Satori Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 Eu nu vreau dieselul pentru a salva bani. Ci pentru ca mi se pare cel mai bun motor de pe masina asta. 1.6 nu vreau, mi se pare... plictisitor. 1.8 as vrea. 2.0d as servi, pare mai bun decat 1.8. Datele tehnice is bune... dar as prefera sa vad in realitate. Link to comment
MCojo Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Gaz la diesel?! Lucica tu nu stii ce vorbesti... Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Pai 1.6 chiar e boring. Am avut ocazia sa ma dau cu un 1.8, asta e si motivul pentru care il recomand. Pare ideal pentru masina asta. Oricum eu sunt fan benzina sa ca parerea mea e si putin subiectiva, in schimb asa boring cum e motorul ala de 1.6, cand i-am dat lui nasu`meo masina sa o conduca, dupa 5 ani de TDI, fan inrait diesel, (ultima oara avea O2 1.9 TDI, motorul ala de 104 sau 105 CP, nu stiu exact date tehnice la TDI) a trecut la benzina. Ca si-a luat dupa un BMW seria 3 cu motor de 2 litrii benzina, asta e alta poveste. Edited July 24, 2007 by Night Elf Link to comment
Lucian M Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 MCojo, ma refeream la post-ul #24 al lui Elf. El recomanda 1,8,caruia daca i se adauga o instalatie gpl- va avea aprox aceleasi performante, insa cu un pret pe suta de km mult mai mic. Gaz la diesel- . Link to comment
MCojo Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Motorul de 1,8 ii pacat sa-l strici cu gaz... Mai bine iei diesel si iesi la aceeasi bani in mare parte... Lucica... sorry man, dar din postul tau asa reiese... Edited July 24, 2007 by MCojo Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 A, si daca e sa ai un consum de diesel- ii pui gaz si gata treaba. MCojo, nu prea reiese asa bre... poate doar daca vorbeam de 1.5 dCI unde orice e posibil Caldura asta... Link to comment
mike.omega Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Diferentele de consum la viteze de peste 130 kmph nu sunt asa mari?! C4 1.6 110cp al tatei de la servici indica un consum instant de 15-16% pe la 4000rpm(tr 5) iar C4 1.6HDI 110cp al nostru indica un consum instant de 7-8% la 3000rpm(tr 5) si spre deosebire de cel pe benzina la asta computerul de bord are prostul obicei sa iti mareasca nr-ul de km pe care ii poti face cu combustibilul din rezervor PS: nu mai zic ca in caz de autostrada unde se poate folosi pilotul automat lejer, consumul scade mult mai mult! Link to comment
MCojo Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 O fi la tine caldura... la mine pe malul marii e o briza... Dar sa nu o dam prea mult fftopic: ca ii stricam topicul lui Catalin... Link to comment
Abram Burel Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Mai baieti cu spatiul... limitat, luati nene un MCV! Vi s-a pus pata pe coreene? Daca vreti spatiu, e imbatabil! De restul de bani va faceti tuning complet la Irmscher (sau cum s-o scrie ) Daca vreti parerea mea ( ) luati o Honda Accord! Link to comment
Wolfman Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Avem la firma un Lacetti 1.8, fuge mult mai bine decat Octavia sau Superb diesel. Asta l-as lua si eu daca mi-as schimba masina acum (sau o C'eed, sau Lancer 2.0, sau Accord - daca as dispune de ceva bani in plus )... Link to comment
Mircea Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Bre Wolfman, eu unul nu vreau sa fuga Eu o vreau spatioasa si sigura. "Am copil de crescut" AB, noi vorbim frumos si tu ne-njuri Meceveu' iese din discutie in totalitate! Link to comment
Wolfman Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Reformulez, avea un comportament dinamic net superior... Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Bre Wolfman, eu unul nu vreau sa fuga Eu o vreau spatioasa si sigura. "Am copil de crescut" AB, noi vorbim frumos si tu ne-njuri Meceveu' iese din discutie in totalitate! Mircea, spatioasa e slava domnului, am 1,84 inaltime si nu stau cu scaunul maxim spate dat. (mai e o pozitie pana la maxim). Portbagajul e decent. Masina sta bine in viraje, are frane mai mult decat decente, dar... si e un mare dar siguranta in special la impact lateral. Pasagerii din spate se lovesc cu capul de stalpul usii (geamul e impartit in 2 si e un stalp spre partea din spate). La frontal sta binisor, cel putin asa arata testele, desi si aici e o problema cu genunchii. Eu prefer sa nu ma bazez pe masina cand vine vorba de siguranta. Prefer sa calc eu primul frana chair daca sunt la mine in banda si depaseste altul aiurea decat sa ajung sa-i verific stelele. Edited July 24, 2007 by Night Elf Link to comment
