Satori Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Asa... deci se pare ca ma despart de Kalos. Vreau ceva mai mare, atat ca spatiu (cine stie ce aduce barza) cat si ca motorizare. Prima pe lista: Lacetti 2.0 diesel, Platinum. Nu stiu exact cat costa, e in jur de 15k DDP. Ce parere aveti de ea? Link to comment
EM!L Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Ca aspect, cred ca nu difera cu mult fata de cea actuala! Ce varianta doresti sa achizitionezi- SW sau Sedan ( HB cade din start -banuiesc- )? Ca motorizare, cred ca e destul de reusita - motorul e puternic, cuplul mare, si consumul din ce am vazut in datele furnizate de constructor e bun in urban si excelent in extraurban! Ca spatiu SW e mult peste Kalos- probabil ai vazut si tu asta! La pretul asta, dotarile + motorizarea, mi se pare o alegere buna (ce raspunde la cerintele pe care le-ai enumerat). Link to comment
Satori Posted July 23, 2007 Author Share Posted July 23, 2007 Sedan. SW mi se pare putin prea mare. HB mi-ar placea (dpdv al deschiderii portbagajului) dar cred ca e mai bine sedan ca spatiu. Link to comment
nic_otava Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 (edited) Satori, Mai are sens sa spun ce si cum? Dotari, cuplu si nu in ultimul rand pretul. Sa discutam de pilotul automat? Spor Edited July 23, 2007 by Mircea Link to comment
EM!L Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 SW e mare, intr-adevar! Sunt avantaje si dezavantaje la HB - Sedan (cel putin asa vad eu problema). La HB habitaclul nu e despartit de partea din spate si asta poate crea unele dezavantaje, dar in acelasi timp rabatand spatarul banchetei ( total sau partial ) obtii un volum mai mare de depozitare decat in cazul Sedanului! La sedan e compartimentarea care mie imi place si aspectul exterior mai placut (dupa gustul meu). Loc e suficient si in interior si in portbagaj! Link to comment
Mircea Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Pot sa-ti stric topicul si sa lungesc lista cu ce ma framanta si pe mine? Deci, ratiunile schimbarii - necesitatea unui spatiu mai mare pentru bagaje mai ales cand ma deplasez cu piticul - carucior, patut, bagaje extra, plus nevoia unor sisteme de siguranta pasiva si activa in plus, datorita faptului ca mai tot timpul sunt cu Steff in masina. Price target - max. 17000 euro ddp, pret de lista, de la care se mai poate negocia un discount. Variantele, pana acum: 1. Chevrolett Lacetti SW 2.0 dti platinium 121 CP pret circa 16500 euro 2. Renault Megane estate 1,5 dci Manager 85 CP pret circa 14500 euro 3. Fiat Linea 1,3 Multijet Emocion 90 CP pret circa 16500 euro Toate au intre 4 si 8 airbag-uri, ABS, ASR sau TCS (mai putin megane), full electric, jante aliaj,clima, CD cu mp3 etc, dotarile fiind oarecum similare. Sfaturi? PS Nu mai pun nici un euro peste asa ca nu ma sfatuiti sa iau ceva mai scump. 60% din valoare va fi credit sau leasing si e maxim cat imi pot permite. Variantele sh se exclud Link to comment
Adi_Iacob Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 @Mircea Daca tot e sa fie Megane, pentru 1000 euro in plus la acelasi 1.5 dci este disponibila echiparea Privilege, diferentele sunt AC automat, insertii de piele la interior si jantele de aliaj pe 16 toli. Totusi, de la 106 caluti la 85 se cam simte, masina e vizibil mai rigida, confortul si tinuta de drum nu sunt cu mult peste Nubira, dar sunt, modelul de mai sus a fost testat de mandea pe gropanele buzoiene. Motorizarea 1.6 16 valve benzen e mai sprintara, dar in esenta e si mai flamanda, la stilul tau de mers ai mari sanse sa depasesti lejer consumul masinii actuale. La Fiat Linea nu ma pronunt, nu cunosc. Parca se merita sa ramai in tabara Woo cu noua motorizare diesel. Oricum, succes in cautarile si deciziile care urmeaza sa le iei! Adi Iacob Link to comment
