Dj_Dark Posted August 19, 2007 Author Share Posted August 19, 2007 Ok si atunci cum isi face reglajul avansului? Fiindca pe tester apar fluctuatii, trebuie sa fie ceva nu? Link to comment
ovi_jer Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 In functie de turatie,temperatura lichid racire si aer admisie,durata injectie si depresiune galerie admisie. Senzorul de detonatii nu regleaza avansul decit il scade daca apar detonatii. Link to comment
Dj_Dark Posted August 19, 2007 Author Share Posted August 19, 2007 Defapt da, greseala mea, oricum mi-ai enumerat aproape toti senzorii . Multumesc Link to comment
ovi_jer Posted August 19, 2007 Share Posted August 19, 2007 Protejeaza motorul si scade perfomantele Link to comment
mihaivt Posted August 20, 2007 Share Posted August 20, 2007 1.Cu cat temperatura exterioara este mai mare cu atit detonatiile sunt mai mari.2.In mod sigur avansul nu este bine reglat si poate ai si bujiile cu clasa termica diferita. bujiile sunt Bosch wr78 (4 electrozi) care conform catalog sunt compatibile cu motor G15MF. Link to comment
mihaivt Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 2.In mod sigur avansul nu este bine reglat si poate ai si bujiile cu clasa termica diferita. 1. Am tras un semn intre cele 2 parti ale delcou 2. Am slabit surub de 13 si apoi am miscat delcou 2mm in sensul invers acelor acelor de ceasornic 3. Am resetat ecm Rezultat: nu se mai aud detonatiile (drum in oras, canicula, aglomeratie) dar se si simte o mica pierdere de cuplu, mai ales la turatii joase Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Schimba si bujiile cu cele recomandate de constructorul motorului. Link to comment
Dj_Dark Posted August 23, 2007 Author Share Posted August 23, 2007 (edited) Cam aceeasi problema o am si eu. Merg cu avansul un pic cam tare, si la unele demaraje (cand o tin din ambreiaj la schimbarea din 1 in 2 daca intelegi ce spun) am scurte detonatii mai accentuate cu A/C pornit. Daca il dau mai mic nu prea mai trage pe turatii joase, exact cum zici si tu si prefer sa traga . Eu nici pana acum nu am reusit sa gasesc punctul optim de functionare, la service mi-au zis dintr-o scanare ca e putin cam prea tare, asta este, tot lampa stroboscopica in service e baza, eu zic sa te duci sa-l reglezi, il insemnezi si apoi te joci cu el . PS. Bujii NGK V-line nu mai stiu codul. Edited August 23, 2007 by Dj_Dark Link to comment
danutza Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Motorul are intreruperi usoare, si smunceste usor la mers constant.Azi am demontat delcoul sa-l curat si am gasit toata izolatia de pe bobina delcoului in capac.Am curatat si am observat ca si elctrozii capacului sunt oxidati tare, am curatit tot, se simte o ameliorare dar tot nu merge cum ar trebui.Maine ma duc sa iau capac si bobina noi, oare mai trebuie sa schimb ceva ca nu am chef sa merg de 2 ori la magazin. Link to comment
lascarica Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Capac bobina lulea uita-te la capac sa nu arate ca facut pe vapor... si luleaua la fel... Link to comment
cezar Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 ptr danutza: ai rezolvat problema? si al meu cie prezinta aceleasi simptome, izolatia bobinei tot gramada in capac, am schimbat capacul dar rezultatul nu e chiar cel asteptat. Tre' sa schimb si bobina? Link to comment
danutza Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Am schimbat si bobina din cauza aspectului ,pentru ca no voiam sa ma lase in drum pe neasteptate.Comportamentul motorului s-a schimbat mult in bine dar nu stiu daca de la bobina sau de la capac , pentru ca le-am schimbat odata pe amandua. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now