Jump to content

Stabilitate Si Securitate Matiz !


Recommended Posts

Romanul este flexibil, din relatarile unui vecin care se ocupa cu vanzari auto SH, orientarea actuala pentru traficul urban, in zona folclorica din care scriu este spre masini cu motor mic, pana in 1,2L, pe benzina. Prin parcarile din jur nu mai vad vechea solutie: pejo 20X (Diesel). Chiar, de ce au disparut brusc de pe strazi masinile acestea ? Se trage de la neinspirata reclama cu taximetristul indian ?

Link to comment
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

la securitate pot sa zic ca am vazut 2 matizuri cu daune totale, dar spre uimirea mea nimik din compartimentul motorul a patruns in habitaclu.

 

Totusi matizul cu aerbaguri are 3 stele euroncap, la fel ca la logan :D

 

Link to comment

Matizul numai masina stabila nu e, dar cu toate astea pot sa va dau niste repede...

 

Fantana de la Unirea: 60km/h pastrand banda sau 80 km/h pe tot drumul.

 

Rondul de la Alba Iulia: 80 km/h constant.

 

Stanga in piata Operei cum cobori de pe Kogalniceanu aprox 70 km/h.

 

Cam tot timpul cauciucurile scartaie in draci si cum spunea si tolin nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca era zgariat talonul acestora semn ca mai aveau un pic si se dejantau. In toate cele 3 cazuri orice frana a dus la deraparea spatelui. La fanatana de la Unirii la 80 km/h cred ca se ridica un pic roata stanga spate in varful curbei.

Link to comment

Eu la volan nu pentru ca nu imi permit sa fac incercari de genul asta cu masinile prietenilor. In schimb cu alti soferi da si fiind vorba de masini mult mai bune la orice capitol s-au comportat mult mai bine la viteze mai mari.

Link to comment

Din fabrica nu are decat unul, pe volan, oricum nu cred ca te ajuta cine stie ce.

 

L.E: Legat de chestia asta si :o fftopic: , am intrat pe mobile.de sa vad cam la ce bani se poate lua un Matiz II de acolo, cel cu motor de 1.0 si airbag-uri frontale. Am ramas perplex cand am vazut cu ce preturi se vinde masinuta aia.

Edited by closchkutza
Link to comment

Eu cred ca pe link-ul urmator http://www.euroncap.com/tests/daewoo_matiz_2000/65.aspx a fost evidentiat destul de clar problemele care apar in urma unui impact cu un MATIZ .

Parerea mea este ca fereasca cel de sus de asa ceva chiar si la ametitoarea viteza de rulare de 60km/h , deoarece dupa cum se spune mai sus apar probleme la membrele inferioare gat , cap si maini .

Un alt aspect subiectiv personal al meu l-ar reprezenta faptul ca in Germania nu vezi astfel de masini nici sa tragi cu "Tunul" . Pana si Smart-ul de la Mercedes este mai sigur decat matizul nostru , si aici este paradoxul , ca smart-ul e aproape jumate ca matiz-ul ...

Circula pe net unele fotografii cu matiz-uri care au montate "bari" de ramforsare si torsiune atat in fata cat si in spatele autovehicolului . Evident in afara de cele din usi . Si spuneau ca "cica" creste siguranta la impact cu 20% ( www.testas.co)

Link to comment

Ce bari de torsiune?

In . De masinile mici sunt scumpe. Asta pentru ca aia au invatat ce rol si ce avantaje au masinile mici in oras.

Acolo cumperi un matiz la aceiasi bani la care poti cumpara o nubira 2 mai noua.

Link to comment
Eu cred ca pe link-ul urmator http://www.euroncap.com/tests/daewoo_matiz_2000/65.aspx

Parerea mea este ca fereasca cel de sus de asa ceva chiar si la ametitoarea viteza de rulare de 60km/h , deoarece dupa cum se spune mai sus apar probleme la membrele inferioare gat , cap si maini .

 

Unde ai vazut tu ceva de rau legat de gat, cap si maini??

Link to comment
  • 3 months later...

