prof3tul Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Sunt "fericitul" posesor al unui Matiz euro 2 din 2004 pe benzina cu o problema care se pare ca nu poate fi rezolvata... Simptomele ar fi : - Cand pornesc motorul turatia sta putin ridicata dupa cateva secunde scazand la aprox 700 (690-660) rpm; - Daca il las sa mearga la relanti, are momente cand merge normal, rotund, si momente cand ori se supratureaza ori subtureaza si se opreste motorul; - In mers mi se aprinde aproape in continuu Engine Check, iar la viteze putin mai mari, pana in 50 km/h ca nu am avut curaj sa accelerez mai tare, "da in nas" aproape ca trec prin bord, noroc ca am centura - Mi se mai intampla cand mai stau pe la semafoare si chiar si in mers desigur daca tin apasat ambreiajul, sa se opreasca motorul; Tin sa precizez ca toate consumabilele au fost schimbate recent (cel mult 2 luni) + valva PCV + I.A.C + capac delcou + fise. Am tot fost pe la service-uri si toti dau din umeri ; pai daca nici ei nu stiu, atunci cine?? Am puso si pe tester si imi zice ca ar fi o problema pe traseul de Reciclare a aerului. Am verificat si galeria de admisie (fara sa o dau jos) si nu am observat nici o fisura + ca mecanicii au zis ca deobicei apar probleme la galerie la matiz-urile pe gaz. Sper totusi sa ii dau de cap, astept sugestii, idei de la persoane care au avut probleme asemanatoare sau care se pricep mai bine la asa ceva. Multumesc anticipat Link to comment
tolin Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 ... Am puso si pe tester si imi zice ca ar fi o problema pe traseul de Reciclare a aerului. Daca ai pus-o pe scaner, de ce n-ai luat codul de eroare ? Asa nu facem decat sa ghicim ce ai vrut sa zici mai sus: poate ai valva EGR blocata pe deschis ? Motivele sunt multe, dar mai intai trebuie desfacut la ea si vazut cum lucreaza. Link to comment
prof3tul Posted July 11, 2007 Author Share Posted July 11, 2007 Daca nu ma insel era " 0400 Recircularea aerului...Dereglare..." nu mai tin minte exact ce scria pe acolo Link to comment
prof3tul Posted July 11, 2007 Author Share Posted July 11, 2007 Te-am ghicit, supapa EGR. Sper sa fie asta...ca am 1 luna de cand frecventez service`urile...stii cumva cat ar costa sa o schimb? sau daca se poate repara mai ushor si mai ieftin? Link to comment
tolin Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Nu trebuie s-o schimbi. Trebuie desfacuta, curatata si apoi verificat tot traseul ei de comanda, unul pneumatic si altul electric. Partea proasta este ca au plasat-o in spatele motorului si e locul tare stramt si este nevoie de scule potrivite. Altfel, nu stiu cat te ajuta ca mergi la service-ul la care ti-au schimbat tot ce nu trebuia si ei nu stiu macar sa citeasca un cod de eroare. Cere-le sa desfaca valva intai si s-o curete si sa verifice ca functioneaza. Link to comment
prof3tul Posted July 11, 2007 Author Share Posted July 11, 2007 Multumesc mult tolin...am sa schimb service`ul ca incepeam sa imi smulg parul din cap cand ii vedeam ca dau din umeri sau ca incep sa isi dea cu parerea...Am sa revin cu amanunte... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now