leeloo Posted August 16, 2007 Share Posted August 16, 2007 Cam pe la mijlocul lunii octombrie planuiesc sa imi iau o masina noua cu maxim 12k+ euro care sa aibe si portbagaj si cu o intretinere rezonabila. Jumate din cost il voi suporta eu si jumate firma la care lucrez, urmand ca dupa expirarea leasingului sa ramana a mea . M-am oprit la aceste 2 variante . Plusuri care le vad la NUbira ..Puncte de service incomaparabil mai multe si teroretic o experienta mult mai mare a personalului, usurinta gasirii pieselor de schimb, -2000 euro la cost La confort si dotari cred ca sunt comparabile . Finisaje mai slabutze la Nubira .. Problema consumului e neinteresanta pentru mine, firma plateste integral tot ce bag in rezervor , nu am auzit maraieli pana acum Plusuri la Hyunday Accent .. se pare ca acest motor de 1.5 dci este cu adevarat remarcabil ... Minusuri ... multe coloane directie defecte 10 % din cazuri .. instabilitate in curbe datorata pneurilor subdimesionate .. rezultate mai bune cu pneuri mai late si cu talon mai mic ... alti bani de data asta ai mei toti .. suspensia dura .. dar fara rezultate asupra stabilitatii ... As dori sa afu cate ceva despre tinuta de drum , probleme tehnice aparute pana in 100k km . Multumesc . Link to comment
EM!L Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Tinuta de drum mi s-a parut mai buna la Nubira decat la Accent! Despre probleme tehnice la Nubira, vezi ca e un topic dedicat! Motorul de Accent nu e "dci" e Crdi si intr-adevar am ramas placut impresionat de el... incepand de la consum si pana la performante! Link to comment
steph Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Nubira nu se mai fabrica ... Link to comment
adostar Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Accent-ul e mai funny + garantia 6 ani. Link to comment
Adi_Iacob Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Din punctul de vedere al unui posesor de Nubira, confortul la drum lung e mai bun la masina de la Daewoo. Pana in 12k euro cred ca te incadrezi si la modelul CDX, franele disc pe spate nu sunt de lepadat deloc. La un mers preponderent urban Hyundai rules, trebuie sa recunosc. Suspensiile pe gaz de la Accent insa nu prea te menajeaza in gropile Romaniei, dar daca iesi si pe afara se schimba treaba. Si Accentul e destul de confortabil la interior, ergonomic, bine finisat, bine insonorizat (hm, masina cu care am mers avea 1200 km la bord si motorul de 1.4 16v, dar si la asta consumul era de invidiat). Hyundai e construita dupa trendul actual, inalta, confortabila la interior si cu suspensii rigide. The choice is yours! Cu respect, Adi Iacob P.S. Nu intentionez sa bag pe nimeni in ceata, dar cu pretul reviziilor la Hyundai nu prea am auzit lucruri demne de lauda... cam scumpe! Link to comment
steph Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 Care parte din "nu se mai fabrica nu o pricepeti"? Link to comment
LYM Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 @steph - nu se mai fabrica dar cu siguranta mai sunt pe stoc. Totusi, cu toate ca forma imi displace, as tinde sa merg pe Accent pt. motorul ala si suspensia mai tare. Link to comment
Dj_Dark Posted August 17, 2007 Share Posted August 17, 2007 (edited) Balanta inclina intr-adevar spre hyundai, am mers cu unul, in schimb nu am mers niciodata spre rusinea mea cu nubira . Acel motor crdi care este intr-adevar impresionant prin ce 110 cai din doar 1.5 l dar este un turbodiesel si, fata de cei 100 cat are un 1.9l de la VAG, ma face sa cred ca este un pic cam fortat de turbina cu tot commonrailul lui , ceea ce rezulta teoretic intr-o defectare prematura, pe langa grija pe care trebuie sa o ai cu mersul lui, s-a mai discutat despre dizeluri citeste acolo. Dupa parerea mea hyundai este mai bun dpdv al consumului (ceea ce va fi foarte bine dupa ce va fi a ta), puterii superioare, faptului ca este o firma koreeana mai buna decat daewoo, dar este si mai costisitor in cazul unei defectiuni. Avand in vedere faptul ca sunt cam pe la acelasi pret (cred) cam acelasi confort, m-as uita la perioada de garantie care daca stiu eu bine este de 5 ani, acesta fiind argumentul definitiv pentru a "trada" Woo-urile . TI-am dat cateva idei, decizia iti apartine in totalitate, eu sincer as alege hyundai. Numai bine! Edited August 17, 2007 by Dj_Dark Link to comment
