g_man Posted November 15, 2004 Share Posted November 15, 2004 mi-am luat tico si nu-mi merg lampile de frana. am verificat becurile, sunt bune e cumva vreo siguranta sau altceva? Link to comment
bogdan_o Posted November 15, 2004 Share Posted November 15, 2004 Daca nu merge nici unul dintre toate becurile de frana (doua sau trei daca ai si al treilea stop) atunci vezi sa nu cumva sa ai o probema la switch-ul ala al pedalei. Cel mai probabil i-o fi sarit papucul si nu mai face contact ca lumea sau e stricat switch-ul in sine. Sanse mari sunt sa fie si siguranta dar, neavand Tico habar nu am care dintre sigurante este. Bafta mula si remediaza problema ca e tare nasol si pentru tine dar si pentru cei din spatele tau ca habar nu au cand pui tu frana si daca te lovesc vina e a ta. Link to comment
Shenck Posted November 16, 2004 Share Posted November 16, 2004 Vezi fisierul atasat cu id-ul fiecarei sigurantze Link to comment
george_d Posted November 16, 2004 Share Posted November 16, 2004 Siguranta nu e pentru ca toate accesoriile de pe aceeasi siguranta functioneaza. Are cineva un desen al comutatorului de la pedala? Sau macar indicatii cum ajung la el? PS. M-am uitat si eu la masina lui g_man. Link to comment
NFS Posted November 16, 2004 Share Posted November 16, 2004 Pai cum sa ajungi la el?!!? Te bagi cu capul in jos si sub pedala de frina ai un suport pe care e montat un contact (un fel de buton, cam ca ala de la lumina din frigider - n-am gasit alta comparatie ) Link to comment
george_d Posted November 16, 2004 Share Posted November 16, 2004 M-am bagat sub bord, am gasit contactul, l-am scos, l-am demontat si curatat. Dupa care evident ca l-am montat la loc si rezultate ZERO Mai grav e ca am conectat cei doi papuci intre ei si tot nimic. Pur si simplu nu vine nici un fel de curent pe cablu ala. :? Link to comment
mike.omega Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Nu stiu sigur daca se incadreaza dar am si eu o problema, nu la lampile spate ci la becul de ceatza Becul de ceatza este prin intr-un fasung de plastic care se infileteaza pe plasticul rosu si din el pornesc 2 fire ce se conecteaza mai departe. Problema mea este ca din cauza apei ce intra prin zona aia(cel mai probabil) s-a ars becul de ceatza. Nu prea l-am bagat in seama pana mai ieri cand am fost la service(revizia de 60.000km) si daca tot era masina ridicata pe cric am zis sa bag mana dupa bec, dupa ce scot becul constat cu stupoare ca am ramas cu el in mana Cele doua fire aveau o substanta verde(dura pe capatul lor iar becul+fasungul erau compromise fiind lipite una de alta din cauza scurtcircuitului(sau a mai multora) presupun Acuma eu ar trebui sa ma bag sub masina sa vad unde se leaga cele doua fire, insa trebuie ridicata pe cric si pentru a numa obosi degeaba va intreb pe voi daca v-ati mai lovit de problema asta... Help! vine anotimpul ploios Link to comment
aztec Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 da, la un moment dat dai de o mufa in care intra firele... eu unul acolo am avut probleme, si am remediat-o in 2 min. in service, ca tot eram acolo... Link to comment
mike.omega Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Aha, eu eram la un service din asta mai de cartier mai mititel si nici n-aveam prea mult chef la ora aia si nici cu ce sa inlocuiesc Cum intra firele alea intr-o mufa??? ca eu ce am scos de acolo n-avea mufa Link to comment
aztec Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 inseamna ca la tine s-au rupt aproape de fasung, la mine undeva mai departe, aproape de mufa... s-ar putea sa gasesti asa ceva pe la magazine daca nu, incearca la nicubarbu... dar nu stiu cat costa... sau refaci tu instalatia... Link to comment
mike.omega Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 Am facut o poza cu ce am ramas Link to comment