Am vazut la cineva la un matiz un dispozitiv conectat la scaunele din fata .El avea rolul de a permite unui arc fantastic de gros si de sectiune mica , sa traga in spate scaunele in cazul unui accident frontal . Avea si o piedica actionata electric de niste limitatoare montate pe bara din fata .

A facut o proba prin lovirea cu piciorul a barei din fata a masinii , si a rezultat scaunele amandoua s-au deplasat in spate cu 10cm in fractiune de secunda . Partea mai nasoala a fost punerea la loc pe pozitia de armat , a trebuit trei persoane sa impingem de scaune in fata pt. a le pune pe pozitie .

Zicea ca l-a montat intr-un service din Ungaria , si ca unele masini cooreene al au din fabrica montat , si ca ar fii mult mai bun decat pernele cu aer .

Ce parere aveti ?

Link to comment

Pai decat fata ta botita (iremediabil), mai degraba cateva picioare in ghips (ale celor din spate- chestie remediabila). Ma rog, cam asa a fost logica inventatorului.

LE: a patentat cineva inventia?! NCAP-ul stie de asa ceva? Poate aplica si ei. Sugerez un arc de tren- pentru cele mai bune rezultate. Eventual facuta trapa si cu ajutorul scaunelor ejectabile- pasagerii fata scapa teferi.

Edited by Lucian M
Link to comment

Buna idee :) ) . Faci un accident usor din care nimeni nu patea nimic dar declanseaza mecanismul si rupi picioarele celor din spate... Inventia este oarecum utile doar daca exisa senzori care sa-i spuna dacasta cineva pe scaunele din spate..

Link to comment

OK, si daca declanseaza spontan? Bine, acum o sa ziceti ca tin cu ursul. Una peste alta, producatorul nu cred ca ar monta asa ceva pe masina. Eu unul nu cred ca mi-as pune. Daca stau un pic si ma gandesc, spatarul se deplaseaza inapoi o data cu sezutul. Centura de siguranta e la punct fix. Ea nu se poate deplasa inapoi sa retina eficient ocupantul, dimpotriva- il va trage de sezut si-l va impinge cu fata mai tare spre volan. Puneti un creion in echilibru, dati un bobarnac la baza lui si observati cu atentie varful: se va deplasa in directie inversa celei cu care am lovit baza. Daca mai punem la socoteala ghipsul pt cei din spate... care daca n-au centuri puse se izbesc de scaunele din fata... daca si iar daca... bad ideea.

 

mor la aterizare 24000000.gif

Operatie reusita, pacient decedat. Ne pare rau- am facut tot posibilul :D .

Edited by Lucian M
Link to comment

Senzori pt. pasageri in spate nu exista . Are totusi un buton sub scaunul soferului pe care apesi si dispv-ul electronic de comanda intra in off .

Gagiul spunea ca este patentata pe masini care au distanta mai mare de 50cm intre cei 10cm cursa si spatiul degajat .(per total 60cm) .Si mai este ceva , dar nu stiu la cat incalzeste pe cel din spate , are un fel de burete care se monteaza pe spatele scaunului (gen husa).

Referitor la centura , nu incurca cu nimic daca ai centura in 3puncte .

Asezati-va si voi in masina si apoi centura si apoi deplasati scaunul in spate ,vedeti vre-o problema cu centura ?

Link to comment

Sincer sistemul asta mi se pare ca accentueaza "pagubele" asupra ocupantilor masinii in cazul unui accident mai grav.Gandeste-te ce forte actioneaza asupra ocupantilor masinii in cazul unui impact frontal.In afara ca ei se duc spre bord din cauza impactului sistemul asta le mai ia si scaunele de sub fund si raman in aer. Iar pentru pasagerii din spate mi se pare moarte sigura.Ei vor veni cu viteza spre locurile din fata si scaunele vor veni spre ei.

Si mai calculeaza la treaba asta ca majoritatea pasagerilor nu poarta centura de siguranta(mai ales cei din spate).Misto,nu ar mai sti aia de la descarcerare ce sa aleaga de acolo.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...