zapacitu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Oricum si din descrierea de pe site dieselul e cu 8 valve si 120 de cai iar 1.8 e cu 16 valve si 122 cai. http://www.chevroletgtt.ro/nou/lacetti_4_u...i_platinum.html Asa ca doar un cuplu ceva mai mare la o turatie mai mica nu stiu daca e suficient de multumitor. Eu as lua 1.8 16v fara discutie.Nu am incredere in dieselul asta pe care il au ei. Link to comment
Mircea Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Mircea, spatioasa e slava domnului, am 1,84 inaltime si nu stau cu scaunul maxim spate dat. (mai e o pozitie pana la maxim). Portbagajul e decent. Masina sta bine in viraje, are frane mai mult decat decente, dar... si e un mare dar siguranta in special la impact lateral. Pasagerii din spate se lovesc cu capul de stalpul usii (geamul e impartit in 2 si e un stalp spre partea din spate). La frontal sta binisor, cel putin asa arata testele, desi si aici e o problema cu genunchii. Eu prefer sa nu ma bazez pe masina cand vine vorba de siguranta. Prefer sa calc eu primul frana chair daca sunt la mine in banda si depaseste altul aiurea decat sa ajung sa-i verific stelele. Vezi, uite pareri din astea vreau sa aud! Sincer, la Lacetti e un mare minus lipsa sistemelor de siguranta suplimentara. La capitolul asta, atat Renault cat si Fiat stau mult mai bine, ambele avand airbaguri laterale fata si spate si airbaguri cortina, cei drept la anumite variante de echipare ca optionale,dar la Chevrolett nici macar nu pot fi comandate... Link to comment
Alinutz Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Reformulez, avea un comportament dinamic net superior... Pt doar 12 cai in plus ? fata de 1.6 ? Link to comment
Wolfman Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Cu cel de 1.6 n-am mers, in postul meu comparam cu O2 si Superb diesel (probabil 105CP, MT si AT DSG). Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) @Mircea Vezi aici testele IIHS. Eu inca nu am copil. Urmeaza la anul. 5 ani cat tin eu masina, copilul o sa fie suficient de mic incat sa stea in scaunel pe care il voi prinde fix la mijlocul banchetei spate. E mai safe asa. Peste 5, maxim 6 ani vreau sa o schimb cu ceva mai sigur. Visul meu e un chrysler 300. Om trai si om vedea. Am fost in situatia in care am evitat la limita 3 accidente frontale cu aceasta masina. M-a surprins de fiecare data cand am franat la limita cum se comporta. Mult peste asteptari. Fara exagerare dar la 120 de km/h o opresti in mai putin de 20 de metrii. Anvelopele Hankook joaca un rol destul de important in aceasta ecuatie. Au o aderenta de invidiat atat pe carosabil uscat cat si pe carosabil ud. Eu nu sunt printre cei care laud masina. Din punctul meu de vedere este o masina low cost, mai mult decat decenta cu un raport dotari/pret de invidiat. Din pacate capitolul siguranta a fost putin neglijat. @Alinutz Frate, pot sa-ti zic decat atat de 1.8. Fuge al dracului de bine fata de cel de 1.6. Edited July 24, 2007 by Night Elf Link to comment
EM!L Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Fara exagerare dar la 120 de km/h o opresti in mai putin de 20 de metrii. Numai din momentul in care vezi pericolul pana apuci sa apesi frana parcurgi peste 20m . Scuze de fftopic: Link to comment
Satori Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 JAPO!!! civic sedan Asta e a doua optiune a mea. PS: aia cu 20m e tare Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Numai din momentul in care vezi pericolul pana apuci sa apesi frana parcurgi peste 20m . Scuze de fftopic: Tot off... Ma refeream strict la momentul din care ai inceput sa franezi. M-am exprimat gresit. Timpul de reactie difera de la sofer la sofer. Poti frana in 30 de m sau in 50 cu aceeasi masina. Edited July 24, 2007 by Night Elf Link to comment
RaZoR-07 Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Fara exagerare dar la 120 de km/h o opresti in mai putin de 20 de metrii. Anvelopele Hankook joaca un rol destul de important in aceasta ecuatie. Au o aderenta de invidiat atat pe carosabil uscat cat si pe carosabil ud. Pe masuratelea? Si viteza si distanta de franare... Te crezi pe Logan vs. all? On-topic: Lacetti 1.8 Fara argumente si fara comentarii. Ca daca ma suparati va recomand imediat un Accent 1.6 full. Edited July 24, 2007 by RaZoR-07 Link to comment
Elfu Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) La o intalnire in B, desi nu cred ca am unde sa-i dau 120 la polivalenta o sa trag o frana cu ea sa vedem ce si cum. Poate am apreciat eu gresit distantele de la volan. Edited July 24, 2007 by Night Elf Link to comment
Satori Posted July 24, 2007 Author Share Posted July 24, 2007 Dap... le-ai impartit la cel putin 3. In fine, conteaza ca ai reusit sa eviti ceea ce trebuia evitat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now