sorinm Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 (edited) Am facut comanda la ASKA, Ferodo Premier FDB1337, 78 RON, le scot pe alea vechi cu tot cu tablite si le montez pe astea, corect nu ? sa ung si axele glisoare bine si e treaba facuta bine. Edited March 26, 2010 by sorinm Link to comment
closchkutza Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 Nu trebuie sa mai pui nici o tablita. Pe spate placuta are un invelis cauciucat care preia rolul tablitei aleia. Eu merg cu ele asa de 24.000km si nu s-a intamplat nimic. Ce ma distreaza parerile cum ca la 50cp nu ai nevoie de frane, ca deh, o opresti ca pe bicicleta, cu piciorul jos. Abia cand o sa vedeti ca v-a lipsit jumate de m sau un 1 sa evitati un accident cu consecinte si costuri mult mai mari decat aia 40lei la care va zgariciti o sa dati dreptate unora care pun siguranta inainte de bani. Eu zic sa nu mai cumparati placute deloc, ce, nu merge fier pe fier? Link to comment
sorinm Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 le-am pus, sa vedem dupa ce se mai pasuiesc cum or sa fie.. ca o mentiune, poza de mai sus nu contine placutele premier de la ferodo pentru matiz, ale mele nu au acele tablite laterale care cica freaca pe disc sa te atentioneze ca e pe duca. Link to comment
Salex Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 1. Corect, placutele din poza sint de Leganza/Nubira/Cielo Exe. Poza am pus-o pentru a lamuri lucrurile legate de tablitele care se pun (de catre unii producatori) pe spatele placutelor. 2. Eu unul rup cu un patent ghidajele alea inca de la primul montaj ... deci nu ai nici o problema daca la placutele tale nu exista din start. Link to comment
sorinm Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Impresii despre Ferodo Premier dupa 400 Km: - La rece franele sunt mai bune cam cu 5 % decat placutele GM - La cald, placutele devin extrem de bune dupa cateva franari violente. Parca ar fi placute racing care abia la cald isi fac treaba extraordinar. Link to comment
Doru_Neo Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 - La rece franele sunt mai bune cam cu 5 % decat placutele GM Interesant cum ai dedus ca sunt mai bune doar cu 5% ... la o asa diferenta ar trebui sa faci un test pe stand ! Link to comment
grecuvalentinos Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Fratilor spuneti-mi un site de unde pot lua placute de frana ferodo premier ca tot am cautat da nu prea gasesc,Va multumesc Link to comment
Muratu Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 (edited) Incearca al Auto Total http://www.autototal.ro/index.html sunt cam sigurii care importa direct de la sursa. Edited March 28, 2010 by Salex Completeaza-ti, te rog, toate datele la profil Link to comment
sorinm Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Interesant cum ai dedus ca sunt mai bune doar cu 5% ... la o asa diferenta ar trebui sa faci un test pe stand ! Se putea sa nu existe carcotasi.. ce trebuie sa intelegi tu este ca la rece diferenta este insesizabila, poate doar un efect placebo. Link to comment
closchkutza Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Impresii despre Ferodo Premier dupa 400 Km: - La rece franele sunt mai bune cam cu 5 % decat placutele GM - La cald, placutele devin extrem de bune dupa cateva franari violente. Parca ar fi placute racing care abia la cald isi fac treaba extraordinar. Sa vezi cum franeaza masina de la viteze mari, de peste 100km/h pana la zero. Link to comment
iuliu m. Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Salut, Stie cineva codul placutelor Ferodo SL, pentru Tico? Multumesc! Link to comment
iuliu m. Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Nimeni?Se fabrica tipul asta de placute pentru Tico?Are cineva pe masina? Multumesc! Link to comment
Mike1 Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Salutare, Nu se fabrica versiunea SL, conform programelor de identificare, ci numai Premier. Noi avem urmatorii producatori disponibili: Ferodo Premier - 89.50 lei TRW Lucas - 97.80 lei Delphi Lockhead - 77.60 lei QWP - 47.80 lei Link to comment
iuliu m. Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Multumesc! Am cam facut msto de baiatul "meu" ,unde mai comand piese,fiind convins ca am citit undeva pe forum ca exista. Deci daca vor "Ferodo", "ticoistii" nu pot alege decat "Premier". Inca o data , multumesc! Link to comment
