Jump to content

Restrictor aer la Matiz


Recommended Posts

Am scos restrictorul de aer si am scos si rezonatorul. Atasez o poza cu motorul.

 

Impresii: Motorul este mai zgomotos, se aude sunetul de aspiratie de zici ca sunt la raliu. Se simte si un plus de putere. Vreau sa urmaresc consumul sa vad cum evolueaza.

 

Cu ocazia asta am observat la amortizorul din fata dreapta ca este o garnitura de cauciuc care misca, are joc. E normal sa fie asa. Nu ar trebui sa fie fixa, comprimata?

post-18324-127067019284_thumb.jpg

post-18324-127067083982_thumb.jpg

Link to comment

"Teava decantoare" - ce e aia ca ma crucesc cand citesc ce scrii tu :wallbanger: . Sincer ce a facut el pare o idee buna, mai ales in anotimpul rece atunci cand aerul din zona motorului este mai cald decat in rest.

  • Like 1
Link to comment

Bine sunt tolomac si nu stiam, acum detaliaza rolul tevii daca esti amabil. Iar in ce priveste putut-ul sper ca nu are aceeasi conotatie ca si mutatul nu? :D

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!
Link to comment

Genul asta de montaj elimina din cutia filtrului teava "decantoare" .bigeyes.gif

 

Da, am scos teava decantatoare. La ce ajuta teava asta?

De unde ar fi bine sa se faca admisia aerului? E bun tipul asta de montaj sau e indicat sa se puna tub flexibil si admisia sa fie din grila?

Link to comment

Din ce mi-a explicat aseara pe mess celalalt tolomac, adica augustin, teava aia decanteaza apa care intra in fanta de admisie a aerului. Daca o scoti, teoretic apa se opreste in filtrul de aer, ceea ce, evident nu e bine.

Link to comment

Aha... Ma uitasem in filtru de aer si se vedea o pata cu praf, urma unei mici baltoace. O sa caut sa pun racord flexibil de aluminiu si sa pastrez teava decantatoare.

Edited by dropsy
Link to comment

In alt sezon intoarce priza de aer spre in fata :D , Sa nu uitam ca este bine sa cream ceva permanent care sa nu aiba nevoie de adaptare de la un sezon la altul. In fine nu sunt expert, eu imi exprim doar parerea.

Link to comment

In cot e aer de la mama lui.Filtrul il schimb cand se "jegosheshte ".Poate mai des de 2 ori pe an, ca stau la tara. Traseul original avea prefiltru ? rolleyes.gif N-avea. Aerul vine din spatiul ala de deasupra radiatorului, si din celelalte cotloane de sub capota.De cand il am n-am gasit in carcasa filtrului frunze , soareci si alte minunatii.

 

:P

Link to comment

Mersi, mersi, m-am simtit si m-am uitat. Destul de misto insa cam din topor, puteai macar sa te deranjezi sa ii scoti eticheta cu codul de bare :P . Pana la urma eliminarea amortizorului ala de zgomot a ajutat tehnic motorul cu ceva?By the way, eu mai suflu din cand in cand filtrul de aer si il scutur sa mai "sara"praful.

Edited by raven84
Link to comment

Din partea mea n-ai decat sa pui filtrul si invers, cu albul in jos =))

Codul de bare ajuta la fixarea cotului, altfel se roteste smilies56.gif Rezonatorul preia caldura de sub capota, bagand aer cald in motor. Iar senzatia majora cu 50 la ora e cand depasesti pe vreounu si se asteapta sa treci cu tractorul pe langa el, si tu treci cu supozitorul... hooonnndaaaaaaa...

http://www.youtube.c...h?v=3skCRReO1_k

 

L.E. Am fabricat aspiratorul asta, care inghite aer din fanta de deasupra radiatorului. Probe, maine, ca acum ploua.rant.gif

post-13903-127090155433_thumb.jpg

post-13903-12709015632_thumb.jpg

post-13903-127090158181_thumb.jpg

post-13903-127090159215_thumb.jpg

post-13903-127090160314_thumb.jpg

post-13903-127090162067_thumb.jpg

post-13903-127090162921_thumb.jpg

post-13903-127090163912_thumb.jpg

Edited by augustinionut
  • Like 2
Link to comment

Traseul original avea prefiltru ? rolleyes.gif N-avea.

 

 

Pai tu ai modificat traseul nu mai este cel original! La cel original aveai cauciucul ala pus in fata gurii la acesta 'improvizatie' eu as vrea un pre-filtru. Nu te supara doar am intrebat, vreau sa fac aceeasi mutare insa vreau sa o fac calumeaok.gif

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...