dropsy Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Am scos restrictorul de aer si am scos si rezonatorul. Atasez o poza cu motorul. Impresii: Motorul este mai zgomotos, se aude sunetul de aspiratie de zici ca sunt la raliu. Se simte si un plus de putere. Vreau sa urmaresc consumul sa vad cum evolueaza. Cu ocazia asta am observat la amortizorul din fata dreapta ca este o garnitura de cauciuc care misca, are joc. E normal sa fie asa. Nu ar trebui sa fie fixa, comprimata? Link to comment
augustinionut Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Genul asta de montaj elimina din cutia filtrului teava "decantoare" . Link to comment
raven84 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 "Teava decantoare" - ce e aia ca ma crucesc cand citesc ce scrii tu . Sincer ce a facut el pare o idee buna, mai ales in anotimpul rece atunci cand aerul din zona motorului este mai cald decat in rest. 1 Link to comment
augustinionut Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 Pentru "tolomaci" : teava "decantoare" se afla in cutia filtrului.N-ar fi putut mufa trompeta de admisie daca ar fi lasat teava aia acolo. Link to comment
raven84 Posted April 8, 2010 Share Posted April 8, 2010 (edited) Bine sunt tolomac si nu stiam, acum detaliaza rolul tevii daca esti amabil. Iar in ce priveste putut-ul sper ca nu are aceeasi conotatie ca si mutatul nu? Edited April 9, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii! Link to comment
dropsy Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Genul asta de montaj elimina din cutia filtrului teava "decantoare" . Da, am scos teava decantatoare. La ce ajuta teava asta? De unde ar fi bine sa se faca admisia aerului? E bun tipul asta de montaj sau e indicat sa se puna tub flexibil si admisia sa fie din grila? Link to comment
raven84 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Din ce mi-a explicat aseara pe mess celalalt tolomac, adica augustin, teava aia decanteaza apa care intra in fanta de admisie a aerului. Daca o scoti, teoretic apa se opreste in filtrul de aer, ceea ce, evident nu e bine. Link to comment
dropsy Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 (edited) Aha... Ma uitasem in filtru de aer si se vedea o pata cu praf, urma unei mici baltoace. O sa caut sa pun racord flexibil de aluminiu si sa pastrez teava decantatoare. Edited April 9, 2010 by dropsy Link to comment
raven84 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Mai bine cauti o solutie sa pastrezi actuala configuratie dar sa creezi si un sistem de decantare. Ideea cu preluarea aerului din zona motorului mi se pare super buna. Link to comment
tolin Posted April 9, 2010 Author Share Posted April 9, 2010 Buna in sezonul rece, altfel nu. Link to comment
raven84 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 In alt sezon intoarce priza de aer spre in fata , Sa nu uitam ca este bine sa cream ceva permanent care sa nu aiba nevoie de adaptare de la un sezon la altul. In fine nu sunt expert, eu imi exprim doar parerea. Link to comment
augustinionut Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Din studiile pe animalul din dotare, faza cu cot pvc mi se pare fiabila.Asta iarna a fo orientat spre galeria evacuare, acum e orientat spre buza de deasupra radiatorului. Link to comment
dropsy Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Tolin, la tine cum ai facut? Ai pastrat teava? Admisia ai luat-o din grila fata? Link to comment
raven84 Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 (edited) Din studiile pe animalul din dotare Auzi , adica baga niscaiva poze. Edited April 9, 2010 by raven84 Link to comment
dropsy Posted April 9, 2010 Share Posted April 9, 2010 Scurt si la obiect. Multumesc. Link to comment
augustinionut Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 (edited) Pentru (se simte el) :1- pozitie de primavaravaratoamna; 2- pozitie de iarna. L.E. M-am uitat pe cotul PVC : e de 67 grade. Mea culpa. Edited April 10, 2010 by augustinionut Link to comment
Robert_MNW Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Ai pus ceva in cotul acela? Un fel de pre-filtru? Link to comment
augustinionut Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 In cot e aer de la mama lui.Filtrul il schimb cand se "jegosheshte ".Poate mai des de 2 ori pe an, ca stau la tara. Traseul original avea prefiltru ? N-avea. Aerul vine din spatiul ala de deasupra radiatorului, si din celelalte cotloane de sub capota.De cand il am n-am gasit in carcasa filtrului frunze , soareci si alte minunatii. Link to comment
raven84 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 (edited) Mersi, mersi, m-am simtit si m-am uitat. Destul de misto insa cam din topor, puteai macar sa te deranjezi sa ii scoti eticheta cu codul de bare . Pana la urma eliminarea amortizorului ala de zgomot a ajutat tehnic motorul cu ceva?By the way, eu mai suflu din cand in cand filtrul de aer si il scutur sa mai "sara"praful. Edited April 10, 2010 by raven84 Link to comment
augustinionut Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 (edited) Din partea mea n-ai decat sa pui filtrul si invers, cu albul in jos Codul de bare ajuta la fixarea cotului, altfel se roteste Rezonatorul preia caldura de sub capota, bagand aer cald in motor. Iar senzatia majora cu 50 la ora e cand depasesti pe vreounu si se asteapta sa treci cu tractorul pe langa el, si tu treci cu supozitorul... hooonnndaaaaaaa... http://www.youtube.c...h?v=3skCRReO1_k L.E. Am fabricat aspiratorul asta, care inghite aer din fanta de deasupra radiatorului. Probe, maine, ca acum ploua. Edited April 10, 2010 by augustinionut 2 Link to comment
raven84 Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Maaa, tu nu esti inginer, esti instalatorul Mc Gyver ...oricum, tot din topor e 1 Link to comment
augustinionut Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Ba e din flex (polizor unghiular). Link to comment
Robert_MNW Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Traseul original avea prefiltru ? N-avea. Pai tu ai modificat traseul nu mai este cel original! La cel original aveai cauciucul ala pus in fata gurii la acesta 'improvizatie' eu as vrea un pre-filtru. Nu te supara doar am intrebat, vreau sa fac aceeasi mutare insa vreau sa o fac calumea Link to comment
augustinionut Posted April 10, 2010 Share Posted April 10, 2010 Ca si prefiltru ma gandeam la un burete de sarma , din ala de spalat vase Dar cu aspiratorul care-l voi testa maine, nu cred ca am sa am probleme cu vre-o frunza ceva. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now