dadu1976 Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Deci sa intelegem ca e normal. Link to comment
tolin Posted November 22, 2007 Share Posted November 22, 2007 Daca sarcina pe motor este la limita puterii dezvoltate, da. Eu am schimbat bornele cablurilor de la baterie si am legat un cablu de masa suplimentar pe motor. In plus, stau cu A/C pornit la ralanti doar cand nu se mai poate, in cele doua luni caniculare, prefer sa dau de un buton mai des decat sa trag de motor si de baterie, curentul debitat de alternator fiind mai mic la turatia de ralanti. Link to comment
zbardoiul Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Revenind la topic , acelasi lucru l-am observat si eu la masina tatalui meu , adica o vibratie in volan care se manifesta de la 80-90 de km in sus . Precizez ca masina are doar 3000 de km si mai mult ca sigur nu a suferit socuri majore din cauza carosabilului deoarece mare parte din km i-a facut pe DN1 . Referitor la presiune, am verificat-o personal la prima vulcanizare dar problema persista ! Din cate imi dau eu seama s-ar putea sa fie o problema din constructia masinii (ma refer la ansamblu de rulare ),pentru ca sunt cam multi care reclama treaba asta . Link to comment
Abram Burel Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Cu iz de anecdota, zilele trecute, urmand un link catre un alt forum auto de pe la noi (de marca straina, da' nu-mi aduc aminte care), am citit cum unuia ia-u schimbat pe motiv de vibratii in volan la 80-100 Km/h, nici mai mult, nici mai putin decat... placutele de frana. Cica erau uzate si d-aia Link to comment
VFX Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 In tara asta nu ma mai mira nimic... Link to comment
winpro Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 salutare tuturor, sunt proaspat posesor de aveo 1.4,si se pare ca am aceleasi probleme cu vibratiile la volan in jurul vitezei de 100 km/h.Am reechilibrat toate rotile(era necesar)si efectul s-a estompat considerabil,dar totusi ...nu de tot. deasemeni impresia mea este ca peste 100 km/h motorul se forteaza simtitor.de ce oare? Link to comment
surrender Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 eu am aveo de 1.2l si singurele trepidatii pe care le-am simtit in volan au fost la 150 km/h Link to comment
Abram Burel Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 N-ai spus cati Km ai, O masina din 2007 poate ave cateva mii sau chiar cateva zeci de mii de Km. Faptul ca "trebuia" sa echilibrezi rotile, poate insemna ca "ar trebui" sa indepti si jantele. Cat priveste "impresia", poate e doar o... impresie... eventual legata de vreo benzina... ? Greu de spus... mai multe detalii? Link to comment
VFX Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 (edited) La el, sunt fie jantele strambe, fie echilibrare facuta prost, sau chiar amandoua. De ce nu? Am patit si eu asta, si a trebuit sa le echilibrez de 3 ori la rand, schimband de fiecare data "providerul", pana cand la ultimul test am ajuns la 170km/h si nu mai simteam vibratii/tremurat nimic. Pana atunci incepea fie la 120km/h fie la 140km/h. Depindea de "puterile" fiecarei masinute de echilibrat. A doua chestie, cea cu "nu trage bine peste 100km/h". Da, sunt sanse mari sa fie de la benzina. De ex. am vazut si aici pe forum si am constatat pe pielea mea (inainte de a citi) ca benzina de la Rompetrol (celebrul EFIX) la mai mult de 3000rpm nu mai trage... Edited February 6, 2008 by s0r|n3l Link to comment
winpro Posted February 7, 2008 Share Posted February 7, 2008 La el, sunt fie jantele strambe, fie echilibrare facuta prost, sau chiar amandoua. De ce nu?Am patit si eu asta, si a trebuit sa le echilibrez de 3 ori la rand, schimband de fiecare data "providerul", pana cand la ultimul test am ajuns la 170km/h si nu mai simteam vibratii/tremurat nimic. Pana atunci incepea fie la 120km/h fie la 140km/h. Depindea de "puterile" fiecarei masinute de echilibrat. A doua chestie, cea cu "nu trage bine peste 100km/h". Da, sunt sanse mari sa fie de la benzina. De ex. am vazut si aici pe forum si am constatat pe pielea mea (inainte de a citi) ca benzina de la Rompetrol (celebrul EFIX) la mai mult de 3000rpm nu mai trage... masina este achizitionata pe 8 ianuarie 2008 si are astazi 1990 km. La problema cu vibratiile iti dau dreptate.Va trebui o alta echilibrare,sau poate si chiar o anvelopa defecta. Am incercat mai multe tipuri de benzina si "fortarea" motorului de la 3000 de ture persista,dar totusi cred ca trage destul de bine.S-au poate ma insel. masina este achizitionata pe 8 ianuarie 2008 si are astazi 1990 km.La problema cu vibratiile iti dau dreptate.Va trebui o alta echilibrare,sau poate si chiar o anvelopa defecta. Am incercat mai multe tipuri de benzina si "fortarea" motorului de la 3000 de ture persista,dar totusi cred ca trage destul de bine.S-au poate ma insel. din experienta voastra ce benzina s-ar preta cel mai bine? Link to comment
VFX Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 (edited) Depinde de "feeling"/placebo/etc... Din relatarile de pe forum, acelasi motor merge bine cu mai multe tipuri de benzina... Inceaca sa-ti arunci un ochi pe aici. Edited February 8, 2008 by s0r|n3l Link to comment
tolin Posted February 8, 2008 Share Posted February 8, 2008 masina este achizitionata pe 8 ianuarie 2008 si are astazi 1990 km.La problema cu vibratiile iti dau dreptate.Va trebui o alta echilibrare,sau poate si chiar o anvelopa defecta. Presiunea in pneuri ai verificat-o ? Masinile se aduc cu pneurile la 2,5 -> 3 si uita dealerul sa mai coboare presiunea la cat trebuie (2,1). Link to comment
winpro Posted February 10, 2008 Share Posted February 10, 2008 presiunea reglata a doua zi de la achizitionare. cu siguranta voi face alta echilibrare la alt atelier,daca problema persista...la service di bas. curatat si noroiul din "interiorul "jentilor. alimentez cu cate putina benzina de la diferiti producatori pana cred eu ca un fel anume se potriveste cel mai bine la masina mea.pana acum petrom 95 mi-a placut in conditiile in care nu am fortat deloc.Apoi rompetrol 98 si in conditiile de schimbat vitezele la cuplu maxim cca 3400 rot./min,motorul crestea foarte usor in ture,chiar m-a impresionat.Aurmat o noua alimentare cu aceeasi benzina (aceeasi statie)si efectul nu a mai fost acelasi!?PLACEBO!! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now