raven84 Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) As avea eu un comentariu: cred ca este interesant de stiut cam la cati km/ora a schimbat treptele de viteza, ce benzina a folosit si ... cu ce naiba a fixat camera de volan , in rest, nu pot decat sa afirm ca astept si partea a doua a testului (aia de la Bucuresti ) Edited May 9, 2010 by raven84 Link to comment
Robert_MNW Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) In primele teste, nu am schimbat viteza, am tinut cat de constatant s-a putut la 40 cu a-III-a si am accelerat! La celalalt filmulet pana la 100 daca dai mai tare se aude cand schimb viteza. Telefonul este destul de subtire cu sina si a incaput sub husa de aceea se invarte odata cu volanul. Benzina bag numai de 95 de la Lukoil. PS: Trece de 12 secunde, cam 14 daca nu ma insel! LE: Un lucru am de adaugat, urca mai bine in ture daca schimb a-III-a pe la 30 si o duc in 80, decat tinuta constant la 40, din observatiile mele. Si imbunatatirea se simte mai mult in ture inalte dar daca asa a dorit colegu' asa am facut. Si da, eu merg turat cu masina! Edited May 9, 2010 by Robert_MNW Link to comment
Englishman Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Foarte frumos trage, intretinuta masinuta. >- Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 PS: Trece de 12 secunde, cam 14 daca nu ma insel! Cronometrul meu zice 17 sec. In schimb, saltul la 40-80 este impresionant de la 9 la 6 sec. Link to comment
augustinionut Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Tolin, clipul 0-100km/h e masurat in secunde.De cand incepe sa se miste acul,secunda 9, pana cand atinge 100km, secunda 23, trec... 14 secunde.Ups Dar Robert are98 kg si 40kg instalatii audio. Corect? 14,8 cu cronometrul de la nokia 3310.Si acul vitezometrului pare fixat PESTE zero... Reedit.Robert, o poza ceva cu admisia? Edited May 9, 2010 by augustinionut Link to comment
Robert_MNW Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Admisia e stock,doar restrictorul scos! Acul sta asa din cauza ceasurilor, foliile ceasurilor nu sunt la fel(plasma). @Englishman multumesc! Link to comment
raven84 Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Ca veni vorba, daca scot cauciucul ala de la capota, nu o sa intre ceva mai mult aer in admisie? Ca oricum, frunze, resturi si pamant nu am prins nici asa cu caucicul ala deci nu prea ii vad in mod deosebit utilitatea. De asemenea, a incercat cineva vreodata sa compare admisia de la Spark cu cea de la Matiz? Mi se pare ca la Spark gura de admisie a aerului e mult mai mare. Link to comment
banzay Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Eu cand aveam matizul, am scos restrictor, rezonator si cauciucul ala de la capota. Singura chestie care mi s-a parut ca se simtea masina mai bine in ture inalte. Pe cand in ture joase parca era ceva mai lenesa, iar la relanti parca se simtea mai altfel, cu un usor tremurici. Cu tot cu reset si idle learn. A... si zgomotul usor mai pronuntat, cand aveam alea scoase. Link to comment
AmunDei Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Ochiometric tot 14 secunde am masurat si eu, dar 100 pe bord nu e 100 real. Cel mai bine dai un 110 pe bord si se apropie de 17 secunde valoarea din carte. M-ai impulsionat cred ca in seara asta ma duc sa incerc si eu o filmare Edited May 9, 2010 by AmunDei Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Am facut filmuletul. Detalii: - 2 oameni in masina(eu+prietena mea, copilotul, cea care a si filmat) totalizand 115kg; - cumparaturi in portbagaj de aproximativ 15kg. - masina: SE Power(deci un pic mai grea decat un matiz E/AC) stock, jante de tabla+capace, admisie stock, anvelope de vara la 2.1 atm presiune masurata inainte de test; - conditii meteo: vand aproape inexistent, temperatura ~24grade celsius. - locatie: Calea 13 Septembrie, sens de mers spre Marriot, dupa ce s-a terminat de urcat. Asfalt uscat. - benzina Mol Tempo 95, aproape 3/4 din rezervor. Ceea ce este filmat este singura incercare facuta pana acum de acest gen. Este posbil sa pot scoate mai bine singur in masina si fara bagaje. Filmuletul este aici: Enjoy. Edited May 9, 2010 by closchkutza 1 Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Ai scos acelati timp cat Robert, cu restrictor, fapt de asteptat. Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Pai si atunci unde este avantajul, daca eu am scos acelasi timp ca Robert, cu o masina un pic mai grea, aceeasi greutate inauntrul ei? Testul asta a reprezentat o accelerare hotarata intre 2400-4700rpm adica in plaja de turatie cea mai folosita. Edited May 9, 2010 by closchkutza Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 (edited) Pai, Robert a scos 6s fara restrictor si tu 9s cu. Edited May 9, 2010 by tolin Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 LE: Un lucru am de adaugat, urca mai bine in ture daca schimb a-III-a pe la 30 si o duc in 80, decat tinuta constant la 40, din observatiile mele. Si imbunatatirea se simte mai mult in ture inalte dar daca asa a dorit colegu' asa am facut. Si da, eu merg turat cu masina! Pai normal ca urca mai bine de la 30, pentru ca deja la 40km/h esti in accelerare in acest caz. Totusi, la 30km/h in treapta 3 este prea jos in ture si eu n-am inima sa-mi chinui masina asa. Si eu merg turat, schimband peste 3500rpm treptele de viteza(chiar peste 4000 in cazul treptei 1), zi de zi prin oras si cu atat mai mult in afara orasului insa ma indoiesc ca foloseste cineva masina asta la peste 4500rpm zi de zi. Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Tu faci acum teoria chibritului suedez, nici macar ce vezi nu crezi. Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Nu fac nici o teorie, eu vad 9 secunde in ambele filmulete, al meu si primul al lui Robert si 8 secunde jumate in cel de-al doilea al lui Robert insa a inceput sa accelereze sub 40km/h, cu putin ce-i drept. Mai exista alte filmulete? Edited May 9, 2010 by closchkutza Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Cel in care face 0-100, masoara timpul intre 40-80, doar acolo nu are restrictor. Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 (edited) Tolin, in filmul ala de care zici tu face 40-80 in treptele 2 si 3(2 pana la 70 aproape si apoi 3 pana la 100). Celelalte filmulete, cele 2 ale lui si cel al meu sunt despre 40-80 exclusiv in treapta a 3-a. Mersi, daca urcam si eu cu a 2-a pana la 70 si apoi dadeam a treia puteai sa compari filmuletul meu cu 0-100 de la el. In toate filmuletele nu are restrictor, ca doar nu si l-a montat pe masina degeaba, numai ca sunt teste diferite, chestii diferite. Una este 40-80 in treapta 3, cu accelerare de la 40 si una este 0-100 cu folosirea treptelor 1, 2, 3 si schimbat la 6000rpm. Reamintesc: ideea era sa facem un test 40-80, numai in treapta 3, cu inceperea accelerarii de la 40km/h. Nu 0-100, nu alte nebunii. Asta am propus, asta am filmat, @Robert: mersi de filmare, man. Edited May 9, 2010 by closchkutza Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Inseamna ca n-a fost explicit si pentru mine, nu vad unde-i comparatia. Probabil ca eu am alt mod de gandire. 1 Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 (edited) Cea normala, pe acelasi motor, in aceleasi conditii, cu si fara restrictor. Si nu-i nevoie de sofisticarii: pleci de pe loc si te duci in limitare cu treapta 1. Apoi, o filmare la viteza maaxima, plecand de la 110 km/h. Eu v-am zis de la inceput, avantajul se vede sus, atunci cand depasesti un loganist plictisit intr-un logan german Diesel, caruia ii sare mustarul si se apuca sa acelereze dupa ce se tara cu 1500 rpm. Edited May 9, 2010 by tolin Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Tolin, din punctul meu de vedere sunt mai multe...probleme la ceea ce ai scris mai sus: 1. Sa te duci in limitare in treapta 1 este cam degeaba, masina urca oricum foarte repede pe 0-40 in treapta 1, cuplul este mare in aceasta treapta, nu se poate observa nimic. In plus, mai chinui si motorul degeaba ducandu-l in limitare in treapta 1. 2. Sa pleci de la 110 si sa te duci in 160 cu matizul, pe drumurile publice este periculos. Din toate punctele de vedere. Eu unul nu vreau sa initiez o comparatie de genul asta, nu vad unde este rostul, cati folosesc masinile astea zi de zi la peste 130km/h?? 3. Pana acum era vorba de eficienta sporita a motorului la WOT. WOT poti sa ai si la 3000rpm nu numai la 5000+ rpm. Altfel, valorile cuplului maxim la matiz se afla intre 3500 si 4600rpm. Testul pe care l-am propus eu(de elasticitate a motorului) a fost pentru a observa daca s-a imbunatatit cumva cuplul acolo unde conteaza cu adevarat si nu la peste 5000rpm. Oricum, ma indoiesc ca s-a imbunatatit cuplul peste valoarea lui de maxim. 1 Link to comment
tolin Posted May 9, 2010 Author Share Posted May 9, 2010 Pe motor il doare la basca in ce treapta esti tu, cuplul difera la roata, dupa cutie, era vorba de o masuratoare facuta la viteza mica, neinfluenta de mediu, sofer sau cutie. Daca exista o imbunatatire, ea se vede pe cronometru. 2 Link to comment
closchkutza Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Pai si aici, ce influente ai? Vitezele sunt mici(intre 40 la 80km/h), banuiesc ca Robert nu s-a apucat sa faca filmuletul cu uraganul sufland spre el, cutia nu are treaba pentru ca este in aceeasi treapta iar soferul nu trebuie sa faca altceva decat sa accelereze, nu se pune problema de vreo schimbare de treapta sau alta manevra prin care sa-si etaleze talentul. Daca nu este nici o diferenta in treapta 3 unde de bine de rau mai ajunge ceva cuplu la roata, in treapta 5 ma indoiesc sa fie vreo schimbare majora. 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now