler nou. Sper ca macar la Passat spoilerele sa fie mai trainice, dar nu am intentia sa aflu asta. Slava ingerilor ca nu a fost mai grav, cu ocazia asta s-a mai disipat din energia negativa adunata poate in timp- trebuia sa am si eu parte odata si odata de un incident de genul asta, prea am fost neatins 6 ani de zile. Edited September 28, 2009 by Englishman Link to comment
madkat Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Se cheama deformare controlata astea noi n-au fagurele de sub bara si structura pe care o are cielo - pentru a prelua energia impactului la cielo simti impactul in toata caroseria si ramane intreg cat de cat este ok la impacturi la viteze mici sau mai usoare - pleci cu masina pe roti si destul de "undamaged" - dar la viteze mari este un dezavantaj... Link to comment
Tommy Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Se rupe in doua. Am vazut vreo 2 cazuri. La pina in 20 la ora, chiar si ceva mai sus scapi fara nimic. Link to comment
Englishman Posted October 22, 2009 Author Share Posted October 22, 2009 (edited) De vreo saptamana am pus rotile complete de iarna. Nemultumit de cum aratau, ( nu suport capacele care acopera roata) am gasit la un magazin on-line capacele astea negre si micute de pus intre prezoane, acopera exact mijlocul rotii, exact ce imi place dpdv optic. Problema e ca nu stiu cum dracu sa le fixez mai bine intre suruburi, am impresia ca vor cadea la prima curba negociata cum numai eu stiu.... Am batut cu podul palmei in ele sa intre fest de ma dor mainile, am desurubat prezoanele si am strans dupa ce am pus capacul, DEGEABA, tot am senzatia ca nu stau foarte bine pe acolo. Care e faza? nu am avut niciodata si sunt curios cum au rezistat la altii ani de zile fara sa le piarda. Nu mi-e de pret, au costat 10 lei bucata, dar se gasesc EXTREM de greu. Edited October 22, 2009 by Englishman Link to comment
Dj_Dark Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 E plastic, nu are inertie mare. Eu am unul din mijlocul jantei de aliaj care "flencane" de un an de zile si nu l-am pierdut pana acum. Link to comment
andreib Posted October 22, 2009 Share Posted October 22, 2009 Mie sincer nu-mi plac deloc si nu prea le vad rostul... Link to comment
Recommended Posts