Zmeul cel rau Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 In ultimul timp mergand prin Bucuresti imi creste foarte mult temperatura ( nu mie ci motorului ) si intra in functiune ventilatorul care ma cam enerveaza. Stau la semafor si deodata vad ca acul de la temperatura urca putin peste intervalul de mijloc dupa care simt ventilatorul (enervant rau). Pana acum mie nu mi-a facut asa ceva chiar din contra statea foarte jos. Am schimbat termostatul si tot jos statea dar de vreo saptamana a inceput sa urce. Vroiam sa urce dar acu' exagereaza "> ! Ce credeti ca se intampla? Ma gandesc ca bine nu ii e... Link to comment
VIPER Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Ba ii este foarte bine si normal, acul sta si la mine in oras peste jumatate. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 18, 2004 Author Share Posted November 18, 2004 Dar la mine urca pana la liniuta de sus a intervalului si baga ventilatorul... si asta inca destul de des... Link to comment
VAXXi Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 La mine nu vede jumatea scalei în oraş, dar eu sunt un caz special Serios acum, atâta timp cât nu trece de jumate (hai un pic peste) nu-i bai. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 18, 2004 Author Share Posted November 18, 2004 Exact ca la tine imi facea si mie pana acu o saptamana. Am fost la scanner si acolo imi arata temperatura normala. Au zis ca e din cauza indicatorului din bord. Acum mi se duce prea sus acul dar asa il citeste si ECU ca baga si ventilatorul pe viteza cea mai mare si asta vibreaza rau. Link to comment
VIPER Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 ...urca pana la liniuta de sus a intervalului si baga ventilatorul... Care e liniutza de sus a intervalului? Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Pe indicator exista un interval central de latime egala cam cat jumate din latimea totala a indicatorului, acul meu se suie si trece un milimetru peste acest interval. Link to comment
expero 16V Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Vezi ca nu cumva sa nu fie aerisita instalatia :?: Link to comment
VIPER Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Uite unde a ajuns maxim la mine, indiferent de conditii... Daca la tine trece de liniutza aia alba (de pe cadran, nu a mea), atunci e cam nasulie treaba... Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 A trecut de punctul ala. E la a doua liniuta. @expero16v: de curand am schimbat pompa de apa si implicit si tot lichidul de racire, cam acum 2 luni. Nu stiu daca am zis dar indicatorul urca pana acolo dupa care coboara la interventia ventilatorului. Link to comment
hellcat Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 La mine nu vede jumatea scalei în oraş, dar eu sunt un caz special Serios acum, atâta timp cât nu trece de jumate (hai un pic peste) nu-i bai. sunt frate geaman cu vaxxi. acul se comporta identic si la fel. si sincer nu ma deranjeaza. s-ar putea ca iarna sa fie cam frig in masina la drum intins. acum cu problema ta (zmeu) eu cred ca temostatul merge bine, instalatia e buna, faptul ca ventilatorul porneste tarziu, asta ar trebui sa urmaresti. Link to comment
iso Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 acum cu problema ta (zmeu) eu cred ca temostatul merge bine, instalatia e buna, faptul ca ventilatorul porneste tarziu, asta ar trebui sa urmaresti. ...corekt de ce nu porneste si treapta unu la ventilator :?: , verifica cu un conductor treapta unu si doi la ventilator si daca nu vezi mai departe ce releu nu'si face treaba ... Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Cei care au fost azi la intalnire au putut sa afle ca motivul pentru care se comporta asa masina e lipsa lichidului de racire. Am completat azi 2 litri de apa distilata. Am o spartura in partea de plastic de la radiator unde se infige tubul de cauciuc. Ma gandesc sa il lipesc, o tine cu Poxipol? Link to comment
iso Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 ...ah si ce "ceata" ai facut --- probabil cu apa/antigelu' care'ti lipseste . Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Ceata? Nu. A curs intr-o luna si ceva, de cand am schimbat termostatul. Link to comment
VAXXi Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Păi ţi-au stricat ăia ceva când au montat termostatul ? Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Asa banuiesc...mama lor de...!!! "> Probabil ca era putin mai subred si cand au schimbat asta ( este exact in drept cu termostatul, de fapt este chiar locul de unde se infinge furtunu care intra in termostat) poate a cedat. Link to comment
iso Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 ...pai acu' trebuie sa-l lipesti cu ceva : poxipol , superAtac de la Loctite , oricum ceva de firma care sa adere bine la plasticu' ala . Partea nasoala e ca trebuie sa golesti/scoti radiatoru' din doua motive: 1. sa faca priza lipiciu 2. sa poti curata/vedea bine unde si ce lipesti . Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 De scos nu cred ca trebuie neaparat sa il scot ca e in partea de sus si as avea accces din ambele parti la partea vatamata ( si din afara si din exterior) daca dau furtunul jos, dar ma intereseaza daca lipiciurile tin la temperatura respectiva. Link to comment
iso Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 ...din cite stiu eu da , dar daca ai probleme de "soliditate" a lipiturii si prinderea furtunului , pozitia , etc permite poti incerca armarea zonei cu plasa fina de cupru incalzita in asa fel incit sa intre in plastic apoi , lipici pe'afara si pe'nauntru' . Partea proasta ca ai la dispozitie o singura incercare . Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Suna complicat si sincer nu stiu daca sunt in stare sa o fac. Oare se poate cumpara doar bucata aia de plastic? Oricum aici trebuie sa subliniam fraza care e scrisa jos pe fiecare pagina din forum: Punerea în practică a oricărei informaţii din acest forum se face pe propria răspundere: autorii mesajelor şi administratorii forumului nu pot fi făcuţi răspunzători pentru eventualele pierderi sau pagube rezultate Link to comment
iso Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Suna complicat si sincer nu stiu daca sunt in stare sa o fac. ...asa e din pacate daca n'ai mai facut kestii d'astea nu cred ca e cazu' sa te apuci acum dar de lipit trebuie sa incerci curata bine locul inainte cu spirt , cu ceva , succes . Link to comment
VAXXi Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Şi eu zic tot Poxipol. Nu prea îmi dau eu exact seama cum e spărtura, doar bănuiesc, dar dacă e cum cred, se poate repara. Amendamente: Poxipol neapărat (nu Loctite şi alea alea); cuvânt_urâtăţă foarte bine zona; 10 minute după aplicare să ţii presat unde ai lipit; nu folosi maşina 24 de ore, ca să nu circule lichid prin zona respectivă (Poxipolul se întăreşte definitiv în 24 de ore). Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 19, 2004 Author Share Posted November 19, 2004 Multumesc de sfaturi. O sa incerc in weekend sa o fac si poate pun si poze cu toata afacerea asta! Link to comment
expero 16V Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Eu am lipit radoiatorul cu Poxipol.Mi-a curatat bine,degresat, alea-alea si l-a lipit lasandu-l vreo ora- doua sa prinda.Apoi mi-a pus antigel si gata...a tinut vreu an de zile.Cred ca ar fi mai tinut daca nu aveam eu o combinatie si il schimbam. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now