laurentziu83 Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 dupa cat se pare numai becul a avut de suferit. incearca sa scoti partea metalica a becului care a ramas acolo. apesi si invarti in sens invers acelor de ceasornic. apoi curata contactele dinauntru. ar trebui sa mearga Link to comment
mike.omega Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 (edited) Crede-ma ca am incercat, am tras si cu cleste(nu stiu daca se vad urme) si n-am reusit e blocat acolo!!! Capetele firelor le-am curatat de substanta aia verde Edited July 23, 2005 by mike.omega Link to comment
tolin Posted July 23, 2005 Share Posted July 23, 2005 "Dorele, rotesti si dai cu ascutit" Link to comment
mike.omega Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Dorele nu e primul bec pe care-l vad in viata mea :"> Eu il cumpar pe asta, problema e acolo unde intra firele alea cum trebuie sa se prezinte situatia? Link to comment
laurentziu83 Posted July 24, 2005 Share Posted July 24, 2005 Io zic sa te mai chinui oleaca. Ar trebui sa iasa totusi becul de acolo, ca doar nu e sudat. Incearca cu o surubelnita mica sa harcai prin jurul becului, ca e ruginit pe undeva pe acolo. Link to comment
Leutzu Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 ceva asemanator am eu la becul de la marsalier, unde fasungul cu becul au devenit un "intreg" datorita ruginii. Link to comment
tolin Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 In cazul acesta, mai bine schimbi fasung-ul. Link to comment
mike.omega Posted July 25, 2005 Share Posted July 25, 2005 Asta incercam si eu sa spun >- Link to comment
ronin Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 NU E OARE MAI USOR SA SCHIMBATI LAMPILE CU TOTUL Link to comment
laurentziu83 Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Mie aici mi se pare suspect de ieftina carcasa lampii de ceata de la tico, mi-e sa nu-i lipseasca ceva, si anume exact ce-i trebuie lui mike. Si asa comutatorul e de 10 ori mai scump. Daca nu gasesti ce-ti trebuie, poti sa incerci sa iti iei lampa cu tine si sa te duci la primul dezmembrari daewoo. s-ar putea ca fasungul ala sa fie compatibil cu cele de la triplele spate de la matiz, mie mi se pare ca seamana. Link to comment
mike.omega Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Oamenii aia acolo n-au si poze, stiu ca e greu la cate mii de repere au dar ar fi de mare ajutor Carcasa lampii, adica plasticul rosu si suportul negru cu care se prinde in bata e intreg, mie imi trebuie ce e in poza Link to comment
laurentziu83 Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Da ia incearca totusi la un magazin daewoo; asa cum au suruburi, manere, braduti, clipsuri, nu au cumva si fasungul ala? sau macar sa te indrume ala spre dezmembrari, ceva. Oricum mie mi se pare ca seamana cu fasungul de la matiz din spate. pune-l pe ala sa-ti compare cu asa ceva. Link to comment
remix Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Dorele, am intrat si eu in lampile alea si am dat tot jos de acolo. Fasungul ala se poate scoate cu totul din chestia aia de plastic. Daca nu reusesti sa convingi becul sa iasa eu zic sa scoti toata partea metalica si apoi sa vezi cum le desprinzi. Eu am reusit sa le desprind si am luat si am curatat frumos cu "sandpaper" (smirghel cred ca e pe romaneste) si pe interior si pe exterior fasungul. Apoi instalatia in sus pe fire este destul de simpla. Daca dai jos spoilerul (sunt vre-o 5 suruburi, doua jos in gaurile alea mari, 3 sub hayon) vei vedea intinse frumos toate cablurile electrice. Sunt niste mufe pe acolo pe care eu le-am inlocuit cu fire inadite si izolate pentru ca mufele oricum coclisera. Chestia aia verde si tare era cocleala de cupru. (rugina) De cand tot promovez eu ideea de surubareala de weekend, asta ar fi fost o tema destul de simpla de facut intr-o zi cu soare. Poate totusi reusim ceva, candva... Link to comment
Recommended Posts