Jump to content

Probleme cu Aveo la viteze mari


VFX

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e nevoie de scuze, poate ai dreptate si scutul era slabit, sau nu era strans bine... de aparea zgomotul ala, nu m-am gandit la asta..., macar sa fie asa de simplu, daca mi-au strans scutul si mi-au spus ca nu a fost nimic...

Totusi atunci mi s-a părut ca e ceva grav, am intrat in panica, nu am avut curaj sa fortez sau sa fac vreo chestie curajoasa!, de aceea sunt asa confuz.

Link to comment

Mi-ai dat emotii cu topicul asta se pare ca amanarea montarii unui scut in cazul meu e binevenita, intai trag de ea asa cum a facut-o mama ei si dupa aceea trec la completari. Eu tocmai am trecut de 500 km, e cumparata pe 16 iunie.

Edited by starsteel
Link to comment

La fosta mea solenza am indoit putin scutul, in dreptul traseului de evacuare, in asa fel incat evacuarea atingea doar daca motorul era in sarcina. O nimica toata, dar sunetul din interior era ca si cum cineva taia cu flexul podeaua masinii. Asa am venit de la Scarisoara pana acasa. Am spus asta doar ca sa-ti faci idee ca doar o simpla vibratie a scutului poate sa genereze sunete care sa te sperie. Poate "ai noroc" si asta sa fi fost!

Link to comment

Io am mers pe A2 cu Aveo meu direct de la dealer, in ziua cand am luat-o.

acum am aproape 1000km cu ea si n-am avut deloc probleme..

dar daca spui ca trepideaza.. ai grija la turatii.. poate nu dai cum trebuie drumul la ambreiaj.. poate accelerezi prea putin...

 

in legatura cu scutul... eu deschid capota si vad asfaltul... nu am scut..

si e varianta elite..sunteti siguri ca toate aveo-urile au scut ??

ar fi nasol sa-mi fi dat astia masina fara.. desi ar fi trebuit cu..

Link to comment

Daca spui ca a facut numai pe A2, nu cumva din greseala ai mers pe acele dungi albe care sunt pe marginea autostrazii, care odata atinse cu rotile masinii fac un zgomot si produc trepidatii, de zici ca se dezmembreaza trotineta?!!! ;)

Edited by MCojo
Link to comment

Climatizarea a fost pornita..., iar poanta cu dungile e chiar tare, si culmea...mai ma intrebat cineva asta :) , desi am fost super nervos, amarat, faramat..., nu am facut asa o chestie de Mr Bean ! S-a intamplat pe A2, deoarece a fost prima data cand am scos masina din Bucuresti, n-am avut timp s-o plimb pe altundeva..., oricum buna poanta cu dungile de pe margine!

Link to comment

Ia-o logic si incearca sa gasesti asemanari intre ceea ce ai facut inainte de fiecare episod. Desi nu e obligatoriu sa existe, cine stie... poate exista.

Inainte de drum, ai lovit masina cumva? O bordura, o groapa, ceva? Ai mers pe drumuri cu noroi? Atunci cand se auzea zgomotul, masina frana? De unde se auzea zgomotul?

Link to comment

Baiatu-le nu te supara a fost doar o idee, si nu rau intentionata... Eu din ce ai zis tu mi-a adus aminte de prima senzatie pe care am avut-o cu Kalosul pe centura Bucurestiului la atingerea benzilor albe... :shock:

Link to comment

Intamplarea nr.2 cu Loganul in depasire e... denuntatoare! Oarecum la fel e si plecatul de pe banda de siguranta. Cel mai simplu e sa te duci pe A2 si sa te dai putin pe linia aia.

Evident, "dupa" ne zici si noua impresii!

Mi-aduc aminte ca a mai patit-o cineva pe A1. Trebuie sa fie pe aici prin maruntaiele forumului. Aceeasi nedumerire si spaima. Fara suparare! Da maine o fuga si vezi cum suna!

Link to comment

Zgomotul parea ca vine de undeva de sub masina, de aceea am crezut ca e de la cutie, asta a fost prima impresie. Dupa cum am mai spus facea asa de urat, incat atunci cand am oprit, lasand masina sa „curga“ scoasa din viteza, am exclus cutia si m-am gandit la ABS. Ducea cumva cu zgomotul acela de la „intrarea“ ABS-ului, dar la bord nu era aprins nimic. Motorul parea ok, am pus mana pe jenti, invatat de la Dacie..., nu erau incinse, n-am gasit nimic, dar nu am avut curajul sa plec mai departe, m-am gandit ca daca se farama ceva, cei de la Service vor da vina pe mine pentru „cascadorii“ cu masina defecta, si nu am bani sa ma judec cu ei! Daca totusi voi descoperi ce a fost, promit sa va anuntz, poate foloseste altora.

Link to comment

Cand ai oprit masina a facut in continuu pana la oprire, pe banda de urgenta?

Experimentul propus de AB sa stii ca nu e fara sens, oricat de "rusinos", sa zicem, ar putea parea.

Link to comment

Plec pe A2 peste 2 saptamani... am sa fac si „experimentul“ propus de dvs., dar sunt sigur ca n-are legatura cu banda alba, am sa va spun cum a decurs totul. Nu sunt un tip cu fitze, daca am facut o tampenie, voi recunoaste! ...oricum astept si alte pareri pana atunci!

Edited by baiatu
Link to comment
... Zgomotul parea ca vine de undeva de sub masina, de aceea am crezut ca e de la cutie ...

Cand calci implanturile din asfalt menite sa avertizeze iesirea de pe banda de rulare, trepidatia care este generata este urata pentru a preveni adormitul la volan. Masina face urat de tot, iar primul gand te duce la cutie (diferential). Daca tu ai si scutul prost prins de structura, atunci rezonanta in care intra mecanismele este si mai mare.

Link to comment

Ar mai un aspect.

baiatu zice ca masina e noua. Daca nu si-a facut presiunea la roti si se plimba cu ea cum i-a dat-o dealer-ul probabil ca trepidatiile si vibratiile au fost si mai mult amplificate.

Link to comment

Oscilatia in care intra mecanismele sunt atat de mari incat sa te sperie si daca ai presiunea normala in pneuri. Nu vreau sa stiu cum face cand ai 3-3,5 in pneuri.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...