Mircea Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Pai si varianta Manager are insertii de piele. Seria Limitata Mégane Estate MANAGER 1,6 16V/1,5 dCi 85CP Standard Pachet "Drumuri dificile" A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta) Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager (cu posibilitate de deconectare manuala a airbag-ului frontal si lateral pentru pasager) Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate Centuri fata in 3 puncte, cu reglare pe inaltime, pretensionare si limitator de efort Centuri laterale spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort Centura centrala spate in 3 puncte, cu limitator de efort Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locul pasagerului din fata si cele laterale spate Tetiere fata reglabile pe inaltime Imobilizator electronic codat C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj) Directie asistata electric variabila Volan reglabil pe inaltime si in profunzime Computer de bord cu 6 functii: distanta parcursa, viteza medie, autonomia de carburant, consum total/mediu/instantaneu Semnal sonor pentru uitarea stingerii farurilor, centurii de siguranta, nivelul minim de carburant, alerte rosii Faruri dublu optice reglabile pe inaltime cu ajutorul comenzii plasate pe tabloul de bord Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila si stergator luneta cu activare automata la mersul cu spatele Functia "Follow me home" Inchidere centralizata si demaraj cu card Geamuri electrice fata, cu impuls pe partea soferului Geamuri si parbriz cu tenta Bare de protectie si oglinzi in ton cu caroseria Parasolar pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj Scrumiera mobila (cu posibilitatea de plasare pe consola, in panourile usilor) Trapa pentru carburant cu deschidere integrata Scaun sofer cu reglare pe inaltime Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3-2/3 Tabliera spate mobila Trape sub locurile din fata Spatiu de depozitare deschis in partea centrala din fata Aer conditionat manual, filtru habitaclu Torpedou (17 litri) iluminat si cu refrigerare Radio cu mono CD 4X15W RDS codat, cu afisaj separat si satelit de comanda la volan Volan imbracat in piele Proiectoare de ceata Baghete laterale si insertii in barele de protectie in ton cu caroseria ( doar pentru lansarile cu vopsea metalizata) Iar restul e optional: 4 jante din aluminiu 16" tip Tuxedo (RALU16 RDIF02) 355 Vopsea metalizata - implica obligatoriu accesorii in ton cu caroseria 224 Bare acoperis longitudinale ( BARLON) 132 Fileu retinere bagaje ( FIRBAG) 53 Baghete laterale si insertii in barele de protectie in ton cu caroseria 0 Radio CD cu MP3 si satelit de comanda (RAD07) 92 http://www.fiatlinea.com/ Link to comment
Lucian M Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 (edited) Sato, al meu tata are pata pusa pe un Lacetti sedan. Eu o aveam pusa pe un HB, insa buzunarul s-a opus. Sedan e eleganta, HB e mai... sport ca infatisare. Cred ca ti-ar fi greu sa sari de la sedan la HB, asa ca- vei ramane la sedan. Spor la asteptat! LE: Mircea- vrei rino?!?! Sau nu stii care e treaba cu reviziile si service-ul "de origine F1"?! Ma rog... Edited July 23, 2007 by Lucian M Link to comment
LYM Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Megane sedan dci are un consum nesimtit de mic, insa la cei 80 de caluti nu este tocmai foarte sprinten (mai ales la viteze > 100). Incearca un dci de 100 cp, poate. Link to comment
Satori Posted July 23, 2007 Author Share Posted July 23, 2007 Mai are sens sa spun ce si cum? Niciodata nu strica sa mai auzi niste pareri. Decizia este in mare proportie luata. Pot sa-ti stric topicul si sa lungesc lista cu ce ma framanta si pe mine? Baga cat incape, suntem relativ in aceiasi oala. Dar nu incepe cu Linea... ca iti dau o casca in gura. Masina aia e hadicapata din punct de vedere al motorizarilor. Link to comment