LYM Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) Sincer sa fiu, din cele doua modele as alege un al treilea - Megane 1.5dci 105CP Accent Vs. Megane 110CP vs. 105CP 235nm Vs. 240nm 11.5s Vs. 11.2s 175km/h Vs. 186 km/h 5+1 Vs. 6+1 nashpa Vs. misto optionale putine Vs. optionale multe Meganul are mult mai multe avantaje, dar si un pret mai maricel. Daca zici ca-ti plateste firma 1/2 din masina eu cred ca ar merita sa strangi un pic cureaua sa iei un Megane. Edited August 18, 2007 by LYM Link to comment
ToPser Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Si dupa un an de Megane sa vezi plastice naspa si scartaieli de la toate sertarasele alea si altele Link to comment
aXeL.ViX Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Megane`ul de 1.5 dci are 100Cp in primu rand si in al 2-lea rand omu a intrebat intre Accent si Nubira! O sa raspund si eu Nubira ! Asta pt ca si eu am fost tentat sa-mi iau si eu la un moment dat si oricum e urat Accentu daca mai e si diesel e naspa ! Link to comment
VAXXi Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Megane e o masina plasticoasa rau, cu problemele tipice Renault. Hyundai e ok, cu mentiunea ca a devenit o masina extrem de comuna (iar designul nu-mi place mie deloc ), si un cost maricel al reviziilor se pare (detalii pe HyundaiClub). Link to comment
LYM Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) @TopSer - Ai condus megane ai ai auzit de la vecinul de palier ? Tata are Megane 2.1 (ala care, teoretic, are mai multe probleme) si dupa 2 ani de zile pe cuvant daca scartzaie ceva in el ! Singurele `bube` sunt bieletele de directie, care s-au uzat prematur. @aXeL.ViX - vezi ca au scos modele Euro4 de 85, respectiv 105 CP. @VAXXi - eu cochetez cu ideea unui Megane 2.2 1.5 dci de 105CP. M-am uitat pe la ei pe forum si, sincer sa fiu, nu se prea plange lumea de versiunea 2.2! In orice caz, intre Nubira si Megane nu stiu care e mai plasticoasa ) Edited August 18, 2007 by LYM Link to comment
VAXXi Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 Ce-i aia 2.2 ? versiune de soft, service pack ? De fiecare data cand am incercat sa-mi placa Meganu' 2, ma opream la bord, am avut jucarii cu ceasuri de bord mai elegante decat alea de pe Megane. Link to comment
LYM Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) Megane 2.2 este versiunea cu facelift, la care se zice ca s-au mai rezolvat din probleme. Bordul, mai ales la 2.2 mi se pare mai mult decat acceptabil, iar daca am motorul si cutia aia in 6 trepte pe cuvant ca trec cu vederea LE: pe bune, ce-are bordul asta? Edited August 18, 2007 by LYM Link to comment
dreamlike Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) adostar said: Accent-ul e mai funny + garantia 6 ani. Garantia de 6 ani e doar pentru motor si cutie in limita a 120 000 km, pentru suspensii, pivoti etc. e de 3 ani (la fel ca pentru daewoo). Edited August 18, 2007 by dreamlike Link to comment
VAXXi Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 LYM said: LE: pe bune, ce-are bordul asta? Mi se pare a rasufla o extrema impresie de produs de unica folosinta. Nu stiu de ce, asta mi-e impresia. Link to comment
LYM Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) @dreamlike - la Daewoo e 2 ani pt. partea de rulare si 3 pt. componentele mari, in limita a 100.000km. @VAXXi - gusturile nu se discuta insa mie chiar imi place Btw, daca asta e urat, bordul lui Clio Symbol l-ai vazut? Edited August 18, 2007 by LYM Link to comment
dreamlike Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 LYM said: ...gusturile nu se discuta insa mie chiar imi place ... fftopic: Atunci ia-ti tu. Link to comment
