NFS Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Hmmm... coincidentza??!?!? Si al lui Heinrich tot din 99 era! PS. Btw, mai stie cineva ceva de Heinrich? Link to comment
alexandrub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 mai, am citit cele scrise, si nu sunt de acord cu ceva sonda de ulei de care ziceti voi, nu iti indica presiunea de ulei din motor ci din chiulasa...daca ar indica presiunea din motor ar trebui sa indice 0(zero) DE CE? pai daca ti s-ar creea presiune in motor(adic in blocul motor, adica sub piston) ar insemna ca joja de ulei ai planta-o pe luna...deoarece din bloc iese presiunea in baie, din baie pe joja si joja s-ar plimba cu TAROM Lucrul asta se intampla doar cand sunt dusi segmentii...daca m-am inselat...sa-mi spuneti si mie Link to comment
adig Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 ...te-ai inselat...iti spun ca...sonda de ulei masoara presiunea din circuitul uleiului (care circula prin canalele din peretii blocului motor si prin canalele din chiuloasa) si nu are nici o legatura cu presiunea din cilindru (care e compresia) sau din baia de ulei. Link to comment
ZLI Posted April 29, 2005 Share Posted April 29, 2005 ce am citit mai sus ma face sa va rog din tot sufletul sa nu mai puneti tipul ala de ulei. chestia asta se intampla des in anii 70 in state, cand tehnologia fabricatiei uleiurilor nu era asa avansata. Odata cu extinderea motoarelor supraalimentate, uleiurile au trebuit sa fie imbunatatite. Ce ai patit tu mai sus se numeste BlackDeath. parte din ulei se transforma intr-o masa neagra care infunda canalele sistemului de ungere si uleiul nu mai ajunge unde e nevoie - in acelasi timp presiuna nu scade in aval de punctele unde s-a infundat. cum sonda e pozitionata in rampa sau in aval, nu vei observa nimic suspect, mergi in continuare si motorul se va cala, din lipsa de lubrifiere Lucrul asta se intampla in timp foarte scurt. Cand pleci uleiul e perfect, te sui pe autostrada, mergi si bum! tu ai avut noroc! s-a infundat numai canalul care duce la arborele cu came lipsa/ungerea proasta a facut sa creasca jocul si sa auzi tu zgomotul ala. trebuia sa te duci direct la un service! si cand s-a gripat arborele cu came aveai turatie mica. daca aveai turatie mare sarea cureaua datorita inertiei pieselor lecate direct la arborele cotit si se buleau mult mai multe Link to comment
Recommended Posts