ediblue Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Ieri seara ca sa evit o groapa am pus o frana brusca. Dupa frana motorul mergea ca dracu, scotea un zgomot de motoreta si nu avea putere. Am oprit dupa vreo 2km si m-am uitat sub capota. Una din fisele de la bujii era sarita. Am bagat fisa la loc si totul a fost ok. Astazi pe lumina m-am uitat cu atentie sa vad de ce naiba a sarit fisa...Am constat ca partea metalica a bujiei era oxidata sau ma rog, avea ceva alb pe ea iar in interiorul fisei la fel era ca un praf alb. M-am uitat si la celelalte bujii si celelalte 2 erau OK. Partea metalica a bujei arata metalic lucitor. De aici trag concluzia ca bujia este defecta si eventual nu a lucrat calumea nici in diminetile cand nu imi pornea motorul la prima cheie... Ce alt defect poate cauza o bujie din asta daca mergi multi km cu ea asa? Link to comment
cchrism Posted November 19, 2004 Share Posted November 19, 2004 Cati km are masina? Te intreb pentru ca, si la mine cand au fost schimbate bujiile, la cilindrul 1 (ala cu fisa cea mai lunga) capatul bujiei era oxidat rau, de m-a intrebat injineru' de la Craiova daca am spalat vreodata motorul, ceea ce nu am facut vreodata, si asta la masina cu 8500km. Poate o fi fost un lot prost. Link to comment
ediblue Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 Despre aceasi bujie e vorba si la mine. Cea cu fisa cea mai lunga. Masina are 3500km si nu am spalat niciodata motorul. Ce alt defect poate sa induca o astfel de bujie si de ce?? Link to comment
ediblue Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 Astazi ma duc la Autonet sa imi schimbe toate bujiile cu unele noi si sa le regleze distanta calumea. In plus vreau sa verifice fisa cu pricina sa o schimbe sau sa o curete de praful ala... Am vorbit la Daewoo si totul e pe garantie Link to comment
sprite Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Despre aceasi bujie e vorba si la mine. Cea cu fisa cea mai lunga...Ce alt defect poate sa induca o astfel de bujie si de ce?? Eu as suspecta, mai repede, fisa! (care ori nu a fost infipta cum trebuie, ori tablitza din capat e prea larga... si a facut scanteie la capatul bujiei). Link to comment
ediblue Posted November 20, 2004 Author Share Posted November 20, 2004 Posibil sa fie asa... Am venit de la service acum. Au desfacut bujiile, le-au reglat si curatat. Chestia asta nu intra pe garantie din pacate. Din fericire nu mi-au facut fisa si nu am platit nimic. In schim nu au inlocuit fisa si bujia belite...asta e , poate o sa fac eu asta pe banii mei. Link to comment
danielson Posted November 20, 2004 Share Posted November 20, 2004 Cand o sa faci chestia asta (pe banii tai) sa le inlocuiesti pe toate, asa se procedeaza. Si celelalte si-au iesit din parametri, fi sigur, chiar daca acum par in regula. Link to comment
Pedala Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Mansonul fisei nu este etans probabil si cu vremea asta ploioasa a intrat ceva apa pe acolo Link to comment
cchrism Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Dupa cum arata zona acolo, ca sa intre apa acolo trebuie cam ca tot motorul sa fie inundat, parerea mea. Cred ca oxidarea se datoreaza mai degraba unui contact imperfect care a degenerat cu scanteioare si s-a oxidat. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now