SiNnY Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Cum buburaza mea asteapta revizia de 30K Km am inceput sa ma pregatesc Momentan va pot spune doar atat : Filtru aer MANN - 35ron Filtru combustibil MANN - 22ron Filtru ulei MANN - 22ron Set placute frana ATE - 144ron Set placute frana FERODO PREMIERE - 92ron Set placute frana FERODO SL - 76ron Bafta ! Link to comment
Mircea Posted April 14, 2010 Share Posted April 14, 2010 Vezi ca este topic separat pentru reviziile la matiz, pe km, aici se discuta (sau ar trebui) exclusiv de placutele de frana! Link to comment
SiNnY Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Offtopic : Sorry...my bad Ontopic : Pentru matiz pana la urma ce este recomandat Ferodo SL sau Premiere ?! Link to comment
lucius_1982 Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Premier sunt un pic mai moi la ferodou, de aici franare mai buna dar si durata de viata mai scazuta. Eu personal am schimbat placutele originale la 32kkm cu Ferodo Sl. Cele originale mai aveau 10 mm, dar am vrut sa le schimb odata cu revizia. Se schimba foarte usor in 5 min. Astea noi franeaza mult mai bine decat cele vechi, mia ramane sa vad cat rezista. Urmatorul schimb va fi insa cu Premier . Link to comment
Salex Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 (edited) SL sint mai moi, Premier mai dure. Cu toate acestea, din experienta personala pot spune ca faddingul e mai pronuntat la Premier, mai ales cind mergi la vale cu masina incarcata (drum de munte gen Transfagarasan, Rucar-Bran) LE: am postat (aproape) simultan si fara intentie cu lucius_1982 Edited April 15, 2010 by Salex Link to comment
closchkutza Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Salex, te contrazic un pic: Am facut Rucar-Bran, ce-i drept nu cu masina incarcata (eu+pasager+bagaje neglijabile ca greutate) insa mers tare, cu frane destul de puternice si nu am simtit vreun fadding, dimpotriva mi s-a parut ca franau parca o idee mai bine dupa ce se incalzisera si crede-ma, dupa serpentine am oprit si nu puteai sa tii mana pe jantele fata de fierbinti ce erau. Link to comment
Tommy Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 Pai ferodo le coteaza mai bune pe premier decat pe sl si apoi ds performance. ds2500 deja nu sunt bune de strada ca trebuie bagate in temperatura. Astea cel putin la coeficienti de frictiune. Link to comment
Salex Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 (edited) @ closchkutza : poti sa ma contrazici, daca asta te face fericit. Insa, inainte, raspunde-mi la 2 intrebari: 1. Ai testat ambele tipuri de placute ? 2. Le-ai testat in adevaratul sens al cuvintului ? Mai exact, ai incetinit doar din frina de picior sau si din frina de motor ? PS: testarea adevarata a frinelor se face FARA frina de motor. Deci fie bagi in viteza a 5-a si o lasi la vale de capul ei si incetinesti doar din frina, fie o scoti din viteza. ATENTIE: Asta NU ESTE un sfat de a scoate masina din viteze la vale !!! Spuneam doar cum se testeaza cu adevarat frinele unei masini. PS 2: SL tin mai putin, e si normal. PS 3: ce spune Tommy e adevarat insa trebuie putin detaliat. Placute mai moi -> se comporta mai bine la viteze mici (sub 100km/h) deci sint recomandate celor care merg preponderent urban. Alt avantaj este uzura redusa sau chiar inexistenta a discurilor. Placutele ceva mai dure sint pentru cealalta categorie Edited April 15, 2010 by Salex Link to comment
closchkutza Posted April 15, 2010 Share Posted April 15, 2010 (edited) Nu te contrazic ca-mi face placere, Salex ci pur si simplu pentru ca nu am simtit fading in comportamentul franelor. Ca sa-ti raspund la intrebare: 1. Nu, nu am testat ambele tipuri de placute. Setul de dinainte de Premier erau cele cu care vine masina din fabrica. Nu am cumparat SL pentru ca am vazut ca sunt cotate mai prost decat Premier. 2. Nu le-am testat cum ai zis tu ci in alt mod: accelerat pana aproape de intrarea in viraj si apoi franat destul de puternic pentru a putea lua virajul. Frana de picior era dublata intotdeauna de frana de motor, de obicei in treapta 3(telul meu era sa merg tare nu sa testez franele). Cand am oprit, nu exagerez, nu puteai sa ti mana pe jantele fata deci placutele si discurile s-au incins destul de tare. Edited April 15, 2010 by closchkutza Link to comment
bodo78cf Posted April 25, 2010 Share Posted April 25, 2010 salutare! exista pe piata placute de frana pt matiz made in korea(fara sigla daewoo insa)...stie cineva ceva de ele? sunt de incredere? tocesc discul? multumesc! Link to comment
LYM Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Ferodo SL sunt versiunea "economy" => tind sa cred ca sunt mai dure decat PREMIER, si nu invers. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now