Mircea Posted July 23, 2007 Share Posted July 23, 2007 Megane - 85 cp la 1205 kg Linea - 90 cp la 1185 kg Iti da cu virgula Link to comment
Satori Posted July 23, 2007 Author Share Posted July 23, 2007 Nu imi da, Megane e out of the question pentru mine. Am ales si eu intre ce ramasase. Link to comment
mike.omega Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) He he! Parca nu-mi vine sa cred cand citesc cine vrea diesel )"> A facut cineva un drive-test cu Lacetti diesel?! Pe hartie arata bine cifrele insa sa nu aveti surpriza, ca si mine, ca de la 1350kg masina sa vina in talon cu 1450, la care daca mai adaugi si soferul si alte chestii(cel putin) sari de 1.5T ceea ce nu prea e bine Dupa parerea mea, mai ales pentru cei ce vor sedan, nu alegeti motorizari sub 100CP. Eu am condus Cee'D-u de 90CP care dupa aia am aflat ca n-avea decat 190Nm cuplu, si mi s-a parut ok si atat. Dupa aia cand am condus HDI-ul de 110CP si ~240Nm am zis ca-i avion! Diferenta de putere este mai mult decat sesizabila insa repet vedeti cum raspunde fiecare motor la drum ca eu am avut surpriza sa trag de un Mondeo 2.0TDDI ca de un cal mort De la Chevy de pe site: "Consumul mediu de carburant: 7,1- 7,8l/ 100km; emisie CO2: 171- 210g/km" Mai pe scurt consumul o sa se duca lejer spre 10% in minunatia de trafic bucurestean iar emisiile sunt mari. HDI-ul are 125g/km, probabil ca nici dCI nu ar fi departe Pe site la Reno scrie ca 1.5dCi are 124 g/km iar 1.9dCi are 145g/km, salvati planeta va rugam! Edited July 24, 2007 by mike.omega Link to comment
Mircea Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Hai ma leshi Tragi de mondeo la 2.0 tdi! Da' ce motor vrei tu la o masina de 1500 kg? 3litri diesel 250 cp? Eu vreau masina de familie, cum am si zis, ma intereseaza siguranta, spatiul si costurile de exploatare. O masina cu motor peste 2 l costa, mai ales la deplasari urbane, costa la asigurari, costa la impozite, intretinere etc, mult mai mult decat una cu motor de 1,3 sau 1,5 sau 1,7. Oricum, cu copilul in masina, rar am mai ars-o peste 120 kmh. Link to comment
zapacitu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Si mie mi s-a pus pata pe un Lacetti sedan, dar eu m-as multumi cu varianta Platinum cu motor pe benzina de 1.8. Deja nu mai e ascutitoare ca motor iar consumul zic eu ca deja e rezonabil pentru genul de masina. Dieselul nu ma atrage deloc.Ca sa nu mai vb de diferenta de pret care e maricica, adica de la 14400 la 16500...eheee Link to comment
Satori Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 Eu n-am reusit sa pun mana la test drive pe 1.8 pana acum. Macar pentru diesel am promisiuni. Oricum, teoretic, cele doua masini ar trebui sa fie apropiate ca performante sau chiar... Link to comment
mike.omega Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 @Mircea: am specificat 2.0TDDI deci nu TDCI care e alta mancare de peste Stiu si eu ca 2 litri sunt mai scumpi decat 1.6 sau 1.5 la capitolu RCA, impozite, consum si altele insa de fiecare data cand am sustinut asta(nu aici pe forum) mi s-a dat peste nas! Ca ce?! o data-n an platesti impozitu si RCA-u. Dar de ce sa platesti odata si 1/2?! Cat despre performante... nici eu n-am trecut de 120 cu cineva alaturi in masina dar eu vroiam sa spun ca am simtit o oarecare lipsa de putere(care se putea anula daca retrogradam) cand eram cu tot familionu in masina si cu bagaje. Aici vreau eu sa ajung. Una e masina goala plus soferul. Alta e masina plina cu bagaje plus familia toata Foarte serios vorbind, Fordul nu se infigea ca frantuzoaica mea, iar ca sa obtin aceleasi reprize pe care le am cu HDI-ul la 3000rpm a trebuit sa ajung cu Fordu la 4000, noroc ca nu era masina mea PS: ca in reclama de la mastercard visa(parca), placerea de a conduce diesel face toti banii, asta pana dai de un motor pe benzina serios Link to comment