LYM Posted August 18, 2007 Share Posted August 18, 2007 (edited) LYM said: cochetez cu ideea unui Megane 2.2 1.5 dci de 105CP fftopic: I will, stai calm Edited August 18, 2007 by LYM Link to comment
ToPser Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 LYM taticul tau are Megane-ul de 2 ani .in doi ani putea sa stea in garaj e si normal sa nu chitaie nimic, sa stii ca nu vorbesc din auzite si nici nu este cazul sa dau prea multe amanunte am prieteni care au asa ceva si s-au plans de,si in cele din urma l-a vandut ! fftopic: Link to comment
LYM Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 (edited) Imi cer scuze anticipat pentru OFFTOPIC! @ToPser - in primul rand nu apreciez tonul pe care-mi vorbesti! In al doilea rand spui ca nu vorbesti din auzite, dar "am prieteni care au asa ceva si s-au plans". Sa inteleg ca ai condus personal masinile prietenilor tai sau AI AUZIT de la ei aceste lucruri? fiindca imi lasi impresia ca vorbesti in totala necunostinta de cauza; ar fi putut sa le vanda din complet alte motive ... dar asta e alta poveste, fiindca tu stii mai bine. La fel de bine cum "taticul" meu putea s-o tina in garaj 2 ani, si ai tai prieteni ar fi putut s-o foloseasca la offroad, din cate stiu eu, asa ca nu te pripi sa tragi concluzii. Megane-ul despre care am vorbit are 2ani, ~ 40.000km si merge aproape zilnic pe un fost drum forestier, facut din placi de ciment si plin de denivelari si gropi, deci un mediu propice pt. uzarea acestor "plastice" care te macina pe tine atat de mult. (sunt curios: Daewoo sta cumva mai bine la capitolul "calitatea materialelor"?. A, si sa nu uit: dat fiind faptul ca tu vorbesti in cunostinta de cauza, ce sertarase de la Megane ziceai ca scartaie?) ToPser said: am prieteni care au asa ceva si s-au plans de,si in cele din urma l-a vandut ! fftopic: Pana la urma despre cati prieteni si cate Megane-uri este vorba? Mai multi prieteni care detin in comun un singur Megane? ) Over and out. LaterEdit: interesante afirmatiile referitoare la plasticaraia Megane-ului, cu atat mai mult venind de la un posesor de Dacia Logan Well, at least that explains it ... Edited August 19, 2007 by LYM Link to comment
ToPser Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 fftopic: Te superi degeaba ,trebuia sa precizezi de la inceput numarul de Km ,putea sa aiba si 20 de ani masina ! Este vorba de compartimentele de depozitare de sub scaune ! Una din masini a fost a finului si una a unui coleg de serviciu ! Loganul nu intra in discutie aici ,exista topic dedicat ! PS trebuia sa scriu le-au vandut Link to comment
dreamlike Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Pana la urma totul tine de gust. Nu ca ar fi citata din scriptura insa redau parerea celor de la Top Gear despre Hyundai Accent: "Este o masina compacta pe care o puteti cumpara la pretul uneia de clasa mica. Explicatia e simpla: masina nu este nici pe departe una de top din clasa compacta. Alegerea TG: 1,5 CRDi. Nu va lasati prostiti de: are dimensiunile unui Focus, dar e departe de calitatea oferita de Ford. Alternative: Kia Rio, Dacia Logan sau mai bine un Focus la mana a doua". Pareri, pareri, pareri ... Link to comment
BogdanG Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 Hai ca sunteti haiosi ) LYM tata, reno nu are nici o legatura cu notiunea de calitate, nu spun ca defunctul DAEWOO (RIP) era mai bun DAR macar nu costa atit de mult . Aici totusi era vorba de Accent nu de Megane 2, iar la capitolul motorizare diesel sa stii ca motorasul asta handicapat care merge in 3 cilindri de pe Accent este unul foarte echilibrat si foarte laudat. A si sa nu uit este facut tot de VM Motori S.p.A, adica este un fratior cu motorul de 2L de pe Lacetti . M2ul poate fii el si 2.2 ca tot puturos este, cei 105CP nu sunt deajuns pentru a urni o caroserie asa de mare. Si inca ceva, era vorba de masini care se invart (ca pret) pe la 12k E nu pe la 17k E cit costa M2.2 @105CP DCI . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now