Mircea Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Lacetti diesel are cele mai bune performante dinamice din gama. Bate lejer 1,8 benzina. Sato, de megane ma feresc datorita celebrelor pompe delphi, nu reviziilor care pot fi facute si cu bani putini (aviz LucianM) daca stii ce sa ceri si unde. Link to comment
Satori Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 Lacetti diesel are cele mai bune performante dinamice din gama. Bate lejer 1,8 benzina. Pana nu ma dau cu ele, nu ma pronunt. Dar banuiala asta o am si eu. Sato, de megane ma feresc datorita celebrelor pompe delphi, nu reviziilor care pot fi facute si cu bani putini (aviz LucianM) daca stii ce sa ceri si unde. Foarte bine faci ca te feresti. Link to comment
steph Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Vrei musai masina mai maricica? Link to comment
Mircea Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Vrei musai masina mai maricica? Nu citisi? Deci, ratiunile schimbarii - necesitatea unui spatiu mai mare pentru bagaje mai ales cand ma deplasez cu piticul - carucior, patut, bagaje extra, plus nevoia unor sisteme de siguranta pasiva si activa in plus, datorita faptului ca mai tot timpul sunt cu Steff in masina. Pana nu ma dau cu ele, nu ma pronunt. Dar banuiala asta o am si eu. Asta reiese din datele tehnice. Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) @Satori Nu stiu cum este dieselul de la Lacetti, in general nu-mi place dieselul. Ca si consum am un feeling neplacut ca se cam apropie la 2 maxim 3 procente de benzinar dupa cifrele date de producator. Eu zic asa. Diferenta dintre un benzinar si un diesel la Lacetti cam la aceleasi dotari este in jur de 2500 de euro. Fa-ti un calcul cam asa. Cat tii masina... daca o tii peste 5 ani si mergi mult in special pe urban, renteaza diesel. Daca o tii maxim 5 ani nu renteaza, nu uita ca ai de amortizat cam 2500 de euro, asta inseamna cateva zeci de mii de km. Adauga la diferenta aia, costul reviziilor mai mari, taxa de inmatriculare mai mare, RCA mai mare, casco mai mare, taxe impozite mai mari, dobanda la cei 2500 de euro diferenta de achizitie. Pe scurt o sa iesi in avantaj cu dieselul dupa aproape 100.000 de km (calcul facut la o diferenta de consum de 4%). Nu intru in detalii cu calculele, dar mie asa mi-a reiesit cand voiam sa-mi iau masina dupa vreo 3 zile de calcule. Sfatul meu, daca iei o masina pentru 5 ani, ia-ti benzinara. Nu-ti recomand motorul de 1.6. E echilibrat ca sa nu zic modest pentru masina. Nu poti sa ai pretentii sportive de la el daca ai 4 persoane in masina + ceva bagaje. Personal iti recomand motorul de 1.8 benzina. Singurul meu regret legat de aceasta masina, este ca nu mi-am luat motorul de 1.8. Daca vrei sa te dai cu masina (varianta benzinara de 1.6) ti-o dau cu placere la una din intalnirile urmatoare la care sper sa ajung si eu in curand ca din motive de job nu prea am mai putut ajunge in ultima vreme. Bafta. LE. Eu fac cam 30.000 de km pe ani, 40-50% extraurban unde diferentele de consum dintre diesel si benzina la viteze de peste 130 la ora nu mai sunt asa mari, so am ales benzinara in urma calculelor. Ca a fost chevy si nu octavia tour sau megane sau ce am mai avut eu pe lista asta e chestie de gust. Observ oricum ca avem cam aceleasi gusturi la masini. Si eu am oscilat intre HB, Sedan si SW. Acum vreo 4-5 ani as fi luat un HB, acum am ales un sedan, peste 5-6 ani, nu stiu poate o sa aleg un SW. Edited July 24, 2007 by Night Elf Link to comment
Lucian M Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 A, si daca e sa ai un consum de diesel- ii pui gaz si gata treaba. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now